Mitä mulle tapahtui, mitä täytyy tehdä?
Heräsin aamulla siihen, että tärisen holtittomasti. Kädet ja keho, vähemmän jalat. Yritin rentouttaa lihaksia, että saan tärinän loppumaan. Saatoin onnistua siinä vähän. Olin kuitenkin niin väsynyt, etten edes vaihtanut asentoa vaan jatkoin unia, kun tärinä helpotti sen verran että saatoin nukahtaa uudelleen. Olin kenties hereillä alle minuutin ja silloinkin unenpöpperöisenä.
Mitä minulle tapahtui ja mitä nyt pitäisi tehdä? Ei ole koskaan käynyt mitään tuollaista. Olen nelikymppinen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Älä toki soita lääkärille, kyllä vauvapalstalaiset osaa parhaiten:D
Voi olla turha reissu.
Itse tärisin joskus kolme päivää. Tärinäkohtaukset aaltoili päivien aikana. Menin lopulta päivystykseen, mutta labroissa ja sydänfilmissä ei näkynyt mitään.
Olen diagnosoinut itselleni paniikkihäiriön. Luultavasti oloon vaikutti helle, huono tuuletus, liian vähäinen ravinto ja aiemmin kesällä tapahtuneet ahdistavat tilanteet. Vaikka kohtauksen alkaessa en ollut panikoinut yhtään mitään.
Mä oon joskus herännyt tärinään, mutta tiesin, että se johtuu kylmyydestä, koska mulla oli kylmä ja tärinä oli just sitä kylmätärinää. Mulla ei tainnu olla peittoa päällä.
Oisko sulla ap ollu kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus herännyt tärinään, mutta tiesin, että se johtuu kylmyydestä, koska mulla oli kylmä ja tärinä oli just sitä kylmätärinää. Mulla ei tainnu olla peittoa päällä.
Oisko sulla ap ollu kylmä?
Ei ollut ollenkaan kylmä.
ap
Jätin nyt soittopyynnön päivystysapuun, koska huolestuin vastausten perusteella. Toivottavasti ei ole mistään vakavasta kyse eikä täydy lähteä päivystykseenkään. Voin kuitenkin ihan hyvin nyt.
ap
Päivystysavusta sanottiin, että kun mitään oireita ei nyt ole, niin voin olla huoletta. Jos toistuu, sitten voisi mennä tutkimuksiin heti sen jälkeen.
ap
Tämä tapahtui aamulla ja vasta nyt illan tullen muistin koko asian. Itseasiassa puhuin lääkärin kanssa aamulla unien välissä, koska mulla oli soittoaika kroonisen ei aiheeseen liittyvän perussairauden kanssa. Ei käynyt mielessä edes kysyä tuosta, nyt kun muistin niin pohdin mistä tuo mahtoi johtua. Olen voinut päivän ihan hyvin, mutta päänsärkyyn otin särkylääkkeen. Nyt alkoi kyllä huolestuttaa tilanne, kun luin vastauksia. Ennen tätä ei huolestuttanut ollenkaan.
ap