Oletko ikinä joutunut alapeukuttamaan omaa kommenttia?
Kirjoittanut jotain kenties vähän tunteiden vallassa ja sitten lähetettyäsi ja luettuasi sen tajuat mitä sontaa tuli lähetettyä?
Kommentit (17)
Alapeukutan aina omia kommenteja. Mitä enemmän alapeukkuja sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutan aina omia kommenteja. Mitä enemmän alapeukkuja sen parempi.
Oujee👴🏻🕺🏼
Joihinkin trollailuihini olen alapeukuttanut tarkoituksella ja kirjoitellut haukkukommentteja itselleni upatakseni aloitusta. 😅🤣
En ole alapeukuttanut, mutta sensijaan olen poistunut koko ketjusta palaamatta siihen enää, kun oma kommentti on alkanut kaduttaa. Joskus toivoisi, että olisipa mahdollisuus omia kommentteja poistaa tai korjata..
Vierailija kirjoitti:
En ole alapeukuttanut, mutta sensijaan olen poistunut koko ketjusta palaamatta siihen enää, kun oma kommentti on alkanut kaduttaa. Joskus toivoisi, että olisipa mahdollisuus omia kommentteja poistaa tai korjata..
Joo sama!
Ja välillä olen ilmoittanut ketjun moderointiin esim. syyllä "ketju on täynnä trolleja", vaikka se ei oikeasti ole, mutta sitten katunut sitä.
En tietenkään, omia yläpeukutetaan ja muiden kommentteja alapeukutetaan.
Olen ilmiantanut omia kommenttejani poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin trollailuihini olen alapeukuttanut tarkoituksella ja kirjoitellut haukkukommentteja itselleni upatakseni aloitusta. 😅🤣
Itsekin teen tätä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmiantanut omia kommenttejani poliisille.
Kova!👍
Palsta-amatöörille tiedoksi, että pisteenlasku menee yläpeukut + alapeukut = pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Tai ilmiantamaan omia aloituksia?
Kerran..Tajusin, että oikeasta elämästä minulle tuttua julkkista koskeva kirjoitukseni saattoi täytyy rikoksen tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Palsta-amatöörille tiedoksi, että pisteenlasku menee yläpeukut + alapeukut = pisteet.
Jo kolme ihmistä ymmärsi antaneensa viholliselle pisteitä!
Tai no se kolmas olin minä itse :D
niin peukkua tulloo ylös ja alas sivulle takas
Tai ilmiantamaan omia aloituksia?