Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaljuuntuminen nuorelle miehelle kova paikka.

Vierailija
02.09.2025 |

Miksi siis naiset lähtee ravintoloista aina hiuksellisen miehen matkaan, jos vaihtoehtona on kaljuuntuva mies. Itselläni oli todella kova vienti silloin kun oli vielä normi hiukset, mutta daamien kiinnostus väheni sitä mukaan kun kuontalo harveni. Nyt ne ihan tavalliset nörtitkin vie daamit nenän edestä, vaikka olen ihan asiallisen näköinen noin muuten ja vartalo kondiksessa ja jututkin on ihan siedettäviä. On melko kova paikka huomata, että parasta ennen päiväys meni naisten silmissä jo 25-vuotiaana, vaikka oikeasti on vielä mies parhaassa iässään. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni laskee ja tukka lähtee päästä. Muna kutistuu myös.

Oiotusti sanoen, testosteroni aiheuttaa kaljuuntumista, ei sen puute.

Väärin oiottu, kaljuuntuminen johtuu joko testosteronin puutteesta tai hiustuppien herkkyydestä DHT:lle. Se kuinka paljon testosteronista konvertoituu DHT:ksi on yksilöllistä. Esim mulla sitä testosteronia on noin nelinkertainen määrä suomalaisen miehen keskiarvoon verrattuna ja hiusraja sama kun 15- vuotiaana.

Väärin. Kaljuilla testosteronitasot ovat keskimääräistä korkeammalla tasolla. Koitappa vaikka ihan aluksi googlettaa.

Vierailija
62/64 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpä hoitojen yhteydessä ensin aletaan kaupustelemaan yli hintaisia peruukkeja kyllä hiusten lähtö on siinä vaiheessa pikkuasia.  olen 40v ajanut itseni kaljuksi 2kertaa vuodessa helppo hoitoinen eikä hikoile. naisia on silti riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄÄRIN. tai ainakin sitä vääräätietoa sullakuule!

Sehän on vai täysinSAMA asia..kun:

1.Naisilla ne punatutHuulet symboloi pillua..

2.Naisilla ne pumpatutRinnat symboloi peppua..

ja mitäSitten se on Sulla(lkaljuilla..)?

nokuule.

3.Miehillä ne paljasPäänuppi symboloi Penistä!

(ja tämä onseASIA mikä SAAnaiset NIINkuumiksi.. - Olen kuullut tämän eri-ikäisiltä naisilta.) - TOSIon. :)

Vierailija
64/64 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteroni laskee ja tukka lähtee päästä. Muna kutistuu myös.

Oiotusti sanoen, testosteroni aiheuttaa kaljuuntumista, ei sen puute.

Väärin oiottu, kaljuuntuminen johtuu joko testosteronin puutteesta tai hiustuppien herkkyydestä DHT:lle. Se kuinka paljon testosteronista konvertoituu DHT:ksi on yksilöllistä. Esim mulla sitä testosteronia on noin nelinkertainen määrä suomalaisen miehen keskiarvoon verrattuna ja hiusraja sama kun 15- vuotiaana.

Väärin. Kaljuilla testosteronitasot ovat keskimääräistä korkeammalla tasolla. Koitappa vaikka ihan aluksi googlettaa.

No mene mittaamaan ne tasosi niin voidaan nauraa yhdessä. Kaljuuntuvien miesten labroja muutaman sata kertaa tutkineena en voi allekirjoittaa väitettä. Kuten sanottu, kyse on karvatuppien herkkyydestä DHT:lle. 

Ja sitä ei tarvitse olla paljon että kaljuuntuu jos hiukset ovat sille herkkiä.

Hauskaa kyllä että kalju, hivenen lihaksikas mies mielletään salilla roinaajaksi mutta hiukset omaava kaksi kertaa suurempi kaveri on natu koska ei ole kaljuuntunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän