Oletko hyväksynyt sen ettei lastenlapsia tule?
Esim. minulla on 3 sisarusta. Me kaikki olemme miehiä ja olemme myös enemmän tai vähemmän autismin kirjolla.
Meistä yksi on epävirallisesti työkyvytön, kaksi meistä pärjää asiantuntijatöissä koska meidän kirjomme on sitä klassista matikkaneroutta.
Minä varmasti vähiten kirjolla,mutta sen verran kuitenkin että naisia en osaa enkä ole kykeneväinen lähestymään.
Ikää meillä on 35-40 vuotta, lapsia ei kenelläkään.
Omat vanhemmat ovat varmasti hiljaa hyväksyneet asian, monet sukulaiset eivät ymmärrä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mihin siinä mun hyväksyntää tarvitaan?
En ikinä ole elänyt muiden kautta vaan elän itse. Ja oletan ja toivon, että lapseni tekevät niin myös. On täysin heidän oma asiansa, hankkivatko koskaan lapsia vai eivät.
Pidän merkkinä älyn tai mielenterveyden puutteesta, että ylipäätään mietitte muiden lapsentekoa.
Olen samaa mieltä. Jos pitää pissavehkeiden hinkkaamista miettiä, niin toki siinä silloin etsitään itselle kumppania eikä keskitytä omien lasten seksiharrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin kerran mielenkiinnosta, en udellakseni. Sain vastaukseksi melko tulikivenkatkuisen ja vihaisenkin kommentin, ettei ole, ja ettei toisen yksityisasioita voi udella. Tämän jälkeen olen todennut kaikkiin uutisiin vain asiallisesti, en esim. onnitellut kun lapsi meni naimisiin.
Kammottava äippäliini. Tuskin saat olla tekemisissä lastenlasten kanssa jos niitä vaikka tulisikin.
Kysyin ihan neutraalisti, en tungetellen. Miksi pitäisi onnitella tai olla iloinen, jos toisesta asiasta ei saa edes kysyä. Siviilisäätykin on periaatteessa yksityisasia, eikä minulla ole siihen mitään sanottavaa.
Lapsenlapsia odottavat ja niiden kuvia ympäriinsä näyttävät naiset ovat ärsyttäviä. En ymmärrä, mikä ongelma tässä olisi. Terv. Täti
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin kerran mielenkiinnosta, en udellakseni. Sain vastaukseksi melko tulikivenkatkuisen ja vihaisenkin kommentin, ettei ole, ja ettei toisen yksityisasioita voi udella. Tämän jälkeen olen todennut kaikkiin uutisiin vain asiallisesti, en esim. onnitellut kun lapsi meni naimisiin.
Minä en ole kysellyt enkä kysele. Joskus sanoin ohimennen että mukavaa jos tulee, mutta itse päättää.
Vanhemmat ihmiset ei tiedä mitä tarkoittaa sana kirjolla. Tai ADHD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyriksi heittäytyminen on lapsellista.
Et ymmärtänyt selkeästi viestiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselit siis lapseltasi harjoittaako hän suojaamatonta yhdyntää. Lapsesi suuttui, koska ehkäisyasiat ovat yksityisasioita (potilastietoja) eivätkä ne todellakaan kuulu sinulle.
Sitten suutuit ja esität yllättynyttä uhria. Etkä onnittele toista juhlapäivänä, kostaaksesi lapselle.
Miksi kohtelet lastasi näin kurjasti? Älä ihmettele jos sinua ei tulla katsomaan vanhainkotiin.
Kun yleensä puhutaan, että udellaan jatkuvasti niin kysyin vain kerran, että onko ajatuksissa tai toiveissa. En muuta, ja täh
Eli sinä pidät itseäsi sankarina kun et udellut ja painostanut kuten muut, ja kun et saanutkaan pokaalia niin loukkaannuit ja aloit kiukutella kuin pieni lapsi. Ei ihme että lapsellasi palaa käpy aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ole elänyt muiden kautta vaan elän itse. Ja oletan ja toivon, että lapseni tekevät niin myös. On täysin heidän oma asiansa, hankkivatko koskaan lapsia vai eivät.
Pidän merkkinä älyn tai mielenterveyden puutteesta, että ylipäätään mietitte muiden lapsentekoa.
Minä taas ymmärrän hyvin että ihminen haluaa lapsenlapsia. Se on osa evolutiivista luonnon kiertokulkua että omat lapset lisääntyvät.
Itse olen vela ja koen siitä huonoa omatuntoa. Tiedän miten paljon äitini haluaisi että lisääntyisin. Luojan kiitos veljeni hoiti sen homman puolestani.
Evoluutio karsii pois ne, joiden äly ei riitä. Se vaitettavasti karsii nykyään myös ne, joiden tulot eivät riitä. Tai joiden sydän särkyy siitä, että planeetan lapsia kansanmurhataan ja sitten vielä kehdataan käskeä tekemään niitä itse lisää, kun hädin tuskin itse selviytyy opintolainoistaan. Miehet ovat pilalla, yhteiskunnan on nykyinen hallitus tuhonnut, lapsia ei tule, koska naiset eivät halua tehdä niitä tämän paskan keskelle saati oman, loppueläimänän mittaisen köyhyysriskin uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kammottava äippäliini. Tuskin saat olla tekemisissä lastenlasten kanssa jos niitä vaikka tulisikin.
Kysyin ihan neutraalisti, en tungetellen. Miksi pitäisi onnitella tai olla iloinen, jos toisesta asiasta ei saa edes kysyä. Siviilisäätykin on periaatteessa yksityisasia, eikä minulla ole siihen mitään sanottavaa.
Marttyyrien kuningatar esittäytyy.
Eihän tuossa horinassasi ole edes mitään logiikkaa. Uteleminen on eri asia kuin onnitteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselit siis lapseltasi harjoittaako hän suojaamatonta yhdyntää. Lapsesi suuttui, koska ehkäisyasiat ovat yksityisasioita (potilastietoja) eivätkä ne todellakaan kuulu sinulle.
Sitten suutuit ja esität yllättynyttä uhria. Etkä onnittele toista juhlapäivänä, kostaaksesi lapselle.
Miksi kohtelet lastasi näin kurjasti? Älä ihmettele jos sinua ei tulla katsomaan vanhainkotiin.
Kun yleensä puhutaan, että udellaan jatkuvasti niin kysyin vain kerran, että onko ajatuksissa tai toiveissa. En muuta, ja täh
Vastaus oli kitkerä siksi, että kyselit hänen suunnitelmiaan harjoittaa suojaamatonta yhdyntää ja että ehkäisy jätetään pois. Nämä asiat eivät kuulu sinulle. Ne ovat yksityisasioita. Mitä et tässä tajua?
Naimisiinmeno on julkinen asia. Sitä olisit voinut onnitella, mutta et halunnut. Moni muu varmaan teki niin.
Et ole uhri. Lapsesi on uhri kun joutuu kohdata tuollaista käytöstä.
Olen. Ja se on yksinomaan hyvä. Tähän persulandiaan en toivo syntyvän yhtään viatonta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyrien kuningatar esittäytyy.
Eihän tuossa horinassasi ole edes mitään logiikkaa. Utelemine
Et ymmärtänyt viestiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ymmärrän hyvin että ihminen haluaa lapsenlapsia. Se on osa evolutiivista luonnon kiertokulkua että omat lapset lisääntyvät.
Itse olen vela ja koen siitä huonoa omatuntoa. Tiedän miten paljon äitini haluaisi että lisääntyisin. Luojan kiitos veljeni hoiti sen homman puolestani.
Evoluutio karsii pois ne, joiden äly ei riitä. Se vaitettavasti karsii nykyään myös ne, joiden tulot eivät riitä. Tai joiden sydän särkyy siitä,
Evoluutio karsii pois ne jotka eivät halua.
Plus että omat geenini menevät eteenpäin veljeni kautta. Tai siis samoja alleeleja siinä pyöritellään.
Planeetta kuumenee vedettömäksi ja elinkelvottomaksi, naisia yritetään tuhota ja alistaa valtiotason politiikalla, joten mitäpä lottoatte, tuletteko koskaan saamaan niitä lapsenlapsia.
Älykkäät jättävät homman väliin ja ehkä idioluutio on lopulta totta. Ainakin persuissa se näkyy hyvin selvästi, että vanhemmilta ei ole järkeä peritty mutta sitäkin isompi pelkokeskus liskoaivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi esittää tietämätöntä. Naimisiinmeno on julkinen asia. Ehkäisyn käyttö on yksityisasia. Kyllä sinäkin sen verran ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yleensä puhutaan, että udellaan jatkuvasti niin kysyin vain kerran, ett
Et ymmärtänyt selkeästi viestiä. Kannattaako täällä sivustolla olla, jos ei kykene yksinkertaiseen lukutaitoon? Kysy itseltäsi, ja tule sitten kommentoimaan
Siis ne on uusia ihmisiä mitä syntyy. Ja osa on toivottuja osa vahinkoja. Osa ei saa koskaan omia osa saa vammaisia . Osa kuolee osa saa keskenmenoja. Ei elämä kaikilla ole koskaan samanlaista . On eroja on yksinhuoltajia on yksinäisiä . On pareja joiden lapset on kuollut kuin ettei lapsia ole tullut. Ei pidä jumiutua streotyyppeihin. Jokainen on erilainen . Toiset tarvii kävelykeppiä toiset silmälasit. Toiset on runoilijoita toiset urheilee. Ei mennä tohon kaikki samanlaisia lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yleensä puhutaan, että udellaan jatkuvasti niin kysyin vain kerran, ett
En minä mikään uhri olekaan, älä nyt niin käsitä. En vain näe mitään syytä onnitella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoja isovanhempia edes kiinnostaa. Kunhan utelevat törpösti. Hyvä esimerkki äitini. Uteli ja jankkasi, että eikö niitä lapsia nyt tule ja mikäs siinä sitten on jne. Ja kun lopulta niitä sitten tuli 2 kpl (ei todellakaan hänen painostuksesta), niin eipä kiinnosta mummoilu kuin puhelimen kuvien välityksellä.
Tämä. Kun menin naimisiin, äitini sanoi että älä tee lapsia, hän ei niitä hoida. Hän piti lupauksensa. Valitettavasti hänestä tuli isoäiti 50-vuotiaana. Nyt hän on vanha ja valittaa kun aikuiset lastenlapset eivät koskaan soita tai käy mummolassa.
Kuinka monet nuoret aikuiset ylipäätään soittelee tai käy mummolla noin vaan kyläilemässä? Harvassa on.