PanaCod ummetuksesta
Olen käyttänyt viikon Panacodia lääkärin määräyksestä pahaan ihosairauteen. No nyt on sitten se tilanne, että kakka ei tule. Ei ole tullut kuin eilen aamulla vähän. Tiesin tämän, että vaikuttaa lääke kakkaamiseen niin fiksuna otin jo eilen illalla 14tippaa Laxoberon vatsalääkettä, mutta ei ole tapahtunut mitään. Se oli alkuannos. 

onko kellään kokemusta miten saan vatsan taas toimimaan? Uskon, että kohta ihosairaus on voitettu ja en tarvitse Panacodia. Tavallisesti minun vatsa toimii moitteettomasti. Liikun, nukun ja syön monipuolisesti ja juon vettä. En nyt kun olen sairaudessa. Tänäänkin olen juonut paljon vettä. Mutta ei, ei tule ei! 

Montako tippaa otan? Entäs jos aamullakaan ei toimi? Otanko sittenkin tippoja?
Kommentit (25)
Tällä lähtee:
Kunnon ummetuksesta luumut korkeintaan pierettävät.
Puoli pannua vitospaahdon kahvia mustana toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suolisto huutaa kuituja. Onko kaapissa hapan korppuja...4-6 hapankorppua, kylmää maitoa tai piimää päälle...huomenna kakki irtoaa, usko pois! Noi pillerit on vaan rahastusta! Sekin on totta että joillakin luumut toimii...
Älä nyt hemmetissä mene juomaan maitotuotteita. Yksi yleisimpiä ummetuksen aiheuttajia! Korput periaatteessa ok, mutta ei auta nopeasti.
Suolisto huutaa kuituja. Onko kaapissa hapan korppuja...4-6 hapankorppua, kylmää maitoa tai piimää päälle...huomenna kakki irtoaa, usko pois! Noi pillerit on vaan rahastusta! Sekin on totta että joillakin luumut toimii...