Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia monet 45+ miehet piilottaa ikänsä tinderissä?

Vierailija
01.09.2025 |

Kuvista kuitenkin näkee iän.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin reilusti ylipainoiset naiset sanovat harrastavansa vähintään

Lenkkeilyä

Salia

Joogaa

Uintia

Pyöräilyä

Ja monta muuta 

Mihin unohtui?  "Olen huumorintajuinen"

Vakuutan, että nauran teille.

Vierailija
22/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse 57v miehenä olen laittanut naisille ylärajaksi 35v, sen vanhempia en halua nähdä tai saada niiltä tykkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Luulevat kai, ettei kukaan tajua kuinka vanhoja ovat. 

Enkä tiedä sitäkään, miksi miehet ilmoittavat usein olevansa 49v vaikka kuvan perusteella lähestytään 70 tai ollaan jo yli. 

Noloa. 

Vierailija
24/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 56 vuotias mies, eikä tulisi mieleenkään hävetä ikääni. Mutta tosin kun on tyylikkäästi harmaantunut, ilmeisesti hieman karismaattinen, hauska ja älykäs sekä osaa kohdella naisia hyvin, niin vientiä on vähän joka ikäluokasta vastakkaista sukupuolta. 

Suomalaisissa miehissä on se vika, että ei viitsitä kehittyä, pitää itsestään huolta ja sitten ei osata lähestyä naisia oikein. 

Siksi nämä ressukat eivät pärjää markkinoilla, usein ihan omasta syystään. Leijona koru kaulassa, synkkä ilme kasvoilla treffi-ilmossa ei paljoa naisia innosta.

M56

Vierailija
25/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää ei ole järkevä piilottaa. Jos nainen selaa 20-30-vuotiaita profiileja niin ei hänelle tule vastaan edes 31v ikänsä piilottanut mies.

Olen tehnyt silleen, että olen laittanut iäkseni 28v ja käytän enimmäkseen 10-15 vuotta vanhoja kuviani.

Vierailija
26/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos monet "35-vuotiaat" miehet tinderissä näyttää 45-50-vuotiailta, kun ilmeisesti huijaavat ikänsä. Enkä mätsää. N28

Totta. Aikoinaan tinderissä ollessani ihmettelin, kuinka huonossa kunnossa ikäiseni miehet siellä olivat irl verrattuna. Vasuriin tuli swaippailtua suurin osa. Löysin lopulta komean ikäiseni (pari vuotta nuoremman) miehen irl. 

Vierailija
27/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eräs lentokapteeni oli ollut monen ikäinen,viimeksi kun piipahdin Tinderissä,oli jo melkeinsen ikäinen,kun oikeasti on. On toki nuorekas mutta kyllä se ikä näkyy hänelläkin.

Vierailija
28/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää ei ole järkevä piilottaa. Jos nainen selaa 20-30-vuotiaita profiileja niin ei hänelle tule vastaan edes 31v ikänsä piilottanut mies.

Olen tehnyt silleen, että olen laittanut iäkseni 28v ja käytän enimmäkseen 10-15 vuotta vanhoja kuviani.

Niin ja kuvanlaadusta ja muodistahan ei tietenkään kukaan pari-kolmekymppinen arvaa, että kuvat ovat ikivanhoja. Ei hyvä jumala. 🤣

Vierailija
29/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yhdeltä venäläismieheltä, oliko syntynyt Neuvostoliitossa, vaikka profiilinsa iän puolesta ei olisi voinut syntyä. Jäi kiinni ikänsä valehtelusta, kun vastasi syntyneensä Neuvostoliitossa. Suosittelen keksimään vastaavia ansoja, jotta miesten todellinen ikä paljastuu. 😂

Vierailija
30/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koulukaveri laittoi joskus tykkäyksen ja huomasin, että oli valehdellut ikänsä monta vuotta alaspäin profiilissaan. Kuinka epätoivoinen pitää oikein olla, että alentuu tuollaiseen?

Vierailija
31/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse 57v miehenä olen laittanut naisille ylärajaksi 35v, sen vanhempia en halua nähdä tai saada niiltä tykkäyksiä.

57 = 78

😂

Vierailija
32/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoin heti miehet, joilla ei ole ikää. Vaikka olenkin N 48.

Vierailija
33/55 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitin hoppee kettusten tartte salailla. Tietäisitte vaan kui monta 20v tyttöstä on mätsännyt.

Vierailija
34/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia onneton reppana roikut tinderissä?

Kul likarusellissa on kivaa 

Vierailija
35/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos monet "35-vuotiaat" miehet tinderissä näyttää 45-50-vuotiailta, kun ilmeisesti huijaavat ikänsä. Enkä mätsää. N28

Toki tämäkään ei ole mikään miesten yksinoikeus, vaan yhtälailla osa naisista huijaa ikänsä tai esiintyy vanhoilla kuvilla.

Vierailija
36/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet piilottaa ikänsä, naiset ulkonäkönsä. Yritämme tarjota sitä, mistä "maksetaan". Kaikki maailmassa pyörii vaihtokaupalla.

Vierailija
37/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin reilusti ylipainoiset naiset sanovat harrastavansa vähintään

Lenkkeilyä

Salia

Joogaa

Uintia

Pyöräilyä

Ja monta muuta 

Lenkkeilyä - kävelen joskus portaat

Salia - ostin kotiin 6 vuotta sitten käsipainot, vielä paketissa

Joogaa - laitan sukat jalkaan istuen lattialla

uintia - menisin mutku uimapuku on jäänyt pieneksi

pyöräilyä - olen harkinnut pyörän ostoa

Vierailija
38/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 56 vuotias mies, eikä tulisi mieleenkään hävetä ikääni. Mutta tosin kun on tyylikkäästi harmaantunut, ilmeisesti hieman karismaattinen, hauska ja älykäs sekä osaa kohdella naisia hyvin, niin vientiä on vähän joka ikäluokasta vastakkaista sukupuolta. 

Suomalaisissa miehissä on se vika, että ei viitsitä kehittyä, pitää itsestään huolta ja sitten ei osata lähestyä naisia oikein. 

Siksi nämä ressukat eivät pärjää markkinoilla, usein ihan omasta syystään. Leijona koru kaulassa, synkkä ilme kasvoilla treffi-ilmossa ei paljoa naisia innosta.

M56

Paras oli profiili missä mies sanoi pitävänsä naisista, jotka hymyilevät paljon. Ei hymyillyt yhdessäkään omassa kuvassaan, tai kertonut yhtäkään vitsiä. En kerta kaikkiaan käsitä, mistä miehet repivät tuon kuvitelman, että heillä on varaa sanella mitään ehtoja markkinoilla.

Vierailija
39/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki tämäkään ei ole mikään miesten yksinoikeus, vaan yhtälailla osa naisista huijaa ikänsä tai esiintyy vanhoilla kuvilla.

Itsellä ei yleensä ole mitään vasta otettuja kuvia, sillä en harrasta itseni somettamista. Muutenkin pidän tuota kulttuuri vähän outona, että kuvataan itseä ja lapsia, miksi? Miksei elä niitä hetkiä ja ole läsnä.

Vierailija
40/55 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsellä ei yleensä ole mitään vasta otettuja kuvia, sillä en harrasta itseni somettamista. Muutenkin pidän tuota kulttuuri vähän outona, että kuvataan itseä ja lapsia, miksi? Miksei elä niitä hetkiä ja ole läsnä."

Voisihan _joku toinen_ ottaa ne kuvat. Ja jos kuvapainotteiseen deittisovellukseen menee, niin on kerrassaan hölmöä mennä vaan "jollain" kuvilla, mitä sattuu löytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä