Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nimettömät ilmiannot, PEth-testit, Pankin kyselyt käteisen rahan tallettamisesta omalle tilille - mitä seuraavaksi?

Vierailija
01.09.2025 |

Sormenjälkitunnistautuminen julkisiin kulkuvälineisiin? Suostumuslomake seksiin josta rastitetaan mahdolliset asennot jne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysin asiatonta toimintaa. Esim. jos sun nykyinen työnantaja löytyy verottajalta niin saavat tiedon tiskin alta eli joku vuotaa verottajalla ja sitten tulevat työpaikallesi vainoomasn ja ahdistelemaan.

Vierailija
22/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysellään myös ottaessa rahaa tililtä mihin tarkoitukseen . Kohta on meilläkin pakollinen sovellus puhelimessa missä mennään ja mitä tehdään .

Miksi et voi vastata? Harrastatko rahanpesua vai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi sinun on todistettava olevasi syytön. Jos et pysty sitä todistamaan niin saat tuomion.

Ihan vakavissaan liiton asianajaja viime vuonna selitti minulla olevan käänteisen todistustaakan, eli minun olisi pitänyt todistaa ETTEN ole saanut tavallista kirjepostia tien laidassa olevaan tavalliseen postilaatikkoon. Ja mikä ihmeen velvollisuus ihmisen olisi edes olla kotona jotain postia tarkastelemassa?

Aivan käsittämättömän älytön juttu, jonka jaksoin vääntää loppuun saakka ja sain lopulta kymmenien tuhansien korvaukset.

Jos joku olisi 1990-luvulla kertonut, että vuonna 2025 Suomessa on heitetty kaikki länsimaisen oikeusvaltion kivijalat romukoppaan, en olisi uskonut ikinä. Ja nyt olemme sitten tällaisessa todellisuudessa lopulta kuitenkin.

Vierailija
24/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormenjälkien pakkoantaminen, muuten et saa edes pankkitiliä avattua.

Vierailija
25/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kosketa muu noista kuin rahaa tallettaessa kysäistiin muistaakseni mitä rahaa on tai jotain.

Sitä ei onneksi minulle tehdä kun en talleta sitä pankkiin

Vierailija
26/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu valvontaa. Kaikki kuvat ja videot sekä viestit mitä otat puhelimella tutkitaan ja lähetetään ties minne lasten edun nimissä.

Vierailija
27/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hävisi juttu työttömien ilmiannosta jne. tämän päivän iltapäivälehdesta?

Tämähän oli mainio juttu. Nettilomakkeella voi siis anonyymisti tehdä ilmoituksen epäillystä tukien väärinkäytöstä. Aion ilmiantaa jokaisen tämän hallituksen poliitikon, jos he joskus nostavat mitään tukia, tai joutuvat saikulle Kelan tuelle.