Miten päästä työpaikka ihastuksesta irti?
Olen 30-vuotias nainen ja ihastukseni on 28 vuotias mies. Olemme olleet samassa työpaikassa muutaman vuoden.
Tulemme hyvin juttuun, hän on komea, timmissä kunnossa, hauska, hurmaava ja tunnen aina sähköä kun näen hänet. Huomaan etsiväni häntä joka huoneesta minne menen.
Olemme nähneet vapaa-ajalla. Emme ole koskaan viettäneet aikaa kahdestaan, tai no kerran hän antoi kyydin töistä kotiin.
Eli olen nähnyt hänen naisensa. Hänen nainen on aivan upea. Valloittava hymy/nauru, hyvässä kunnossa, tyylikäs ja ystävällinen.
Heillä on kaksi lasta, ja nyt hän kertoi ostaneen sormuksen naiselleen.
Onnittelin, mutta tunnen kateutta. En tiedä miksi, mutta jostain syystä kuvittelen että tämä mies on luotu itseäni varten. Aivan hullua.
Heillä on vuosi päivä tässä kuussa, olen aivan rikki. Aivan naurettavaa tiedän, mutta vinkkiä kaipaan.
Olen tällä hetkellä töissä WC:sä, sillä tuli kahvitauolla niin pahamieli uutisesta. En tiedä miksi, sillä hän on varattu.
Vinkkejä vastaan
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka saisitkin, niin mitä tekisit ukolla, joka juoksee joka hameen perässä? Lähtisi vaan samantien.
En ole kiinnostunut ukoista vaan naisista.
Tietääkseni esimies oli mies enkä ole kiinnostunut miehistä.
Keskity työhösi, siitä Sinulle palkka maksetaan. Ei siitä, että stalkkaat jotain työkaveria ja huokailet hänen peräänsä. Työpaikkaromanssit ovat monesti kiusaannuttavia kolleegoille ja työnteko kärsii.
Siis ihan oikeesti oot valmis hoitaa miehen kakaroita? Sitä se tarkottaa, ei mitään kuherruskuukautta ja kaupan päälle katkera exä
Vierailija kirjoitti:
Keskity työhösi, siitä Sinulle palkka maksetaan. Ei siitä, että stalkkaat jotain työkaveria ja huokailet hänen peräänsä. Työpaikkaromanssit ovat monesti kiusaannuttavia kolleegoille ja työnteko kärsii.
En mä ole valtiolla töissä etkä sä ole esimieheni.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti oot valmis hoitaa miehen kakaroita? Sitä se tarkottaa, ei mitään kuherruskuukautta ja kaupan päälle katkera exä
En edelleenkåän ole kiinnostunut miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Järkkää sille potkut.
En tule valtiolle töihin. Koskaan.
Hei ap. Et oikeesti tunne tätä miestä. Mies on selkeesti onnellinen. Anna olla. Kokeile vältellä tätä miestä nyt alkuun.
Vaikutat kuitenkin ihan järkevältä. Et hauku hänen naistaan ja ymmärrät tämän miehen olevan varattu.
Hetken aikaa sattuu, kyllä se siitä
Tee sille selväksi sun olevan se unelma nainen
Alat vain ajatella että se ilmentää sinun omaa mt-häiriötä, niitä voi tulla kyllä ihan tervepäisellekin, jolloin pitää tahdonvalaisesti suuntautua toisaalle, oikeastaan se on tietynlainen neuroosi mikä ruokkii itse itseään.
Kannattaa unohtaa mies, jolla on pieniä lapsia. Mies menee erossa pilalle kuitenkin.
Jos ihastus tuntuu pakkomielteiseltä, googlaa limerenssi. Asiasta on ohjeistusta. Välttely auttaa ja kohteen ajattelu vain pahentaa asiaa. Koita parantaa elämässäsi olevia asioita ja täydentää sitä sinulle tärkeillä asioilla. Näin viet tilaa ihastuksen ajattelulta ja hän unohtuu pikkuhiljaa.
Monet ovat sanoneen että välttele. Olen yrittänyt. Välillä se onnistuu hyvin ja välillä yhtäkkiä hän tulee esimerkiksi kokoukseen.
Ruokatunnin hän pitää miten kerkeää nykyään, eli se on helpompi paikka vältellä.
Tänään nähtiin pikaisesti kun molemmat haimme kahvin. Hän kysyi viikonloppun kuulumisia ja kertoi omistaan. Näytti jopa kuvan sormuksesta. Kysyin millainen kosinta ja hän kertoi.
Kosinta kuulostaa täydelliseltä.
Pidän lapsista, mutta en osaa kuvitella elämää lasten kanssa. Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että sulla on huono itsetunto. Keskity sen parantamiseen, ulkonäkö alkuun kuntoon!
No olen laihan puoleinen. Hankala löytää istuvia vaatteita. Sitä työstän jatkuvasti
Ap
Toivottavasti tulee joku linjoille, joka on kokenut samaa! Ei tunteilleen mitään voi
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat sanoneen että välttele. Olen yrittänyt. Välillä se onnistuu hyvin ja välillä yhtäkkiä hän tulee esimerkiksi kokoukseen.
Ruokatunnin hän pitää miten kerkeää nykyään, eli se on helpompi paikka vältellä.
Tänään nähtiin pikaisesti kun molemmat haimme kahvin. Hän kysyi viikonloppun kuulumisia ja kertoi omistaan. Näytti jopa kuvan sormuksesta. Kysyin millainen kosinta ja hän kertoi.
Kosinta kuulostaa täydelliseltä.
Pidän lapsista, mutta en osaa kuvitella elämää lasten kanssa. Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva.
Ap
Tuohan on sopiva rako iskeä. Tuskin saa kotona.
Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva. Firman puolesta vein onnittelukortin, kukkakimpun ja suklaata.
He tarjosivat kahvin ja tarjottavaa. Heidän tyttönsä on hurmaava. Olivat jopa leiponeet tämän esikoisen kanssa sämpylöitä. Näin kuinka onnelliselta tämä mies näytti.
Silloin tuli ensimmäistä kertaa ajatus, että tämä ihastus on väärin. En saisi ajatella haluavani tätä miestä. Hänellä on oikea perhe. Pidän lapsista, toistan mutta en osaa kuvitella olevani äitipuoli
Ap
Vierailija kirjoitti:
Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva. Firman puolesta vein onnittelukortin, kukkakimpun ja suklaata.
He tarjosivat kahvin ja tarjottavaa. Heidän tyttönsä on hurmaava. Olivat jopa leiponeet tämän esikoisen kanssa sämpylöitä. Näin kuinka onnelliselta tämä mies näytti.
Silloin tuli ensimmäistä kertaa ajatus, että tämä ihastus on väärin. En saisi ajatella haluavani tätä miestä. Hänellä on oikea perhe. Pidän lapsista, toistan mutta en osaa kuvitella olevani äitipuoli
Ap
Voi nais parkaa. Ei tajunnut tarjoneen kahvit ja herkut naiselle joka haluaa tämän miehen
Hyi olkoon
No mihin se työpaikka nyt sitten on ihastunut, jos se pitäisi päästää irti?