Miten päästä työpaikka ihastuksesta irti?
Olen 30-vuotias nainen ja ihastukseni on 28 vuotias mies. Olemme olleet samassa työpaikassa muutaman vuoden.
Tulemme hyvin juttuun, hän on komea, timmissä kunnossa, hauska, hurmaava ja tunnen aina sähköä kun näen hänet. Huomaan etsiväni häntä joka huoneesta minne menen.
Olemme nähneet vapaa-ajalla. Emme ole koskaan viettäneet aikaa kahdestaan, tai no kerran hän antoi kyydin töistä kotiin.
Eli olen nähnyt hänen naisensa. Hänen nainen on aivan upea. Valloittava hymy/nauru, hyvässä kunnossa, tyylikäs ja ystävällinen.
Heillä on kaksi lasta, ja nyt hän kertoi ostaneen sormuksen naiselleen.
Onnittelin, mutta tunnen kateutta. En tiedä miksi, mutta jostain syystä kuvittelen että tämä mies on luotu itseäni varten. Aivan hullua.
Heillä on vuosi päivä tässä kuussa, olen aivan rikki. Aivan naurettavaa tiedän, mutta vinkkiä kaipaan.
Olen tällä hetkellä töissä WC:sä, sillä tuli kahvitauolla niin pahamieli uutisesta. En tiedä miksi, sillä hän on varattu.
Vinkkejä vastaan
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Asia järjestyy kyllä, ap. Rohkaisevana esimerkkinä onnnellisesti päättyneestä samanlaisesta tilanteesta on tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (m
Saatanan mummonvälilihakeiton spämmääjä. Syö paskaa ja kuole.
Mummonvälilihakeitto ilmoitettu ja poistoon
Vierailija kirjoitti:
Tee sille selväksi sun olevan se unelma nainen
Ihastuksen suora myöntäminen on aika tehokas tapa saada mies ottamaan etäisyyttä.
Olin/ olen itse tosi ihastunut nuorempaan tyyppiin,sillä erotuksella että hengailtiin myös vapaalla ja tultiin tosi hyvin juttuun.
No heti kun aloin uskaltaa muodostamaan tunteita ja tein asian aika selväksi miehelle, niin sehän säikähti. Nykyään välttelee ja oikeasti luikkii hätäisesti karkuun niinkun mä oisin jotain tosi pahaa tehnyt sille tai olisin vähintään rskaamassa 🙄
Sanois ees mikä ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva. Firman puolesta vein onnittelukortin, kukkakimpun ja suklaata.
He tarjosivat kahvin ja tarjottavaa. Heidän tyttönsä on hurmaava. Olivat jopa leiponeet tämän esikoisen kanssa sämpylöitä. Näin kuinka onnelliselta tämä mies näytti.
Silloin tuli ensimmäistä kertaa ajatus, että tämä ihastus on väärin. En saisi ajatella haluavani tätä miestä. Hänellä on oikea perhe. Pidän lapsista, toistan mutta en osaa kuvitella olevani äitipuoli
Ap
Oisko tää nyt sitä limerenssiä?
Mietit jo äitipuolen hommia vaikka et tunne koko miestä. Ja joo, joskus itsesuggestio toimii sen suhteen että ne tunteet saa kyllä pähkäiltyä ja muutettua fiiliksiä muuhun suuntaan.
Mikä siinä miehessä sit sun mielestä niin ihmeellistä on?
Mikä ihmekonsti tämä välttely on? Mihis nyt unohtui se kuuluisa tunteiden käsittely? Kiinnostaako sen toisen osapuolen tuntemukset yhtään, vai ihan sama?
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat sanoneen että välttele. Olen yrittänyt. Välillä se onnistuu hyvin ja välillä yhtäkkiä hän tulee esimerkiksi kokoukseen.
Ruokatunnin hän pitää miten kerkeää nykyään, eli se on helpompi paikka vältellä.
Tänään nähtiin pikaisesti kun molemmat haimme kahvin. Hän kysyi viikonloppun kuulumisia ja kertoi omistaan. Näytti jopa kuvan sormuksesta. Kysyin millainen kosinta ja hän kertoi.
Kosinta kuulostaa täydelliseltä.
Pidän lapsista, mutta en osaa kuvitella elämää lasten kanssa. Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva.
Ap
Mies joka ylpeänä esittelee sormusta ja kertoo kosinnan yksityiskohdat ei ole sinusta kiinnostunut vaan näkee sinut pelkkänä kollegana. Ei kannata haihatella moista, se ei tule ikinä näkemään sua minään muuna.
Vierailija kirjoitti:
Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva. Firman puolesta vein onnittelukortin, kukkakimpun ja suklaata.
He tarjosivat kahvin ja tarjottavaa. Heidän tyttönsä on hurmaava. Olivat jopa leiponeet tämän esikoisen kanssa sämpylöitä. Näin kuinka onnelliselta tämä mies näytti.
Silloin tuli ensimmäistä kertaa ajatus, että tämä ihastus on väärin. En saisi ajatella haluavani tätä miestä. Hänellä on oikea perhe. Pidän lapsista, toistan mutta en osaa kuvitella olevani äitipuoli
Ap
Ei pelkoa. Et koskaan tule olemaan tuon vauvan äitipuoli. Vaikka miehen pystyisit viemään, vauvaa äiti ei tule antamaan hoivaasi ei nyt eikä taatusti myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat sanoneen että välttele. Olen yrittänyt. Välillä se onnistuu hyvin ja välillä yhtäkkiä hän tulee esimerkiksi kokoukseen.
Ruokatunnin hän pitää miten kerkeää nykyään, eli se on helpompi paikka vältellä.
Tänään nähtiin pikaisesti kun molemmat haimme kahvin. Hän kysyi viikonloppun kuulumisia ja kertoi omistaan. Näytti jopa kuvan sormuksesta. Kysyin millainen kosinta ja hän kertoi.
Pidän lapsista, mutta en osaa kuvitella elämää lasten kanssa. Heille syntyi muutama kuukausi sitten vauva.
Ap
Mies joka ylpeänä esittelee sormusta ja kertoo kosinnan yksityiskohdat ei ole sinusta kiinnostunut vaan näkee sinut pelkkänä kollegana. Ei kannata haihatella moista, se ei tule ikinä näkemään sua minään muuna.
Mies on luultavasti huomannut sun ihastuksen ja halusi tehdä selväksi että on onnellisessa parisuhteessa eikä ole sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies joka ylpeänä esittelee sormusta ja kertoo kosinnan yksityiskohdat ei ole sinusta kiinnostunut vaan Kallesta ja Jormasta.
Jos mies kertoi kuinka kosi naistansa, sehän on suoraan vihjaus sulle, että "en ole susta kiinnostunut, näen että sä kuolaat mun perään, mutta jos nyt kerron kuinka oon niiiin rakastunut naiseeni ja kuinka niiiin romanttisesti kosin, niin pääsen tästä takiaisesta eroon".
Jos mies haluaisi sut, hän ei olisi kosinut naistansa, vaan lepertelisi sulle ja suunnittelisi kanssasi, kuinka hän voisi jättää naisensa sun takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka harhaisia jotkut voikaan olla....
Ota muna suuhun ja imet kassit tyhjäksi. Kato mihin se siitä etenee.
Käy ap panemassa sen kanssa minkä jaksat ja sit se ihastus unohtuu. Molemmilla parempi mieli ja jatkatte sen jälkee kuin mitää ei ois tapahtunu.