Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun erosin puolisosta, ystävät tulivat kertomaan että olivat alusta asti ihmetelleet että mitä oikein näen ko. tyypissä

Vierailija
01.09.2025 |

Mitä tuosta nyt ajattelisi? Tuntuu että nyt haukutaan minua huonosta mausta. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan esimerkki on hyvin yleinen ja kliseinen pinnallisten ihmisten keskuudessa.

Ollaan kaikissa tilaisuuksissa mielin kielin ja eron jälkeen yhdessä haukutaan se exä yhdessä "mä olin alusta asti sitä mieltä...", "just joo vaikka alusta asti esitit sen hyvää kaveria aina".

Jostain syystä tämä juoruilmiö pyörii vain naisten keskuudessa.

Tätä feikkaamista kutsutaan peruskäytöstavoiksi. 

Vierailija
22/25 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla kyse siitä että ystäväsi haluavat lohduttaa sinua kun näkevät että ero otti koville. Hyvää tarkottaen sanovat että hienoa että pääsit siitä kusipäästä, ansaitset paremman. Ja parempi kai noin päin, sen sijaan että päivittelisivät miksi päästit sellaisen saaliin karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla, vielä sanoivat, että löydät paljon paremmankin. No sinkkuna olen ollut sen jälkeen vasta 37 vuotta, että ilmeisesti yksi ihminen ja väärä valinta pilasi minut kaikilta muilta ihmisiltä.

No siltähän se on tuntunutkin, joten olkoon vaikka sitten totta.

Onko pieni paikkakunta? Yksi huono valinta voi "leimata" ihmisen loppuiäksi. "Tuo on se joka oli sen kaamean Romppasen kanssa naimisissa" 

Ei ihan pieni, ja tulihan tuossa välillä opinnot suoritettua loppuun muualla, mutta jotain tuontapaista epäilen ainakin osasyyksi.

Vierailija
24/25 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinulla vaan meni alussa ohi heidän "varoitukset". 

Vierailija
25/25 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin ihan samalla tavalla sen miesmakuni ja siten minun arvosteluksi kun kaverini haukkui eksääni. Eihän se eksä hyvä minulle ollut, mutta kaveri ei varsinaisesti haukkunut eksän käytöstä minua kohtaan vaan muita ominaisuuksia jotka eivät olleet oleellisia minusta. Kyllä ihmettelin miten kaverini oli noin töykeä minua kohtaan että sanoo ajatuksensa ääneen. Kaveri oli muutenkin muuttunut vähän piikitteleväksi viime aikoina ja sitten täräytti mielipiteen eksästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi