Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (29)
eli pääsenkin nukkumaan :) hyvää yötä kaikille.
t; näkijä
mitä näet minun terveyteeni liittyen? entä lapsieni tulevaisuuden?
ja onko nämä mieheni naistuttavuudet vielä nykyään häneen yhteydessä, ja ovatko olleet pidempiaikaisia " ystävyyksiä" vai yhden illan tapauksia?
sinun terveytesi sinulla on ongelmia selän?kanssa mutta se menee jumpalla ohitse, lapsesi ovat suht terveitä ja ovat iloisia lapsia...
Miehelläsi on paljon ystäviä ja hän on avoin iloinen ihminen... älä epäile suotta hänen rakkautta sinuun
lapset kasvaa isoiksi ja tasapainoisiksi vaikka miehenne kanssa tienne joskus eroaisivatkin.
t; näkijä, joka nyt ihan oikeasti menee nukkumaan :)
aika hyvin osuit oikeaan. enkä haluaisi miestäni epäilläkään, itse vain olen saanut voimakkaita tunteita joskus pettämisen suhteen ja nähnyt enneunia myös siitä asiasta...
Vierailija:
aika hyvin osuit oikeaan. enkä haluaisi miestäni epäilläkään, itse vain olen saanut voimakkaita tunteita joskus pettämisen suhteen ja nähnyt enneunia myös siitä asiasta...
Sinä luot itse mörköjä... se on sinun luonteesi, et voi sille mitään... mutta miehesi hän todella rakastaa sinua, näin hänet hyvin sitoutuneena sinuun vaikka joskus hiukan tuskastuneena epäilyksiisi :)
hän haluaa olla rinnallasi loppu elämänne jos vain annat hänen olla, usko hänen sanaan ja rakkauteen... vaikka joskus epäiletkin,,, niin sinä päivänä ota miehesi kaulasta kiinni ja kuiskaa rakastan sinua... hän on onnellinen kanssasi
Vierailija:
Sinä luot itse mörköjä... se on sinun luonteesi, et voi sille mitään... mutta miehesi hän todella rakastaa sinua, näin hänet hyvin sitoutuneena sinuun vaikka joskus hiukan tuskastuneena epäilyksiisi :)
hän haluaa olla rinnallasi loppu elämänne jos vain annat hänen olla, usko hänen sanaan ja rakkauteen... vaikka joskus epäiletkin,,, niin sinä päivänä ota miehesi kaulasta kiinni ja kuiskaa rakastan sinua... hän on onnellinen kanssasi
t; näkijä