Hyväksyttekö puolison viettävän aikaa vastakkaista sukupuolta olevan kaverinsa kanssa?
Kavereitahan on kaikilla, mutta että vastakkaista sukupuolta?
Kommentit (38)
Mies on turpa rullalla kun teen joka kerta samoin. Miksi ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaattessa joo, mutta puolisoni tuntien en ehkä sittenkään.
Juuri näin, riippuu ihan puolisosta. En luottaisi omaani pätkän vertaa.
Sama homma. Hänhän on tietysti vapaa toimimaan haluamallaan tavalla, mutta hänellä pitäisi olla sitten munaa kertoa siitä, että voin puolestani reagoida asiaan haluamallani tavalla. Mutta koska jo tiedän, että hänellä ei ole, niin täytyy reagoida jo aiemmin, eli en katselisi liian läheistä kaveeraamista naisten kanssa. Jos hän sitten sen vuoksi päättää lähteä, niin se on hänen valintansa. Itselläni on kyllä miespuolisia kavereita, mutta ei ole ikinä kiinnostanut paneskella kaikkea mikä liikkuu, joten se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mitä minun tulisi pelätä? Sitäkö, että hän löytäisi jonkun muun?
Puolisoni on kanssani omasta vapaasta tahdostaan. Hänellä on oikeus lähteä suhteesta jos siltä tuntuu. En minä halua pakottaa häntä olemaan kanssani. Mikä sellainen suhde olisi?
Emotionaalinen läheisyys tulee siitä, että toiselle jakaa henkilökohtaisia asioita. Ihan itse voi sitä läheisyyttä kasvattaa, ja sitten oho, asiat vain tapahtuivat.
No kyllä minä ainakin jaan henkilökohtaisia asioita miespuolisille ystävilleni (olen nainen). Mutta en halua heidän kanssaan muuta kuin ystävyyttä, sillä niin tärkeitä ihmisiä he eivät minulle ole.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. Voihan se alkaa kaveruutena vaan, mutta sen verran moni lähipiirini parisuhteista on alkanut ensin kaveruutena ja edennyt siitä sitten, että olisi naiivia ajatella ettei niin voisi käydä varatulle. Kun paljon aikaa yhdessä vietetään, lähennytään ja jaetaan samoja kiinnostuksenkohteita, niin helposti siinä alkaa ajatuksia tulla kaikenlaisia.
Jos haluaa pysyä uskollisena omalle puolisolleen, niin ei anna edes sellaiselle mahdollisuutta ja luo tilannetta, jossa noin voi helposti päästä käymään.
Miksi sitten aina valitetaan, että friendzonelta ei pääse pois kun on sinne kerran joutunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaattessa joo, mutta puolisoni tuntien en ehkä sittenkään.
Juuri näin, riippuu ihan puolisosta. En luottaisi omaani pätkän vertaa.
Mitä järkeä puolisossa, johon ei voi luottaa?
Naiselta asia on hyväksyttävissä, tietysti. Eihän nainen pettäisi miestään. Ystävyyssuhteiden rajoittaminen on muuten väkivaltaa.
Mieheltä? Ei tietenkään. Se sika pettäisi välittömästi. Miehiiin ei voi luottaa.
Pahempaa olisi, jos mieheni alkaisi homoilla toisen miehen kanssa. Joutuisin taisteluun miehestäni tuon toisen miehen kanssa. Tilanne olisi siis outo.
Vierailija kirjoitti:
Pahempaa olisi, jos mieheni alkaisi homoilla toisen miehen kanssa. Joutuisin taisteluun miehestäni tuon toisen miehen kanssa. Tilanne olisi siis outo.
Mikä hiton JOS?
Kumpi on pahempaa miehesi osalta, käyminen maksullisilla naisilla vai perinteinen pettäminen "maksuttoman" naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on kanssani omasta vapaasta tahdostaan. Hänellä on oikeus lähteä suhteesta jos siltä tuntuu. En minä halua pakottaa häntä olemaan kanssani. Mikä sellainen suhde olisi?
Emotionaalinen läheisyys tulee siitä, että toiselle jakaa henkilökohtaisia asioita. Ihan itse voi sitä läheisyyttä kasvattaa, ja sitten oho, asiat vain tapahtuivat.
No kyllä minä ainakin jaan henkilökohtaisia asioita miespuolisille ystävilleni (olen nainen). Mutta en halua heidän kanssaan muuta kuin ystävyyttä, sillä niin tärkeitä ihmisiä he eivät minulle ole.
Eli olette vielä tuossa vaiheessa että ette ole niin paljoa kertonut että teidän suhde olisi syventynyt seksiin asti. Älä pelkää kyllä se vielä tulee ja pääset käyttämään sen saman tekosyyn kuin muutkin naiset että vahingossa petin eikä se tarkoittanut mitään tai sitten se toinen vaihtoehto että hyppäät suoraan siihen että syytät miestäsi siittä sinun pettämisestä kun mies ei ole toiminut tai muuttunut sinun haluamalla tavalla.
Tuolla tavalla se aina alkaa että ensin vaan jutellaan sitten aletaan kertomaan henkilökohtaisuuksia ja huolista vaan löydät itsesi miehen sängystä vaikka et haluakkaan ystävyyttä enempää. Asioita sattuu ja vahinkoja tapahtuu.
T. Mies jonka juttelut varattujen kaveri naisten kanssa päätyy ihan vahingossa sänkyyn
Hyväksyn. Mieheni kaveri nainen on kaiken lisäksi hänen exänsä. Silti hyväksyn.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempaa miehesi osalta, käyminen maksullisilla naisilla vai perinteinen pettäminen "maksuttoman" naisen kanssa?
Omasta mielestäni maksullisella käynti ei ole niin pahaa. Pettäminen yleensä paljastaa, kun mies alkaa vääntää naistaan uusiin outoihin asentoihin. Niitä hän ei voi oppia kuin muilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olette vielä tuossa vaiheessa että ette ole niin paljoa kertonut
Vanhimman miespuolisen ystäväni kanssa olemme tunteneet vuodesta -97 asti. Koskahan tuo kuvailemasi vaihe tulee?
Tarkoitan, että usein kuulee, että oho, me nyt vain rakastuimme. Fakta kuitenkin on, että ihastuminen tapahtuu oho-tyylisesti, mutta että ihastuminen syvenee rakkaudeksi, tarvitaan ihan omia toimenpiteitä, eli keskustelua ja läheisyyttä ja näkemistä. Ne, jotka kaveriinsa ovat rakastuneet, ovat ihan itse ruokkineet tilannetta.
Tuossa tapauksessa kyseinen parisuhde ei toiminut kunnolla ja se olisi päättynyt joka tapauksessa jossain vaiheessa tai sitten sitä olisi pidetty yllä pakonomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Saa viettää ihan niin paljon kun haluaa mutta turha olettaa että minä odottaisin häntä kotona kun käy juoksemassa vieraissa miehissä. Se naisten yleinen lause että "se on vain kaveri" ei vaan pidä paikkaansa ihan kaikki tietää että se on paljon enemmän kuin vain kaveri
Annapa kun arvaan. Parisuhteesi päättyvät aina luottamuspulaan sinun puoleltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat kaverit ja lapsuuden ystävät ovat ok, mutta uusien kaverisuhteiden luominen on epäilyttävää.
Sama. Ollaankin sovittu ettei uusia bestiksiä näin yli nelikymppisinä enää etsitä vastakkaisesta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisilla käynti olisi paljon pahempi. Perinteisestäkin pettämisestä joutuisi parisuhteesta pihalle, mutta ihmiskaupan harjoittaminen on erilaista pahuutta ihan omalla levelillään.
Vähän siinä ja siinä. Minua on tähän mennessä ihan jokaisessa parisuhteessa nainen pettänyt sen "vain kaverin" kanssa niin aika vaikea enää uskoa ja luottaa jos nainen sanoo että se on vain kaveri