Koivukylän kierrätyskeskus lopettaa - Vantaan palkkatuki on loppu !
Mitenhän käy muiden myymälöiden, kun ei nuori sukupolvi suostu tekemään enää talkootyötä 9 e / pvä.
Kommentit (93)
Irti huumeista ry. Voi kanssa lopettaa lypsää rahaa eikä mitään tapahdu. Parasta irti pääsemistä on kun lopettaa ja lopettaa varastelun . Joku maaseutu asunto ilman huumeita .
Muuttamaan Imatralle suomen halvin asuinpaikka .
B - lausunto eli hullun paperit pitää olla palkkatukeen. Muuten ei pääse.
Päivän paras uutinen, on joskus myös minulle ehdotettu näitä ilmaistöitä, mutta empä lähde ilmaiseksi töihin.
Miksei noi narkomaanit muuta Thaimaahan tai Meksikoon missä voi vetää on ilmasto lämmin ja kukaan ei välitä.
Vantaan kaupungin palkkatuki rahat loppui jo alku vuodesta.
Maksaako Vantaan kaupunki sitten muille alueellaan oleville kierrätyskeskuksille tuota tukea? Jos maksaa, niin miksei se maksa enää sitä Koivukylän keskukselle?
Joutuu lähtemään nuorten toimintakeskuksen takia, eli ei lopeta.
Vierailija kirjoitti:
B - lausunto eli hullun paperit pitää olla palkkatukeen. Muuten ei pääse.
Olet ymmärtänyt väärin. B-lausunto osatyökyvyttömyydestä. Mulla on tuki- ja liikuntaelinsairauksia.
Helsingillä on rahaa, Vantaalla ei.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatuki rahojen loppuminen tuli.monelle firmalle yllärinä.
Onhan se nyt hirveää, että työnantajan pitää maksaa työntekijöiden palkat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatuki ei riitä elämiseen PK - seudulla.
Mulla riittää.
Vuokrasopimus irtisanottiin yllättäen. Kierrätyskeskuksen tilalle tulee nuorten toimintakeskus.
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kaupunki voi itse päättää, maksetaanko palkkatukea vai ei. Ne rahat on nykyisin kuntien kontolla, ei enää valtion.
Antti Lindtman on oikea henkilö vastaamaan SDP Herra kyseessä,on myös Vantaan suurin puolue siis se RAHAA ON puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkatuki rahojen loppuminen tuli.monelle firmalle yllärinä.
Onhan se nyt hirveää, että työnantajan pitää maksaa työntekijöiden palkat ihan itse.
Työnantaja maksaa osan palkasta. Kaupunki maksaa palkkatuen.
Vantaan kaupunki on kierrätyskeskuksen osakas. Ei voinut yllätyksenä tulla. Tajuu tyhmäkin.
Monilla aloilla tilanne on vaikea: tekijöitä riittäisi enemmän kuin on paikkoja. Näin on tällä hetkellä valtaosassa ammateista.
Esimerkiksi lähihoitajia on paljon työttömänä, ja samaan aikaan heille riittäisi myös töitä. Kummallinen tilanne johtuu julkiselle puolelle kohdistuneista säästöistä, jotka ovat pakottaneet tekemään laajoja irtisanomisia.
Kierrätyskeskuksen toimitusjohtajalla jätti palkka.
Lisään vielä, että Myyrmannin Fida on nyt juuri lopettanut.
Kierrätyskeskusten ei pitäisi olla niin tavarataloon suuntautuvia, Nihtisillan ja kai kaikkien muidenkin kierrätysten hinnat ovat roimasti nousseet.
Hinnoittelu ei vastaa laatua. Saan halpakauopoista ja Tokmannilta uutta tavaraa halvemmalla.
Ulkomaalaisa on yritetty työllistää, mutta vain muutamat kykenevät työhönsä.
Työpaikka kierrätyskeskuksessa on ihan samaa kuin muuallakin töissä oleminen - siis ei halveksita siellä töitä tekeviä.
Eri ammateista, jopa muusikkoja ja muiden alojen tuntijoita siellä myös.
Vantaan kaupunki voi itse päättää, maksetaanko palkkatukea vai ei. Ne rahat on nykyisin kuntien kontolla, ei enää valtion.