Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakeli kun tekee hyvää ghostata

Vierailija
31.08.2025 |

Minut on ghostattu lukemattomia kertoja. Nykyään annan takaisin aina kun voin, ilman erityisempää syytä. Tälläkin hetkellä yksi epätoivoinen pommittaa minua viesteillään ja nautin tästä täysillä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ghostailet. Kukaan täysjärkinen kovinkaan kauaksi aikaa kyyneliään vuodattamaan jää tuollaisen vuoksi eikä pidäkään. 

Vierailija
22/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä muutenkaan tarvi heti vastata? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän ghostailet. Kukaan täysjärkinen kovinkaan kauaksi aikaa kyyneliään vuodattamaan jää tuollaisen vuoksi eikä pidäkään. 

Nää viestit keryoo toista. Tämä tyyppi ei ole kokenut sitä ennen eikä ole tottunut siihen. Hän kärsii ja nautin siitä täysillä.

Vierailija
24/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää viestit keryoo toista. Tämä tyyppi ei ole kokenut sitä ennen eikä ole tottunut siihen. Hän kärsii ja nautin siitä täysillä.

Ei itseäni kauheasti jaksa edes kiinnostaa ghostaako joku vai ei. Parempaakin tekemistä elämässä. Ehkä jollain heiveröisen mielenterveyden omaavalla toisenlainen näkemys ja kokemus. 

Vierailija
25/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ghostaat tinder naisia.

Teet aika usein tästä aiheita.

Itse taas ajattelin, että kyseessä on katkera vanhapiika.

Vierailija
26/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään fiiliskysymys. Palstalla usein esillä ollut malli on tarkemmin ajatellen käyttökelpoinen. Eli kolme noin parin viikon välein tehtyä tuloksetonta yhteydenottoa, jolloin voi poistaa yhteystiedot ja laittaa estot päälle. 

Miksi estää? Eikö riittäisi vain yhteystiedon poisto tarvittaessa?

Vierailija
27/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tämä ole mikään fiiliskysymys. Palstalla usein esillä ollut malli on tarkemmin ajatellen käyttökelpoinen. Eli kolme noin parin viikon välein tehtyä tuloksetonta yhteydenottoa, jolloin voi poistaa yhteystiedot ja laittaa estot päälle. 

"Kosk voin".
eri

Vierailija
28/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kosk voin". eri

Mahdatko kärsiä käsittelemättömistä traumoista? Oliko äitisuhteesi etäinen?

Vierailija
29/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kosk voin". eri

" Siinä sulle miettimistä 🙂"

Vierailija
30/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kosk voin". eri

" Siinä sulle miettimistä 🙂"

Eipä ole sitten ne henkilöt, jotka on sun ghostaamaksi joutuneet paljoa taineet menettää.

Vierailija
31/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ghostannut, jos toisen agenda paljastuu itsekkääksi. 

Vierailija
32/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki ihmisten motiivit ole itsekkäitä? Itsekin olet itsekäs, kun ghostasit.

Vierailija
33/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ghostata kaikki samantien ja olla menemättä seuranhakuihin, niin siinä saa maksimoitua sen, että ghostaa ihan kaikki naiset jotka siellä on.

Vierailija
34/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki ihmisten motiivit ole itsekkäitä? Itsekin olet itsekäs, kun ghostasit.

Ei ole. Näissä tapauksissa agendana on ollut käyttää minua omiin tarpeisiin, kun taas minä olen ollut yhteisellä agendalla.

Vierailija
35/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ghostasin facebookin ja instan. Seuraavaksi voisin ghostata älypuhelimen. Kun kuulin ensimmäisen kerran sähköpostista, niin se vaikutti teinien hömpötykseltä. Olin oikeassa.

Vierailija
36/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen helmi vapaana. Teet palveluksen ghostaamalla. Tee vielä isompi palvelus ja pysyttele sinkkuna kuolemaasi asti.

Jäin kans miettimään miten kukaan voi haluta epätoivoisesti yhteyttä kusipäähän. Ja tuostahan oppii varomaan jos näin on päässyt käymään. Varovaisuus ja pidättyvyys on oikein hyvä ominaisuus uusiin ihmisiin tutustuttaessa. Kevyt tuttavuus voi liueta koska tahansa ja se on ok, jokainen on vapaa valitsemaan. 

En edes ihan ymmärrä miksi revitään mieletöntä draamaa siitä että jokin tuore tuttavuus häviää. Miksei saisi? Kannattaa miettiä itse menikö asioiden edelle, tunkeiliko, käyttäytyikö niin että sai toisen perääntymään. Oma lukunsa arvomaailmat ja poliittiset näkemykset. Moni on aivan kujalla ja jo se että tosella on vahva näkemys jostain voi säikäyttää. Tulkitaan asioita mustavalkoisen leimaavasti kun ei ymmärretä asiaa. Samasta syystä moni viihtyy hyvin yksin nykyään.

Vierailija
37/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen sanontahan on että jos jokin näyttää/kuulostaa liian hyvältä tai houkuttelevalta , se yleensä on lavastusta. Ehkä tuolla pyörii ihan oikeasti hulluja tekemässä tälläistä vedättelyä, mutta olisiko kuitenkin paljon ikävämpää päätyä suhteeseen jonkun taitavan huijarin kanssa? Pahemmat jäljet kai tuosta tulee.

Vierailija
38/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen on lapsellista.. :) ainakin ns. kostomielessä, siis jos itse kokenut niin haluaaa tehdä muille. Pitäisi käsitellä omat tunteet eikä lähteä kostamaan.

Vierailija
39/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei ole tapana lähetellä anonyymeja viestejä, mikäli oikeasti haluaisi puhua jonkun kanssa. 

Vierailija
40/42 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu naimisiin ei ole puhumalla selvinnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi