Kimmo pelkää joka päivä, milloin hän saa viimeisen soiton tuntemattomasta numerosta. Tämä on isän kirje tyttärelle, jonka elämää hallitsee h
https://www.is.fi/perhe/art-2000011439650.html
Niin. Harmitta tuon isän puolesta, kun tytär omaa typeryyttään sotkenut elämänsä huumeilla. Mutta tuon isän pitäisi yrittää katkaista välinsä tyttäreensä, hän on aikuinen ja vastuussa elämästään.
Kommentit (47)
Surullinen fakta on, että "kimmo" vaan pitkittää tyttärensä ongelmia tuolla jatkuvalla auttamisella.
Toinen surullinen fakta on, ettei tässä kohtaa voida sanoa onko olemassa mitään hyvää lopputulosta, vaikka mitä tekisi.
Tiedän erään naisen, jonka poika (ikää ehkä 30) on ns kamapää. Jatkuvasti euinaamassa äidiltään rahaa ja hyväuskoisena äiti tietenkin auttaa. Olen yrittänyt rivienvälistä sanoa, ettei jatkuva paapominen tule häntä auttamaan :(
Vierailija kirjoitti:
Peukkuaddiktin siskona kiinnostaa, miten välien katkaisu parantaisi siskoni elämäntilannetta.
Kukaan muu ei voi lopettaa päihteiden käyttöä toisen puolesta kuin se käyttäjä itse. Ja jos vaan tuet ja autat ja järkkäät kaiken samalla kun siskosi jatkaa käyttöä niin eihän siskollasi ole mitään motiivia lopettaa.
ÄLKÄÄ käyttäkö lempinimiä tappavasta huumeesta-Alfa-pvp!
Se on Alfa-pvp.
Vierailija kirjoitti:
Peukkuaddiktin siskona kiinnostaa, miten välien katkaisu parantaisi siskoni elämäntilannetta.
Tuskin auttaakaan, ainakaan suoraan. Helpottaisi ehkä sua, kun ei huumeita käyttävä ihminen ole mahdollisena vaarana lähietäisyydellä
Jos Kimmo luet tätä niin lähetän sinulle halauksen!
Kamalaa elämää. Veljeni oli alkoholisti ja käytti myös muita päihteitä. Kun hän joutui pakkohoitoon niin tuli olo että lopultakin hän oli turvassa. Vankilassa tuo aloituksessa mainittu ihminen saisi lopulta hoitoa, mutta Suomessa ei vankilaan pääse niin helposti kun yritetään muita keinoja. Todennäköisesti vain kuolema vapauttaa kaikki läheisistä alkaen :(
No pitäiskö tuon Kimmon pelastaa itsensä? Tarvitseeko tässä pilata kahden ihmisen elämä? Eihän tuosta tyttärestä enää eläjää tule niin menkööt. Ei tästä maailmasta löydy hänelle apua, eikö tuo ole jo nähty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu ei voi lopettaa päihteiden käyttöä toisen puolesta kuin se käyttäjä itse. Ja jos vaan tuet ja autat ja järkkäät kaiken samalla kun siskosi jatkaa käyttöä niin eihän siskollasi ole mitään motiivia lopettaa.
En tue, auta tai järkkää. Kun siskolla on selvempi hetki niin käydään kahvilla, jonka minä maksan. Tämä on ainoa rahallinen hyöty hänelle. Samoin vanhempani eivät anna rahaa, harvakseltaan ostavat ruokakassin. Nähdään lähinnä julkisilla paikoilla joten tuskin sisko saa pyörää tai telkkaria pöllityä.
Vierailija kirjoitti:
Surullinen fakta on, että "kimmo" vaan pitkittää tyttärensä ongelmia tuolla jatkuvalla auttamisella.
Toinen surullinen fakta on, ettei tässä kohtaa voida sanoa onko olemassa mitään hyvää lopputulosta, vaikka mitä tekisi.
Todennäköisesti hän pitkittää tyttärensä elämää. Ja no, siinä mielessä ongelmiakin. Pelkkää kärsimystähän narkomaanin elämä on.
V i t utt aa, kun huumeiden käyttäjät pilaavat meidän normaalien ihmisten elämän! Eivät ajattele sekuntiakaan muita kuin itseään
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään naisen, jonka poika (ikää ehkä 30) on ns kamapää. Jatkuvasti euinaamassa äidiltään rahaa ja hyväuskoisena äiti tietenkin auttaa. Olen yrittänyt rivienvälistä sanoa, ettei jatkuva paapominen tule häntä auttamaan :(
Olipa hyvä neuvo! Sitä varmasti arvostettiin!
Veikkaan, että ystävyytenne ei tule tuosta lähentymään.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ käyttäkö lempinimiä tappavasta huumeesta-Alfa-pvp!
Se on Alfa-pvp.
Terveisin S-ryhmän mainososasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tue, auta tai järkkää. Kun siskolla on selvempi hetki niin käydään kahvilla, jonka minä maksan. Tämä on ainoa rahallinen hyöty hänelle. Samoin vanhempani eivät anna rahaa, harvakseltaan ostavat ruokakassin. Nähdään lähinnä julkisilla paikoilla joten tuskin sisko saa pyörää tai telkkaria pöllityä.
Voimia sinulle!
Ja jokainen, joka on tällaista kokenut, ymmärtää. Muut olkoot hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitään motiivia lopettaa." Ymmärräthän päihdeongelman olevan mielenterveyden sairaus? Ei skitsofreenikollekaan voi sanoa että mitäs jos motivoituisit lopettamaan ton flippailun ja pysyisit tässä todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitään motiivia lopettaa." Ymmärräthän päihdeongelman olevan mielenterveyden sairaus? Ei skitsofreenikollekaan voi sanoa että mitäs jos motivoituisit lopettamaan ton flippailun ja pysyisit tässä todellisuudessa.
Skitsofrenia ei ole itseaiheutettua :)
Surullinen olo tuli tuota lukiessa.
Siinäkin tytär on jätetty täysin yksin hänen ongelmien kanssa jo pienenä, kun vanhempia kiinnosti enemmän riitely ja omat menot, ei suinkaan tytön auttaminen.
Ja nyt isä itkee julkisesti hakemalla sympatiaa tilanteeseen, itselleen, ei lapselleen.
Harmillinen tilanne tuon tyttären kanssa. Huumeet tuli kuvioihin, kun yritetiin varmasti hakea lohtua omaan tilanteeseen.
Ei siinä varmasti parane, kun vanhemmat todennäköisesti yhä ajattelevat enemmän itseänsä kuin tytärtään
Vierailija kirjoitti:
V i t utt aa, kun huumeiden käyttäjät pilaavat meidän normaalien ihmisten elämän! Eivät ajattele sekuntiakaan muita kuin itseään
Totta. Lähi-Idässä (Kuwait, Saudi-Arabia) ei tarvinut pelätä hetkeäkään alkoholisteja tai niste
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä siskosi, mutta sinun elämäntilannettasi ehkä?