Naisten oikeudet Orpon hallituskaudella: Ei riitä että naisia irtisanottu töistä ennätysmäärä, naisia myös tapettu ennätysmäärä
Tuore työllisyystilasto paljastaa: hallituksen säästökuuri iski etenkin naisiin
Synkät luvut paljastavat: naisia on kuollut väkivallan seurauksena tänä vuonna poikkeuksellisen paljon
Tasa-arvon ja hyvinvoinnin Suomesta ei enää voida puhua.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on kaduilla ihan tavallisia miehiä joille on lapsesta asti opetettu, että hymy naiselta on lupaus seksistä ja, että viherpunikin makaaminen ei ole rikos.
Persuja siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hyvinvointi-Suomi....
Vain Kokoomuksen rikkaat voi hyvin.
Olin rikas. En enää. Nyt firma konkassa .
Uskotko vielä oikeistolaiseen talouspolitiikkaan?
Ihmetyttää tämä oikeiston täydellinen kyvyttömyys itsekritiikkiin.
Se on silmiinpistävää joka tasolla. Pikku peruskoulupojista valtionjohtoon saakka.
Suomen historian surkein hallitus, ylivoimaisesti. Ihmisivihamielinen noin ylipäätään, naiset nyt tottakai menee tässä vihassa sitten pesuveden mukana myös. Eniten huvittaa joku myyttinen oikeiston (kokoomus) talousosaaminen, ei siitä saatu näyttöjä tälläkään kertaan, kuten ei ole ikinä ennenkään, kun sitä osaamista ei ole ja ideologia on läpimätä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaisten unelma yhteiskunta on sellainen missä naiset hoitaa vanhukset ja lapset ilmaiseksi samaan aikaan kun naiset käyvät töissä, kuitenkin oikeistolainen pallomaha tai persujuntti haluaa patsastella perheen päänä tai ns. parempana sukupuolena. Syyllistäen naisia, ottamatta itse mitään vastuuta yhtään mistään.
Minua vi*tuttaa tämä myös miehenä.
Tästä vois avautua myös kaikki ne miehet, joiden vaimot ovat työn ohella hoitaneet ensin kodin ja lapset, sitten vielä vanhemmat. Et miten se meni niinku parisuhdetta ajatellen? Jaksoiko vaimo olla myös rakastava puoliso? Onko avioliitossa edelleen kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ovat tappaneet ennätysmäärään lapsiaan
Menee noin puokki lapsentapot. Miehet kyl kunnostautuu myös muiden lasten suhteen.
Pääasiallisesti pedot ja raiskarit on kaikki miehiä. Kotimaisia. Tapauksia noin 50 000 vuodessa. Siinä massassa ei edes sata tulijaa tunnu missään.
Tekijä on yleensä oma puoliso, seurustelukumppani tai työkaveri, harrastustuttava, naapuri.
Erittäin harvoin mikään ventovieras, ja niinpä nämä Valkeakosken kuristusraiskaaja ja Jyväskylän lenkkipolun puukotusraiskaajakin oli kantiksia. Jälkimmäinen lätkänpelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan PerusPerseilyä.
Tuki turpasi m at u ä m m ä
Keskeytykö poitsulla iltatumputukset.
Vierailija kirjoitti:
Te ette tiedä mitään oikeasta kärsimyksestä. Täällä vinkutaan naisvihasta ja syytellään hallitusta kaikesta surkeudesta. Te olette kuitenkin itse syypäitä omaan surkeuteenne. Äänestätte myös todennäköisesti näitä sosialistipuolueita jotka haluavat lisätä mmuuttoa lähi-idästä. Näille mamuille rottakin on arvokkaampi kuin nainen ja komeilevat sitte vielä seksuaalirikoksien tilastojen kärjessä. Näihin ne kaikki veronmaksajien rahat sitten palaa ja suomalaisten palveluista leikataan kun maksellaan näiden rikollisuus ja sossu turva.
Niin, oispa olemassa joku puolue, joka pyrkis hallitsemaan tätä mmuuttoa...olispa ollut esim. Sipilän hallituksessa...tai tässä nykyisessä...
Kantis hakkasi entistä vaimoaan puukolla ainakin 57 kertaa.
Kantis istui vaimonsa rintakehän päällä kunnes tämä tukehtui. Lapset kuulivat kaiken viereisessä huoneessa.
Lähihoitaja-kantis raiskasi oraalisesti ainakin 27 liikuntakyvytöntä vanhusta hoitokodissa.
Kehonrakenrakentajakantis hakkasi entisen naisystävänsä hengiltä porraskäytävässä.
Jne, jne eipä teillä suomalaismiehillä ole syytä ylpeilyyn.
Suomi on Euroopan ykkönen naisiin kohdistuvassa väkivalkassa. Ja: meillä on Euroopan vähiten maa han muuttajia.
Mietitääs hetki tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan PerusPerseilyä.
Yritä tukkia, pieni mies. Hyvin pieni mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan PerusPerseilyä.
Tuollaisia te kantikset olette.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisillä vanhoillapiioilla ei näytä olevan lauantai-iltana mitään tekemistä. Taaskaan 😆
Noh noh. Incelille tulee tosi paha mieli jos haukut häntä vanhaksipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaisten unelma yhteiskunta on sellainen missä naiset hoitaa vanhukset ja lapset ilmaiseksi samaan aikaan kun naiset käyvät töissä, kuitenkin oikeistolainen pallomaha tai persujuntti haluaa patsastella perheen päänä tai ns. parempana sukupuolena. Syyllistäen naisia, ottamatta itse mitään vastuuta yhtään mistään.
Tästä vois avautua myös kaikki ne miehet, joiden vaimot ovat työn ohella hoitaneet ensin kodin ja lapset, sitten vielä vanhemmat. Et miten se meni niinku parisuhdetta ajatellen? Jaksoiko vaimo olla myös rakastava puoliso? Onko avioliitossa edelleen kaikki hyvin?
Tuo on mennyttä maailmaa. Ei sivistyneet normaalit ilmennä tuollaista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen toimintakulttuuri on läpikotaisin naisvihamielinen.
Persuista ja KD:stä puhumattakaan.
Laitatko samalla esimerkkejä näiden puolueiden naisvihamielisyydestä? En siis tarkoita mitään omakeksimääsi hölinää, vaan ihan oikeita esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihamielisyys nousee hallituspuolueiden arvoista ja vahvistuu.
Kiitos Kokoomus, Persut, KRISTILLISET ja ruotsinkieliset.
Kiitos heidän äänestäjät. Tämä kaikki sinimusta oli tiedossa ennen vaaleja, mutta suomen kansa siitä huolimatta näin valitsi. Itse olen luullut suomalaisuuden olevan jotain muuta, mutta viime eduskuntavaalit avasivat silmäni ja ymmärsin olleeni väärässä.
Muuta sinäkin täältä naisia sortavasta Suomesta vaikka Afganistaniin niin pääset nauttimaan naisen oikeuksista oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on mennyttä maailmaa. Ei sivistyneet normaalit ilmennä tuollaista mallia.
Korkeakoulutetuissakin perheissä naiset kantavat enemmän vastuuta hoivasta ja metatöistä. Vaikka muutoin ollaan tasa-arvoisesti töissä.
Kyllä tämä ilmapiirin koventuminen voi jonkin verran näkyä myös murhattujen naisten määrän lisääntymisenä, valitettavasti. Kaiken maailman inselit ja misogyynisen somen materiaalin parissa pyörivät saavat lisää vauhtia vihaansa.