Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla ei ole enää käytöstapoja eikä kärsivällisyyttä

Vierailija
30.08.2025 |

Suomalaisilla ei ole enää käytöstapoja tai kärsivällisyyttä. Asiakaspalvelijoille ja tarjoilijoille huudetaan asiasta kuin asiasta; kahvi tai ruoka on liian kallista, kahvi on vääränmerkkistä tai Ala carte annosta joutuu odottamaan yli 15 minuuttia.  Eräs ulkomaillakin työskennellyt tarjoilija kertoo kyselyssä kuinka Suomessa ahdistelu on ollut kaikista yleisintä ja jos asiasta kertoo eteenpäin niin saa vain naureskelua osakseen. 

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enää moneen moneen vuoteen käynny suomessa ravintoloissa. Ruokaa on skeidaa ja hinnat liian korkeat. Ulkomailla kyllä käyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liian suuret luulot. Se tulee siitä että oletetaan asioita eikä ymmärretä mikä on todellisuudessa tilanne. Ihminen joka ymmärtää ja haluaa ymmärtää, niitä on harvassa nykypäivänä.

Vierailija
4/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en enää moneen moneen vuoteen käynny suomessa ravintoloissa. Ruokaa on skeidaa ja hinnat liian korkeat. Ulkomailla kyllä käyn

Tuohan on ihan hyvä päätös. Sen sijaan en ymmärrä kuinka jotkut menevät ravintolaan tai kahvilaan ja valittavat kahvin tai ruoan hinnasta. Kannattaa mennä Hesburgeriin tai keittää kahvit kotona jos ei ole rahaa mennä syömään tasokkaisiin paikkoihin. 

Vierailija
5/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kohtelevat asiakaspalvelijoita törkeästi. Myyjät, ravintolatyöntekijät, terveyskeskusten henkilökunta... koronan jälkeen suomalaisista on tullut minä-minä-kansaa. Kaikki mulle heti nyt. 

Vierailija
6/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän enää mitään:

Jos ruokaa tilattaessa on kerrottu ruokajonon olevan 40 minuuttia, niin jo 20 minuutin jälkeen tullaan tivaamaan, missä ruoka viipyy, kerrotaan eräässä vastauksessa.

Vierailija
7/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät tunnu ymmärtävän enää mitään:

Jos ruokaa tilattaessa on kerrottu ruokajonon olevan 40 minuuttia, niin jo 20 minuutin jälkeen tullaan tivaamaan, missä ruoka viipyy, kerrotaan eräässä vastauksessa.

Otin kerran asiakkaan tilauksen ja tämä valitti odottaneensa ruokaa jo yli puoli tuntia. Työaikani alkamisesta oli kulunut alle puoli tuntia joten en olisi voinut tilausta edes ottaa niin kauan sitten. - Tarjoilija

Vierailija
8/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kohtelevat asiakaspalvelijoita törkeästi. Myyjät, ravintolatyöntekijät, terveyskeskusten henkilökunta... koronan jälkeen suomalaisista on tullut minä-minä-kansaa. Kaikki mulle heti nyt. 

Ravintolassa jotkut asiakkaat haluavat että heidän tilauksensa laitettaisiin aiemmin tilanneiden edelle. 

Vierailija
9/9 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomuslaiset öykkärit ja nousukkaat. Sama vastenmielinen ilmiö tapahtui jo 80-luvulla juppien takia, nekin oli pelkkiä äkkirikastuneita nousukkaita, ryysyistä rikkauksiin nousseita juntteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan