Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli tänään NIIN nautinnollista tyhjentää kaupassa koko repun sisältö kassapöydälle. (Minua epäiltiin myymälävarkaaksi.)

Vierailija
30.08.2025 |

Myyjä meni tarkistuksen jälkeen noloksi, ja hänen kasvonsa punastuivat. Tapoihini ei ole ikinä kuulunut (eikä tule kuulumaan) varastaminen. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina. Harmi vain, että keksit sen päästäsi. Kysymys kuuluu miksi? Onko sinulla auktoriteettiongelmia? 

Vierailija
2/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko myös kovaäänistä anteeksipyyntöä julkisesti kassalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viimeksi saman jutun kuin ap mutta en tyhjentänyt reppua kassahihnalle vaan esittelin joka tuotteen mitä siellä oli ja niiden kassakuitit. Kaupassa ei ollut lokerikkoa johon olisi voinut laittaa repun siksi aikaa kun asioi siellä. En tiedä mikä nyt on mutta ennen tätä vuotta ei minua koskaan epäilty varkaaksi mutta tänä vuonna on käynyt niin jo 4 kertaa.

Vierailija
4/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella! Jotkut varastavat jopa itsepalvelukassoilla. Mihin tämä maailma on oikein menossa?

Vierailija
5/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin sipulipunnitus tarkistettiin tänään ipkassalla. Mitäs tässä nyt on ihmeellistä? Johan se julkisesti tuli tietoon siinä ihmisten edessä, ettei olla varkaita. Hanki parempi itsetunto, jos tuollainen ahdistaa. Hyvähän se on, että ovat tarkkoina.

Vierailija
6/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat huvit.

Vierailija
7/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein viimeksi saman jutun kuin ap mutta en tyhjentänyt reppua kassahihnalle vaan esittelin joka tuotteen mitä siellä oli ja niiden kassakuitit. Kaupassa ei ollut lokerikkoa johon olisi voinut laittaa repun siksi aikaa kun asioi siellä. En tiedä mikä nyt on mutta ennen tätä vuotta ei minua koskaan epäilty varkaaksi mutta tänä vuonna on käynyt niin jo 4 kertaa.

Reppu on ihan klassikko myymälävarkailla. Et helpommin saa epäilyjä osaksesi kuin rahtihameella tai repulla. Kaikki nistit pöllii kaljaa reppuun.

Vierailija
8/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä jäi haavi auki kun repusta nostettiin lasidildoa lasidildon perään kuin kaneja taikurin hatusta.

Vierailija
9/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Reppu tyhjäksi vaan kassalle. Kilin, kolin.

Vierailija
10/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon joka kerta, että jos tavarani tutkitaan, käyn viimeisen kerran ko. paikassa. Ei ole tutkittu. Enkä ole mikään myymälävaras, en tod.

Vierailija
11/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua epäiltiin", eli se myyjä vaan pyysi näyttämään kassin, kuten silloin tällöin heidän pitää tehdä. Tämä on näitä samoja, jotka lentokentän turvatarkastuksen jälkeen nauravat, miten heitä " Luultiin terroristeiksi".

Vierailija
12/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilta ihmisiltä on kuulemma rahat loppu. Lapsetkin käyvät nykyään ruokajonoissa. 1990-luvun lama tuli jäädäkseen.

Vierailija
13/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon joka kerta, että jos tavarani tutkitaan, käyn viimeisen kerran ko. paikassa. Ei ole tutkittu. Enkä ole mikään myymälävaras, en tod.

Siis ilmoitat sisääntullessasi kovaan ääneen tämän? 

Vierailija
14/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilta ihmisiltä on kuulemma rahat loppu. Lapsetkin käyvät nykyään ruokajonoissa. 1990-luvun lama tuli jäädäkseen.

Herranjestas sentään!

Vierailija
15/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjällä ei ole oikeutta tarkistaa laukkuja, ei vartijallakaan. Itse soitatan poliisit paikalle.

Vierailija
16/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitata poliisit paikalle ja esittele niille ei mitään.

Vierailija
17/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjällä ei ole oikeutta tarkistaa laukkuja, ei vartijallakaan. Itse soitatan poliisit paikalle.

Oletko useinkin tällaisissa tilanteissa?

Vierailija
18/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kassamyyjän nimi oli Einstein ja sitten kaikki kaupassa nousivat taputtamaan 👏🏻👏🏻👏🏻

Vierailija
19/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina. Harmi vain, että keksit sen päästäsi. Kysymys kuuluu miksi? Onko sinulla auktoriteettiongelmia? 

Minulla on oikeasti auktoriteettiongelmaa. Ei ole koskaan pyydetty avaamaan ja jos pyydetään niin en avaa. Poliisi voi tutkia, kukaan muu ei. 

Vierailija
20/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu on ihan klassikko myymälävarkailla. Et helpommin saa epäilyjä osaksesi kuin rahtihameella tai repulla. Kaikki nistit pöllii kaljaa reppuun.

En tajua tätä. Paljon helpompi on sujauttaa isoon olkalaukkuun tavaraa. Reppu pitää ottaa pois olalta, avata, sulkea ja taas laittaa olalle. En käyttäisi, jos pöllisin.