Sööin pakastepizzan kokonaan mutta jäi nälkä
Kommentit (11)
Syö jotain ravitsevaa perään. Eli kasviksia ja hedelmiä.
Minä tein päivällä itse pitsan, söin siitä neljäsosan, eikä ollut sen jälkeen nälkä.
Syö jotain sellaista millä lähtee nälkä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Syö jotain ravitsevaa perään. Eli kasviksia ja hedelmiä.
Hyppää hippi voltti.
vain luuserit ostaa jotain pakastepizzaa
Jotkut pakastepitsat ovat yllättävän kevyitä eli täytettäkin on aika vähän, johtuisiko siitä. Päälle voi tietysti ennen uuniin laittoa lisätä juustoa, oliiveja tai mistä nyt itse tykkääkään. Itse tykkään pannupitsasta, en kylläkään tiedä, saako niitä pakasteena, jos sellaisia haluaa. Pakasteissa on se hyvä puoli, että nehän säilyvät, vaikka ateriointisuunnitelmat muuttuisivatkin tai palaisi kotiin vasta kun kaikki kaupat ovat kiinni. Ja tällaisiinhan tarvitsee vähemmän säilytysaineitakin. Valmisruoka on valmista ruokaa, ei siitä kannata nipottaa. Nehän on tehty juuri helpottamaan jokaisen arkea, eikä niitä ole kenenkään pakko ostaa. Tässähän keskustellaan ruoan täyttävyydestä ja mahdollisista eroista.
Menin tosi nälissäni ertääseen ravintolaan eileen. Tilasin schnizelin ja täytyy sanoa että 4 euroa ruoka annos joka maksoi 19 euroa oli tosi kehno.
Tästä päivästä poikki ulkona syömiset.Olen aina pettynyt . Harvoin saa ruokaa joka vastaa hintatasoa.
Ei jäänyt. Jä nälän tunne ja se on ihan eri asia.
Ihmiset lihovat juuri koska monen näläntunne on häiriintynyt. Koetaan nälkänä se että vielä maistuisi vaikka oikeasti keho on kyllä jo saanut riittävästi energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt??!!!!!!1
Syö toinen.
Mä vedin jätskiä, ja nyt on huono omatunto..