Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli tänään NIIN nautinnollista tyhjentää kaupassa koko repun sisältö kassapöydälle. (Minua epäiltiin myymälävarkaaksi.)

Vierailija
30.08.2025 |

Myyjä meni tarkistuksen jälkeen noloksi, ja hänen kasvonsa punastuivat. Tapoihini ei ole ikinä kuulunut (eikä tule kuulumaan) varastaminen. 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea juttu. Ikävää että joku epäilee noin. Eivät taida antaa hyvitystä edes.

Vierailija
22/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjännolauskeissi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran pyörin varmaan yli tunnin Prismassa muutamilla hyllyillä ottamatta mitään. Vartija tuli siihen viereen kattoo mitä mä touhuan. Jatkoin katselua. Olisin voinu sanoa sille et mulla on tietty budjetti ja vastuu hommata jotain kollegalle läksiäislahjaksi, että siinä on myös jotain järkeä. Eipä siinä mitään,mä en kiinnittänyt siihen vartijana sen enempää huomiota, en tiiä miten tarkkaili kun vihdoin keksin mitä ostan ja laskin oli kädessä, ettei mene yli enkä maksa itse liikaa omista ja ei jäisi budjetin ali. 

Seuraavan kerran sama toistui Alkossa kun piti toiselle kollegalle hommata lahjaa. Pyörin sielläkin varmaan kaks tuntia ottamatta mitään kunnes soitin työkaverille ja kysyin mielipidettä. Enää en ota lahjan osto vastuuta ikinä työpaikan puolesta!!! Inhottavaa hommaa.

Vierailija
24/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein viimeksi saman jutun kuin ap mutta en tyhjentänyt reppua kassahihnalle vaan esittelin joka tuotteen mitä siellä oli ja niiden kassakuitit. Kaupassa ei ollut lokerikkoa johon olisi voinut laittaa repun siksi aikaa kun asioi siellä. En tiedä mikä nyt on mutta ennen tätä vuotta ei minua koskaan epäilty varkaaksi mutta tänä vuonna on käynyt niin jo 4 kertaa.

Reppu on ihan klassikko myymälävarkailla. Et helpommin saa epäilyjä osaksesi kuin rahtihameella tai repulla. Kaikki nistit pöllii kaljaa reppuun.

En tajua tätä. Paljon helpompi on sujauttaa isoon olkalaukkuun tavaraa. Reppu pitää ottaa pois olalta, avata, sulkea ja taas laittaa olalle. En käyttäisi, jos pöllisin.

Tämä.

Vierailija
25/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaista tilannetta voi tulkita muuten kuin niin, että myyjällä on vahva epäily siitä, että asiakas on myymälävaras.

Vierailija
26/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kauppaan satojen tuhansien edestä rahaa, mutta joka kerta minua epäillään varkaaksi. Kauppias itse on kylän tulokuningas.

Vierailija
27/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällaista tilannetta voi tulkita muuten kuin niin, että myyjällä on vahva epäily siitä, että asiakas on myymälävaras.

Niin. Joo.

Vierailija
28/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein viimeksi saman jutun kuin ap mutta en tyhjentänyt reppua kassahihnalle vaan esittelin joka tuotteen mitä siellä oli ja niiden kassakuitit. Kaupassa ei ollut lokerikkoa johon olisi voinut laittaa repun siksi aikaa kun asioi siellä. En tiedä mikä nyt on mutta ennen tätä vuotta ei minua koskaan epäilty varkaaksi mutta tänä vuonna on käynyt niin jo 4 kertaa.

Reppu on ihan klassikko myymälävarkailla. Et helpommin saa epäilyjä osaksesi kuin rahtihameella tai repulla. Kaikki nistit pöllii kaljaa reppuun.

En tajua tätä. Paljon helpompi on sujauttaa isoon olkalaukkuun tavaraa. Reppu pitää ottaa pois olalta, avata, sulkea ja taas laittaa olalle. En käyttäisi, jos pöllisin.

Sanokaas millä tekniikalla reppuun voi varastaa mitään huomaamatta?  En aio käyttää mutta ihmettelen miksi juuri reppu on paha. 

Vierailija
29/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia voi epäillä mutta kai joku epäilyttävä liike täytyy olla kiinniottoon?

Vierailija
30/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nautinnollista? Onko sinulla ongelmia?

Vierailija
31/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei kauppohin tarvit mennä kun ruoka tilataan kotiin

Vierailija
32/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina. Harmi vain, että keksit sen päästäsi. Kysymys kuuluu miksi? Onko sinulla auktoriteettiongelmia? 

Eikö sua ihan oikeasta hävetä, että olet kahden minuutin päästä aloituksesta nipottamassa?

Vierailija
33/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin pajatson.

Vierailija
34/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulune myyjän vai oliko kassan toimivaltaan !

Vierailija
35/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu on myös ylivoimaisesti käytännöllisin laukku. Muihin laukkuihin mahtuu vähemmän tavaraa ja niitä on hankalampi kantaa. Siksi reppua kannattaa käyttää muidenkin kuin varkaiden.

Vierailija
36/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa tai vartija ei saa tarkistaa asiakkaan kassia tai reppua ilman asiakkaan lupaa. Vain poliisi ja perustellusti !

Vierailija
37/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran pyörin varmaan yli tunnin Prismassa muutamilla hyllyillä ottamatta mitään. Vartija tuli siihen viereen kattoo mitä mä touhuan. Jatkoin katselua. Olisin voinu sanoa sille et mulla on tietty budjetti ja vastuu hommata jotain kollegalle läksiäislahjaksi, että siinä on myös jotain järkeä. Eipä siinä mitään,mä en kiinnittänyt siihen vartijana sen enempää huomiota, en tiiä miten tarkkaili kun vihdoin keksin mitä ostan ja laskin oli kädessä, ettei mene yli enkä maksa itse liikaa omista ja ei jäisi budjetin ali. 

Seuraavan kerran sama toistui Alkossa kun piti toiselle kollegalle hommata lahjaa. Pyörin sielläkin varmaan kaks tuntia ottamatta mitään kunnes soitin työkaverille ja kysyin mielipidettä. Enää en ota lahjan osto vastuuta ikinä työpaikan puolesta!!! Inhottavaa hommaa.

Minä olen haahuillut PALJON edestakaisin paikallisessa Prismassa. Kaveri oli kuollut, olin masentunut, en saanut asioita aikaiseksi, en osannut päättää mitä ostaisin jne. Silti sain aina olla rauhassa eikä kukaan epäillyt varkaaksi. Kiitokset siitä.

Vierailija
38/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassa tai vartija ei saa tarkistaa asiakkaan kassia tai reppua ilman asiakkaan lupaa. Vain poliisi ja perustellusti !

Minun repun tarkisti vartija. Piti itse avata vetoketju, mitään sen enempää ei tapahtunut. Jäin ihmettelemään, mistä vartija näki että en ollut varastanut mitään. Reppu oli aivan täynnä tavaroita (omia) eikä niitä pengottu mitenkään.

Vierailija
39/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina kaupassa reppu selässä, vaikka olisi lokero ulkopuolella niin en käytä sitä, koska reppu toimii kauppakassinani. Ikinä ei ole kyllä pyydetty kassia näyttämään pl. itsepalvelukassojen satunnaistarkastukset.

Vierailija
40/54 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI REPPUJA KAUPPAAN!