Oma poika on ainoa mies, jota nainen rakastaa
Ehdoitta, täysin sellaisena kuin poika on. Iällä ei ole väliä, se rakkaus ei ikinä, ikinä kuole.
Kommentit (60)
Mielenkiintoista. Rakastamani mies onkin oma poikani. Olen siis tullut äidiksi jo sikiönä ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta. En rakasta ketään muuta ihmistä kuin mun poikaa.
Mitä tapahtuukaan silloin, kun poikasi rakastaakin jotain muuta kuin sinua?
Ei mitään. Äidin rakkaus on luopumista. Se on sitä puhtainta muotoa, joka ei vaadi omakseen, ei vertaile, päästää irti. Mutta antaa kaiken pyytämättä mitään vastalahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat. Suomalaiset naiset ovat todella ilkeitä poikalapsilleen.
Onhan se varsin ikävää jos äitisi on kohdellut sinua väärin, mutta ei se silti tarkoita että kaikki naiset tai valtaosa naisista ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Äidin rakkaus on luopumista. Se on sitä puhtainta muotoa, joka ei vaadi omakseen, ei vertaile, päästää irti. Mutta antaa kaiken pyytämättä mitään vastalahjaksi.
eri
En rakasta poikaani. Se on 50% paskaperimää ja lähes 100% paskaa kasvatusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No eikä ole. Jos olisi niin yhtäkään anoppia ei vihattaisi. Mutta onko näin? Eipä taida olla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tämä aloitus oikein tarkoittaa?
Saako poikani rakastaa eniten omaa puolisoaan, ja saako hänen puolisonsa rakastaa poikaani?
Hänen puolisonsa ei rakasta poikaasi, nainen ei kykene siihen
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tytöille, äiti ainoa joka aidosti rakastaa.
Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
En rakasta poikaani. Se on 50% paskaperimää ja lähes 100% paskaa kasvatusta :D
Ihan pakko kysyä, ihan itsekö kasvatit?
Äiti... siis se sama joka haaveilee vauvansa hukuttamisesta ?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Rakastamani mies onkin oma poikani. Olen siis tullut äidiksi jo sikiönä ollessani.
Lähdetään nyt siitä ettet rakasta miestäsi vaan ainoastaan jotain mitä hän tarjoaa
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tytöille, äiti ainoa joka aidosti rakastaa.
Olen kyllä tavannut useita naisia, jotka kokevat, että eivät ole saaneet äidiltään rakkautta, vaan lähinnä arvostelua yms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet oikein vetänyt?
Näin se on. Tyypillinen nainen rakastaa vain statusta ja rahaa, onneksi rupsahtaessaan torakan kyvyt näiden vaalimiseen katoavat hiljalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet oikein vetänyt?
Vauvantalkkia peilin päältä
Eläinmaailmassa on vaikka kuinka esimerkkejä. Leijonaemo, karhumuori ja kissaemo esimerkiksi, ovat soturia vahvempia ja urheampia, puolustaessaan pentujaan. He pistävät kaiken peliin siinä taistelussa. Siksi uros häviääkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sisäsiittoisuus olekin mielenkiintoista.
#incelhautomo
#hirviöanoppi
#eikösullamuutatekemistäole
ja sokerina pohjalla tietenkin
#oidipuskompleksi
Olen iloinen siitä, että hän on löytänyt kumppanin, jota rakastaa. Rakastan minäkin kumppaniani. - eri