Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä olen näin yksin?!

Vierailija
07.04.2007 |

Vielä pitäisi kuluttaa kaksi pyhäpäivää ennen kuin pääsee töihin.

Kukaan ei ole soittanut eikä edes tekstaria laittanut. Enkä jaksa itse enää ottaa yhteyttä kehenkään, kun viimeiseen ainakaan 3-4 kuukauteen kukaan ei ole pyynnöistä huolimatta tullut kylään eikä lähtenyt minnekään muuallekaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pari päivää sitten mietin, että ei kukaan soita tai tule käymään, eikä viitsi edes tekstailla. Itse pyydän kylään ja soittelen, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että oonko ihan huono, kun kukaan ei ota yhteyttä tai pyydä käymään....

Vierailija
2/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole mikään ihme, ettei kukaan työssäkäyvä perheellinen naikkonen JAKSA lähteä kyläilemään pikkulomalla. Mullakin on hyviä ystäviä mutten jaksa koko ajan pitää heihin yhteyttä. Tämänkin pääsiäisloman tahdon oleskella kotona ilman mitään sosiaalista kanssakäymistä.

Yksinolosta voi nauttia!

Itse istuskelen tässä koneella viinirypäleistä ja Patricia Kaasista nautiskellen. Yksinäisyys tekee hyvää joka iikalle. Ei sitä kande pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin yksinäisyys painaa ja jos se on jatkuva olotila niin miten siitä voi nauttia?

Vierailija
4/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, ettei pääsiäinen ilman kavereita tai tekstareita vielä ole merkki siitä, etteivät ystävät välittäisi!

Vierailija
5/5 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ystäviä, jotka pyytelee kylään, mutta kun kerrankin saa nukkua univelkoja pois, niin täytyy kieltäytyä vierailuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi