Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ainoa rikastumis keino on lotto

Vierailija
30.08.2025 |

Säälittävää

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että joku laittaisi 500 eur kuussa 21 vuotta putkeen 18v alkaen. Eli mitään menoja ei olisi, ei autoja, taloja, matkoja, lapsia jne. Koska kaikki maksaa eikä ainakaan itsellä ollut nuorena 500kk mihinkään osakkeisiin laittaa

Mulla on netto 2500e/kk, asun vuokralla vaimoni kanssa, minulla jää joka kuukausi kaikkien laskujen ja ruokamenojen jälkeen 1000e ylimääräistä. Siitä on helppo säästää. Valintojen maailma. .

Jos ei tee elämässä muuta kun säästää niin siitä vaan. Itse nautin elämästä

Tuolla tonnilla kuule elää, 6 ulkomaanmatkaa tänä vuonna ja myös se 500e säästöön joka kuukausi. 

Vierailija
82/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että joku laittaisi 500 eur kuussa 21 vuotta putkeen 18v alkaen. Eli mitään menoja ei olisi, ei autoja, taloja, matkoja, lapsia jne. Koska kaikki maksaa eikä ainakaan itsellä ollut nuorena 500kk mihinkään osakkeisiin laittaa

Mulla on netto 2500e/kk, asun vuokralla vaimoni kanssa, minulla jää joka kuukausi kaikkien laskujen ja ruokamenojen jälkeen 1000e ylimääräistä. Siitä on helppo säästää. Valintojen maailma. .

Niin minäkin nautin. 

Ja 5 numeroisilla osinkotuloilla nautinkin paljon leveämmin kuin pelkillä palkkatuloilla nauttisin. Nyt onkin jo aika katkaista syksin työputki lähteä etelä-eurooppaan lataileen akkuja. Kesä menee hyvin Suomessakin mutta kyllä syksyllä talvella ja keväällä pieni katkos tarvitaan valossa. 

T:Sijoittaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettaminen, some... Näyttää monella parikymppisellä olevan tesla ja hulppea omakotitalo.

Sitten pyydetään lisää rahaaBalin reissuun patreonin kautta.

"Jos haluutte tällästa kontsaa, niin tee donari" 

Sitten tippuu eurosta, kymppiin  30000 seuraajalta ja eikun huvilaa vuokraamaan. 97€/vrk.  5 hlöä. Aamiaset, siivous ja pyykkäys kuuluu hintaan

Youtube ja verot vie kolmanneksen.

Mä olen aivan väärään aikaan syntynyt, että olisin influensseri. 😄

Ketään ei kiinnosta tipata boomerin vaihdevuosi kontsasta. ;)

Vierailija
84/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on netto 2500e/kk, asun vuokralla vaimoni kanssa, minulla jää joka kuukausi kaikkien laskujen ja ruokamenojen jälkeen 1000e ylimääräistä. Siitä on helppo säästää. Valintojen maailma. 

Ilman vaimoa sulla ei jäis paljoa paskaakaan ylimääräistä. Tuohon kun lisätään vielä lapset päivähoitomaksuineen, niin taas elämme valintojen maailmassa. Myöskään yksikään 18 vuotias ei tienaa nettona 2500€/kk ja esim. amiksen papereilla summaan menee monta vuotta, joten nopeammin kasvattaa liksaa opiskelemalla ja sinä aikana et todellakaan ole laittamassa 500€/kk sijoituksiin.

Vierailija
85/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin nautin. 

Ja 5 numeroisilla osinkotuloilla nautinkin paljon leveämmin kuin pelkillä palkkatuloilla nauttisin. Nyt onkin jo aika katkaista syksin työputki lähteä etelä-eurooppaan lataileen akkuja. K

Jotta saat edes 30.000€ vuoteen mistä lähtee reilusti veroa ja nettona about 22.000€, niin tarvitset aikalailla miljoona euroa cocacolan osaketta. Cocis on verrokkina, koska maksaa joka vuosi osinkoa ja joka on noussut viimeset 70 vuotta. Muilla tusina osakkeilla tarvitaan enemmän sijoitettua massia ja siinä vaiheessa alkaakin vauvapalstan iskottavuus haihtua. Tai itseasiassa se haihtu jo.

Vierailija
86/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä rikastumisesta tekee niin tavoiteltavaa, että sen pitäisi olla helppoa? Vähemmälläkin pystyy elämään hyvin täysipainoista ja onnellista elämää.

No sanopa paljonko sitä TUOTTAVAA omaisuutta pitää olla että pystyy elämään edes vaatimatonta elämään (eli pienituloisen elämään). Niinpä. Se summa on MONINKERTAISESTI se määrä mitä suomalaisilla on tuottavaa omaisuutta. Se on enemmän kuin mitä suomalaisilla on keskimäärin ylipääätään omaisuutta. 

Eli kyllä tosiaankin tavoiteltavaa riittää suomalaisilla. 

Jos avioparin bruttotulot ovat 100 000 € vuodessa, niin on peukalo keskellä kämmentä ellei tule tyydyttävästi toimeen ja jää rahaa ylimäärin niin ettei tiedä mihin sitä laittaisi.

KEN

Uhkakuvia voi luoda, mutta ehkä tärkeintä olisi tajuta, että aivan oma persereikäasenne tekee elämästä onnetonta. Eikä sitä mikään omaisuus poista.

Vierailija
87/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toinenkin vaihtoehto. Muuta tulosi pääomatuloiksi jossa on huomattavasti matalapaine verotus. Ansiotuloja tinaavan ainoa rooli on maksaa kaikki yhteiskunnan kustannukset ja olla kiitollinen niistä vähäisistä rahoista mitä jätetään että pääsee maksamaan yrittäjien jatkuvasti kasvavat kohtuuttomat voitot. 

Joo, tämä on kyllä kumma juttu, että tasavero ei kelpaa palkansaajille. Halutaan maksaa ehdoin tahdoin progressiivista veroa ja sitten annetaan kaikille muille verovapauksia pienillä prossilla ja vaikka vähentää ALV:t.

Verotus Suomessa on myrkkyä tavalliselle ihmiselle ja lakiviidakko näiden kiertämiseksi on luotuna rinnalle. Tästä on syntynyt jopa oma ammattikuntansakin lakimiesten joukkoon. 

Vierailija
88/88 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän salkussa on eri firmoja , sitä todennäköisemmin tuotto lähestyy indeksiä. Taitaa ne kerskujat unohtaa salkustaan ne finnairit, yiteet ja sakat sun muut pommit.

20%+ tuotot saadaan sijoittamalla 1-3 osakkeeseen.

Eipä salkussa tarvitse ollakaan pelkästään pörssiosakkeita. Ja pk-yrityksen pienomistajan ei tarvitse olla itse yrittäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi