Suomessa ainoa rikastumis keino on lotto
Kommentit (88)
Mikset ole tienaamassa, ap? Miksi tuhlaat aikaasi palstalla úlísemalla?
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas, vaikka en ole perinyt enkä lotossa voittanut. Kirjoituksesi osoittaa että sinä olet säälittävä.
Ja miten? Säästämällä 3000 eur kuukausi palkasta?
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole tienaamassa, ap? Miksi tuhlaat aikaasi palstalla úlísemalla?
Koska ap on vassari
Näin se on, omalla yrittämisellä ja työnteolla ei saa rikastua. Suomesta on tullut tasapäistämisen suurvaltta, kukaan ei saa olla toista lahjakkaampi/ahkerampi/kyvykkäämpi
Olen rikastunut lotolla. Voitin 660000 euroa 13 vuotta sitten. Se oli 1/5 osuus. Mulla on lottoa tänäänkin 1/5 osuus ostin prismasta, siinä on 15 riviä.
Paljonko olet laittanut lottoon ja paljonko olet saanut? Uskon, että on helpompi rikastua työnteolla kuin lottoamisella.
No enpä tiiä, itse aloitin säästämään ensimmäisestä kesätyöpalkasta 25v sitten. Pistin pörssiin alkupotin 5000e 18v ja siitä eteenpäin laittanut palkasta n. 500e/kk osakkeisiin. Omaisuus tällä hetkellä n. 3,6 miljoonaa. Olen 39v. En mikään rikas mutta samoissa lukemissa kuin lottovoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, omalla yrittämisellä ja työnteolla ei saa rikastua. Suomesta on tullut tasapäistämisen suurvaltta, kukaan ei saa olla toista lahjakkaampi/ahkerampi/kyvykkäämpi
Työnteolla rikastumisen estää EK ja Kokoomus, kun koskaan ei ole varaa nostaa palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas, vaikka en ole perinyt enkä lotossa voittanut. Kirjoituksesi osoittaa että sinä olet säälittävä.
Ja miten? Säästämällä 3000 eur kuukausi palkasta?
Sijoittamalla 3000 eur palkasta. Tekemällä tuottoisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiiä, itse aloitin säästämään ensimmäisestä kesätyöpalkasta 25v sitten. Pistin pörssiin alkupotin 5000e 18v ja siitä eteenpäin laittanut palkasta n. 500e/kk osakkeisiin. Omaisuus tällä hetkellä n. 3,6 miljoonaa. Olen 39v. En mikään rikas mutta samoissa lukemissa kuin lottovoittajat.
Eli olet laittanut 21 vuodessa 500 eur/kk pörssiin? Epäilen... ja vaikka olisit niin se tekee n.125t jonka nyt väität olevan 3.6miljoonaa. Täyttä fantasiaa, pörssin indeksi ei ole noussut tuon vertaa 21 vuodessa
Myös luomalla hyvän työuran voi rikastua: ensin UPI:iin harjoittelijaksi ja siitä sitten vaan kiivitään korkeammalle vihreälle oksalle.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä valhe
En ole tuotakaan tiennyt, että esimerkiksi Nokian, Rovion ja Supershelin miljonäärit ovatkin hankkineet miljoonansa lottoamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet laittanut 21 vuodessa 500 eur/kk pörssiin? Epäilen... ja vaikka olisit niin se tekee n.125t jonka nyt väität olevan 3.6miljoonaa. Täyttä fantasiaa, pörssin indeksi ei ole noussut tuon vertaa 21 vuodessa
Viime vuonna jenkkeihin sijoittamani tuotti 30%, on järkevää voittaa indexi. En sijoita rahastoihin.
Kiitos demarivasemmiston....lisääää veroja
Vierailija kirjoitti:
En ole tuotakaan tiennyt, että esimerkiksi Nokian, Rovion ja Supershelin miljonäärit ovatkin hankkineet miljoonansa lottoamalla?
Nokian ajoista on 30 vuotta aikaa, noi muut ovay muutaman kymmenen ihmisen poikkeusjoukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna jenkkeihin sijoittamani tuotti 30%, on järkevää voittaa indexi. En sijoita rahastoihin.
Tätä.ei usko kukaan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnteolla rikastumisen estää EK ja Kokoomus, kun koskaan ei ole varaa nostaa palkkoja.
Suomalaisten surkean ostovoiman aiheuttaa korkea verotus ja erityisesti eräs maailman korkeimmista kokonaisveroasteista. Siitä huolimatta ihmiset äänestävät vasemmistoa ja kuvittelevat, että sosialistit pystyisivät luomaan hyvinvointia. Eivät pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. 25% keskimääräinen vuosituotto 20 vuodessa olisi kyllä aikamoista.