Miten kuivaatte hiukset sähköttömällä mökillä?
Ekaa kertaa sellaiselle menossa. Ei kiva mennä nukkumaan märillä hiuksilla, olen aamulla kuin metsän peikko..
Kommentit (85)
Ne kuivaa ihan itsekseen. Peset hiuksesi sen verran aikaisemmin, että ehtivät kuivata ennen nukkumaan menoa. Ota mukaan pyyhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähtisi ollenkaan mökille jossa ei ole edes sähköä. Mulla on ohut, piikkisuora ja vuorokaudessa rasvoittuva tukka joka on pakko pestä päivittäin ja pesun jälkeen föönattava että kestää päivän puhtaan näköisenä. Jos näin ei tee on päänahka muutamassa päivässä kutiava ja näppyläinen. Ja ei, ei auta pesuvälin pidentämiset, luomushampoot eikä mitkään temput kaikki on kokeiltu.
Kokeilepa jättää se föönaaminen ja liiat kemikaalit pois. Taitaa olla tuo alkujuuri ja syy päänahkasi huonoon kuntoon.
Minulla taliköhnä.
Tuohonkin lie lääkitystä olemassa.
Huonosti auttavat. Vähäksi aikaa voi rauhoittua ja kaikki palaa takaisin ennalleen. Kokemusta usealta vuosikymmeneltä.
Kun menee sinne saunaan hieman aiemmin niin tukka ehtii kyllä kuivua sauna jälkeen ruokaa laitellessa. Ei kai kukaan sauno juuri ennen nukkumaanmenoa edes.
Minusta on ihanaa, kun mökillä saa olla luonnontilassa. Pesen vain jollain erittäin hienolla shampoolla ulkosaunassa ja perusvoidetta naamaan. Villasukat ja neule. Ei mitään ylimääräistä .
Sulla? Jos on paksut hiukset, ne ei kuivu edes viikossa.