Miten kuivaatte hiukset sähköttömällä mökillä?
Ekaa kertaa sellaiselle menossa. Ei kiva mennä nukkumaan märillä hiuksilla, olen aamulla kuin metsän peikko..
Kommentit (85)
Saunassa kuivuu ja nuotiolla loput. Ihan hyvä jättää välillä föönit kaupunkiin. Rentoudu!
Hiukset kuivuu itsestään. Ei niitä.tartte erikseen millään kuivata.
Vedä kunnon kännit ja ota rennosti.
Minä laitan saunan jälkeen märät, pitkät ja paksut hiukseni donitsilla päälaelle. Mökissä on lämmin nukkua ja saunan sekä uinnin jälkeen rento olo.
Kunnon unet ja sama sykerö päässä seuraavan päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukset ovat vielä kosteahkot nukkumaan mennessä, pyyhe tyynyn päällä auttaa siihen, että pää ei ole aamulla kuin petolinnun persus.
No ei auta =)
Niin, ei se naamavärkkiin auta.
Tilaa Temusta vastaisen varalle. Siellä veivattavia ja USB puhaltimia, lämmittimiä ihan mitä vaan.
Onkohan siellä edes suihkua? Saatko hiukset pestyä pesuvadissa?
Vierailija kirjoitti:
Helkkarin hankalaa se mökillä on hiuksia kuivattaa, oli siinä sähköt tai ei.
Mulla on luojan kiitos sellaiset hiukset, että kuivuvat kolmessa tunnissa ihan itsekseen, ellen istu sateessa.
Kannattaa mennä aikasemmin saunaan eikä just ennen hammaspesua ja iltasatua. Saattaa ehtiä kuivumaankin hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähtisi ollenkaan mökille jossa ei ole edes sähköä. Mulla on ohut, piikkisuora ja vuorokaudessa rasvoittuva tukka joka on pakko pestä päivittäin ja pesun jälkeen föönattava että kestää päivän puhtaan näköisenä. Jos näin ei tee on päänahka muutamassa päivässä kutiava ja näppyläinen. Ja ei, ei auta pesuvälin pidentämiset, luomushampoot eikä mitkään temput kaikki on kokeiltu.
Kokeilepa jättää se föönaaminen ja liiat kemikaalit pois. Taitaa olla tuo alkujuuri ja syy päänahkasi huonoon kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä saunan jälkeen tietä päästä päähän niin lujaa kuin pääsee! Toista kunnes tukka on kuiva.
Lopputuloksena tukka on kuivanut, mutta kainalot ja takapuoli hiestä märkänä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähtisi ollenkaan mökille jossa ei ole edes sähköä. Mulla on ohut, piikkisuora ja vuorokaudessa rasvoittuva tukka joka on pakko pestä päivittäin ja pesun jälkeen föönattava että kestää päivän puhtaan näköisenä. Jos näin ei tee on päänahka muutamassa päivässä kutiava ja näppyläinen. Ja ei, ei auta pesuvälin pidentämiset, luomushampoot eikä mitkään temput kaikki on kokeiltu.
Kokeilepa jättää se föönaaminen ja liiat kemikaalit pois. Taitaa olla tuo alkujuuri ja syy päänahkasi huonoon kuntoon.
Minulla taliköhnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taliköhnä.
Tuohonkin lie lääkitystä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Laita hiusturbaani. Joko ihan sitä varten tehty tai kääri vaikka puhdas t-paita päähän. Ei kuivata ihan täysin, mutta nopeuttaa ratkaisevasti kuivumista.
Hiukset - niinkuin muutkin asiat maailmassa - kuivuu nopeiten ilmavassa tilassa, ei hautumalla turbaanin sisällä.
Noniin Pidän pään nahkoilla
kongretiassa leikkaa hiukset sänki koko ajan pois
minulla oli vahvasti tulossa salkarrien seppo- kalju ja ihmiset aina tuijotti siihen kaljuun. joku sanoi minua melkomöröksi
minua tuijottaminen jämerästi häiritsi ja hommasin jopa sähöttömän mokin
Täällä oli hauskoja vastauksia, kuin Vauva-palstan hyvinä menneinä aikoina. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pää kaasu-uuniin?
Niinkö sinä teet?
NIin tekisin mut kun ei ole kuin kiiltävä kalju.