Miten kuivaatte hiukset sähköttömällä mökillä?
Ekaa kertaa sellaiselle menossa. Ei kiva mennä nukkumaan märillä hiuksilla, olen aamulla kuin metsän peikko..
Kommentit (85)
Kuin Marilyn Monroe. Tuuli puhaltaa ja voi vähän hameen helmakin saada kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Älä kastele niitä hiuksiasi juuri ennen nukkumaanmenoa.
Kyllä siellä on tarkoitus saunoa. Enkä voi yksin päättää mihin aikaan se sauna lämpiää.
Ap
Älä kastele hiuksia, vaan suojaa ne saunassa mikrokuituturbaanilla. Sitten vähän jätettävää hoitoainetta ja varovainen harjaus.
Kuivuvat itsekseen. Yleensä annan hetken kuivua auki, sitten myttään päälaelle ja jos on kylmä, laitan villapipon päälle. Aamulla on hiukset kuivat ja uskomattoman kiharat. Pikkasen kampaa ja lakkaa ja oon valmis vaikka Linnan juhliin.
Ei välttämättä toimi piikkisuoriin hiuksiin.
No ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä nukkumaan vasta sitten kun tukka on kuivunut itsekseen.
Metsän peikko se pitääkin siellä mökillä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on tarkoitus saunoa. Enkä voi yksin päättää mihin aikaan se sauna lämpiää.
Ap
Tässähän se ongelma tulikin: ap ei ymmärrä käskyttää. Päätä milloin sauna lämpiää äläkä inise. Sinä olet nainen, luontainen johtaja. Muut sopeutukoon sinun määräyksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa. No saatko itse päättää, mihin aikaan menet nukkumaan?
Mulla tulee vilukin, jos en kuivaa hiuksia. Varsinkin jos pitäisi ulkona istuskella iltanuotiolla tms
Vierailija kirjoitti:
Olisko ryobilla akku-fööni?
Puhallin MAX POWER 36V. Puhallusnopeus jopa 152 km/h ja ilmantuotto 14,9 m/min. Puhaltimessa ergonominen kahvan muotoilu ja nopeudensäätökytkin puhallustehon hallintaan. Turbotoiminto. Akku ja laturi ostettava erikseen. Osa Ryobin MAX POWER -sarjaa.
Laitan aina pyykkinarulle kuistilla, aina on aamulla ollut kuivana.
En ole vuosiin kuivattanut hiuksiani saati omistanut fööniä tms??
Ihan aika ja tuuli kuivaa, silti aina hiukset siistit ja kuosissa.
Kyllä ne ihan luonnostaan ovat saaneet kuivua mökillä niin kuin kotonakin. En edes omista fööniä.
Mene sinne hiustenpesulle aikaisemmin, on tietenkin neuvo numero yksi. Miksi ihmeessä peset hiukset niin lähellä nukkumaanmenoaikaa, ettei ne ehdi kuivua luonnostaan? Sitten pyyhekuivaa hiukset hyvin ja mene vaikka hetkeksi saunan jälkilämpöön, että kuivuvat vähän nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen saunan jälkeen laitoin paplarit päähän, isot rullat. Tunnin päästä oli tukka kuiva, takkatulen ääressä istuttiin ja ihan itsekseen kuivui tukka.
Minulla kestäisi ainakin 6 tuntia kuivua, on niin paksu tiukka.
Anna tuulen kuivattaa.