Miten kuivaatte hiukset sähköttömällä mökillä?
Ekaa kertaa sellaiselle menossa. Ei kiva mennä nukkumaan märillä hiuksilla, olen aamulla kuin metsän peikko..
Kommentit (85)
Jos hiukset ovat vielä kosteahkot nukkumaan mennessä, pyyhe tyynyn päällä auttaa siihen, että pää ei ole aamulla kuin petolinnun persus.
Mulla on hankalat hiukset. Takaraivolla pyörre joka saa sinne taa ruman jakauksen. Saan sen ruotuun vain muotovaahdolla ja huolellisesti föönaamalla ilmakihartimella. Mikään ponnari ei edes auta, se jakaus näkyy siellä sit jos en oo föönännyt
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukset ovat vielä kosteahkot nukkumaan mennessä, pyyhe tyynyn päällä auttaa siihen, että pää ei ole aamulla kuin petolinnun persus.
No ei auta =)
Olen ratkaissut asian niin, että olen ilonpilaaja ja en sauno
Vierailija kirjoitti:
Laita hiukset yöksi leteille
Hiukset on sitten märät vielä aamullakin
Kirmaan niityllä tukka hulmuten, kuin villihevonen. Siinä ne kuivaa.
Kyllä ne kuivuu itsekseen. Ei olla kiire
en kuivaa koskaan kuivaajalla, oli sähköt tai ei, en edes omista kuivaajaa
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ihmiskunta on selvinnyt hengissä näinkin pitkälle?
Kaikki eivät ole noin avuttomia, se auttaa selviämään
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ihmiskunta on selvinnyt hengissä näinkin pitkälle?
Ihmiset tyhmenee vuosi vuodelta.
Papiljotit päähän ja antaa itsekseen kuivua. Tuulisella säällä ulos puuhailemaan tai istuksimaan, niin kuivuu tosi nopeasti.
Mä oon stressannut elämässäni jo niin paljon että hikseni ovat antautuneet.
Ajattelija
Olen tottunut kuivamaan hiukset aina heti, en tykkää olla märissä hiuksissa. Jätän saunomisen väliin, jos kuivaaminen ei onnistu.
Pyörällä saunan jälkeen tietä päästä päähän niin lujaa kuin pääsee! Toista kunnes tukka on kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä saunan jälkeen tietä päästä päähän niin lujaa kuin pääsee! Toista kunnes tukka on kuiva.
Ei ole pyörää eikä tietä. Vain kallioinen saaritontti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen saunan jälkeen laitoin paplarit päähän, isot rullat. Tunnin päästä oli tukka kuiva, takkatulen ääressä istuttiin ja ihan itsekseen kuivui tukka.
Minulla kestäisi ainakin 6 tuntia kuivua, on niin paksu tiukka.
Mulla menee vähintään 4 tuntia, että hiukset on kuivat, aina ei ole silloinkaan. Ja jos menen yhtään kosteilla hiuksilla nukkumaan, niin hiukset on aivan räjähtäneet, painuneet ja takaraivolta kosteat. Näistä kommenteista voi päätellä kenellä on ohuet ja huokoiset hiukset.
Kuka pystyy menemään nukkumaan märillä hiuksilla? Minulle tulisi siitä sellainen kutina päänahkaan, että saisin raapia päänahkani verille.
Vedän naapurin mökiltä jatkoroikalla sähköt meidän mökille. On niin v*ttumainen naapuri että sietääkin maksaa meidän sähköt.