Mun on vaikea ymmärtää ton Evita kolmosen tuomiota
Että miten voidaan ihminen tuomita kun se ei ehtinyt ketään edes vahingoittaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä oli vahingoittaa. Miltä tuntuis jos oman lapsen koulun ovelle tulis henkilö aseen, panosten, puukon ja polttopullon kanssa?
Noh noh, pitää ymmärtää, ja anteeksi antamalla sallia yksilön rehabilitoituminen ja paluu yhteiskuntaan. Tuomitun kuntoutumisen edesauttamiseksi tulee tuomioiden aina olla mahdollisimman lyhyitä. Kenelle tahansa voi elämässä sattua pieniä virhe arviointeja ja ylilyöntejä. Ei Suomi ole mikään Texas, jossa nakkivarkaatkin heitetään vankilaan vuosikymmeniksi epäinhimillisiin olosuhteisiin. Demokraattisessa oikeusvaltiossa ihmiset kuntoutetaan takaisin yhteiskuntaan.
terv: Demokraattinen Lakimies
Evita Kolmonen....
Kyseisen lehmän voisi eliminoida koko maapallolta.
Minäkään en ymmärrä. Kukaan ei pysty todistamaan että edes suunnitteli mitään tuollaista. Periaatteessa tuollaisen voisi tehdä pilailumielessä ilman pienintäkään aietta toteuttaa ja silti siihen reagoitaisiin aivan sairaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Evita on kaunis. Rakastan. 💕
Me too!! Nyt on todellakin kyseessa ns. jännätyttö! Mä voisin yhteiskunnalle ja vankeinhoitolaitokselle ehdottaa sellaista diiliä, että ottaisin hänet luokseni kotiarestiin hänen tuomionsa pituiseksi ajaksi. Ja sitten jos kävisi niin että minusta ei kuulu mitään elonmerkkiä päivään - pariin, niin... ööh, lähettäkää Karhu ryhmä.
Pakkohoito ei vaadi mitään tuomiota, saattaa viettää Nuivanniemessä loppuelämänsä, vaikka varsinainen tuomio loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea ymmärtää miten noin kaunis nainen haluaa tehdä pahaa pienille lapsille. Ilman meikkiä ja menee kevyesti koko maailman top 5 naisiin ikäluokassaan.
Perusnätti, mutta OnlyFansissä tekisi kovaa tiliä.
Evita on kaunis. Rakastan. 💕