Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin

Vierailija
29.08.2025 |

Kas siinä kysymys.

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on kumma kun siihen Suomessa resepti pitää olla .

Jonkun pitäisi siitäkin tehdä kansalais aloite että se rahastus poistetaan. Saahan naisillekin myydä diltoja ilman reseptiä ja lähes kaikissa Eu maissa ja Norjassa jne.. erektio lääkkeet on resepti vapaita

Ei kai miehetkään tekopillunpumpattavan Barbaran ostamiseen reseptiä tarvii??

Eiköhän erektioLÄÄKE ole eri asia, kuin seksilelu?

Vierailija
182/204 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrrään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrräämään.

Vierailija
184/204 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrräämää

Vierailija
185/204 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Rauma57 Nainen minun makuuni

Vierailija
186/204 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Raumalta 57 v.mies.Olisin halukas tutustumaan vartaloosi.

Vierailija
187/204 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70+ ladyt, kertokaas joulunajan sutinoista!

Oma salainen 70+ tyttöystäväni lähtee matkoille piakkoin, tapaamme joskus tammikuussa.

M57 (varattu)

Vierailija
188/204 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä halukkaita löytyy... 

Vierailija
189/204 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa  seurattiin 13 vuoden ajan 438 naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa tuloksista käännettynä:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.

LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen 51v ikää).

Vierailija
190/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian sivusta mutta meillä vaimo, 68v, on innokas ja tekee aloitteen, mutta minä en pysty enää penetraatioon vaikka on sekä tadalafiili että sildenafiili yht'aikaa. Täytyy tulla toimeen muilla tavoin.

Vierailija
191/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on haluja kun edes 50 ei ole.

Vierailija
192/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä horinaa kullista, Nuolkaa sen pimppiä, niin johan irtoo. Miksi tämä asia on niin tanan vaikea ymmärtää.

Ei olla lesboja.

Vierailija
193/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa vanhemmasta naisesta m62v espoosta

Vierailija
194/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä horinaa kullista, Nuolkaa sen pimppiä, niin johan irtoo. Miksi tämä asia on niin tanan vaikea ymmärtää.

Ei olla lesboja.

Jos ei nuoleminen maistu on ihan turha valittaa seksin puutteesta. Sitä saat mitä tilaat.  Ei ole tullut mieleenkään olla nuolematta, koska ylivoimaisesti parhain tapa saada nainen kiimaan ja saamaan orgasmeja ja lisää seksiä. 

Vierailija
195/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän asian sivusta mutta meillä vaimo, 68v, on innokas ja tekee aloitteen, mutta minä en pysty enää penetraatioon vaikka on sekä tadalafiili että sildenafiili yht'aikaa. Täytyy tulla toimeen muilla tavoin.

Tapoja kyllä löytyy molemmille!

Vierailija
196/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62v ja taannoin tapasin risteilyllä leskirouvan, jota luulin nuoremmaksi. Ajauduttiin hänen hyttiin ja vietettiin varsin kiihkeä yö. Hytissä rouva kaivoi laukustaan liukkarin ja sanoi tarvitsevansa sitä. Seksi oli hyvää.

Aamulla rouva paljasti ikänsä; kertoi olevansa 70v. Ei ollut tekohampaita eikä tissitkään suuremmin roikkuneet.

Vierailija
197/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiihkeä 69v vaimo, mutta minä en pysty enää kuin kieli- ja sormityöskentelyyn. Vaimo sanoi ettei riitä, hän haluaa kunnon kyr*pää. Niinpä etsimme Alaston Suomesta hänelle 35 -vuotiaan hyvin varustellun, vanhemmista ladyistä pitävän uroksen. He tapaavat n. kerran viikossa ja nyt on vaimo tyytyväinen. Liukkaria kuluu paljon, mutta se on kyllä tienannut hintansa. 

Vierailija
198/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kiihkeä 69v vaimo, mutta minä en pysty enää kuin kieli- ja sormityöskentelyyn. Vaimo sanoi ettei riitä, hän haluaa kunnon kyr*pää. Niinpä etsimme Alaston Suomesta hänelle 35 -vuotiaan hyvin varustellun, vanhemmista ladyistä pitävän uroksen. He tapaavat n. kerran viikossa ja nyt on vaimo tyytyväinen. Liukkaria kuluu paljon, mutta se on kyllä tienannut hintansa. 

Tämä kuulostaa kyllä siltä, että joku AS:n ukko yrittää mainostaa itseään tätä kautta.

Vierailija
199/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa kyllä siltä, että joku AS:n ukko yrittää mainostaa itseään tätä kautta.

Miten mielelläni hoitelisinkin vaimoni itse, mutta kun ei onnistu. Tämä järjestely on seuraavaksi parempi. 

M68

Vierailija
200/204 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla lesboja.

Jos ei nuoleminen maistu on ihan turha valittaa seksin puutteesta. Sitä saat mitä tilaat.  Ei ole tullut mieleenkään olla nuolematta, koska ylivoimaisesti parhain tapa saada nainen kiimaan ja saamaan orgasmeja ja lisää seksiä. 

Sun tapauksessa AINOA tapa saada vaimolle orkku. Ja mitä sä kiimasta puhut kun vaimo mallia Sahara.  Joten pidä turpas taas kii.