Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin
Kommentit (204)
Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrrään..
Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrräämään.
Älä ujostele..vanhat naiset saavat mun hormoolit hyrräämää
Mies Rauma57 Nainen minun makuuni
Täällä Raumalta 57 v.mies.Olisin halukas tutustumaan vartaloosi.
70+ ladyt, kertokaas joulunajan sutinoista!
Oma salainen 70+ tyttöystäväni lähtee matkoille piakkoin, tapaamme joskus tammikuussa.
M57 (varattu)
Kyllä meitä halukkaita löytyy...
Massiivisessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project' tutkimuksessa seurattiin 13 vuoden ajan 438 naista, SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Yhteenvetoa tuloksista käännettynä:
- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.
LÄHDE: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext
Katso ainakin himograafi (Figure 1) joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo ainakin 9 vuotta ennen menopaussia (siis ainakin 9 vuotta ennen 51v ikää).
Vähän asian sivusta mutta meillä vaimo, 68v, on innokas ja tekee aloitteen, mutta minä en pysty enää penetraatioon vaikka on sekä tadalafiili että sildenafiili yht'aikaa. Täytyy tulla toimeen muilla tavoin.
Varmaan on haluja kun edes 50 ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä horinaa kullista, Nuolkaa sen pimppiä, niin johan irtoo. Miksi tämä asia on niin tanan vaikea ymmärtää.
Ei olla lesboja.
Seksiseuraa vanhemmasta naisesta m62v espoosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä horinaa kullista, Nuolkaa sen pimppiä, niin johan irtoo. Miksi tämä asia on niin tanan vaikea ymmärtää.
Ei olla lesboja.
Jos ei nuoleminen maistu on ihan turha valittaa seksin puutteesta. Sitä saat mitä tilaat. Ei ole tullut mieleenkään olla nuolematta, koska ylivoimaisesti parhain tapa saada nainen kiimaan ja saamaan orgasmeja ja lisää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian sivusta mutta meillä vaimo, 68v, on innokas ja tekee aloitteen, mutta minä en pysty enää penetraatioon vaikka on sekä tadalafiili että sildenafiili yht'aikaa. Täytyy tulla toimeen muilla tavoin.
Tapoja kyllä löytyy molemmille!
Olen 62v ja taannoin tapasin risteilyllä leskirouvan, jota luulin nuoremmaksi. Ajauduttiin hänen hyttiin ja vietettiin varsin kiihkeä yö. Hytissä rouva kaivoi laukustaan liukkarin ja sanoi tarvitsevansa sitä. Seksi oli hyvää.
Aamulla rouva paljasti ikänsä; kertoi olevansa 70v. Ei ollut tekohampaita eikä tissitkään suuremmin roikkuneet.
Minulla on kiihkeä 69v vaimo, mutta minä en pysty enää kuin kieli- ja sormityöskentelyyn. Vaimo sanoi ettei riitä, hän haluaa kunnon kyr*pää. Niinpä etsimme Alaston Suomesta hänelle 35 -vuotiaan hyvin varustellun, vanhemmista ladyistä pitävän uroksen. He tapaavat n. kerran viikossa ja nyt on vaimo tyytyväinen. Liukkaria kuluu paljon, mutta se on kyllä tienannut hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiihkeä 69v vaimo, mutta minä en pysty enää kuin kieli- ja sormityöskentelyyn. Vaimo sanoi ettei riitä, hän haluaa kunnon kyr*pää. Niinpä etsimme Alaston Suomesta hänelle 35 -vuotiaan hyvin varustellun, vanhemmista ladyistä pitävän uroksen. He tapaavat n. kerran viikossa ja nyt on vaimo tyytyväinen. Liukkaria kuluu paljon, mutta se on kyllä tienannut hintansa.
Tämä kuulostaa kyllä siltä, että joku AS:n ukko yrittää mainostaa itseään tätä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa kyllä siltä, että joku AS:n ukko yrittää mainostaa itseään tätä kautta.
Miten mielelläni hoitelisinkin vaimoni itse, mutta kun ei onnistu. Tämä järjestely on seuraavaksi parempi.
M68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla lesboja.
Jos ei nuoleminen maistu on ihan turha valittaa seksin puutteesta. Sitä saat mitä tilaat. Ei ole tullut mieleenkään olla nuolematta, koska ylivoimaisesti parhain tapa saada nainen kiimaan ja saamaan orgasmeja ja lisää seksiä.
Sun tapauksessa AINOA tapa saada vaimolle orkku. Ja mitä sä kiimasta puhut kun vaimo mallia Sahara. Joten pidä turpas taas kii.
Ei kai miehetkään tekopillunpumpattavan Barbaran ostamiseen reseptiä tarvii??
Eiköhän erektioLÄÄKE ole eri asia, kuin seksilelu?