Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltapäivälehdet nykyään: peukku sitä, peukku tätä, peukkua peukussa peukkuihin

Vierailija
29.08.2025 |

Olenko ainut jota ei voisi vähempää kiinnostaa nämä jutut huumeista, niiden käyttäjistä ja niiden aiheuttamista ongelmista

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ikävää että Suomessa on niin valtavan paha huumeongelma, mutta ei näitä vaikeita asioita pidä maton alle lakaista. Älä lue uutisia jos noin ahdistaa.

Sitä ongelmaa on lakaistu maton alle 30 vuotta. Nyt se tursoaa sieltä niin näkyviin ettei siltä voi enää ummistaa silmiä ja korvia. Joko muutetaan huumepolitiikkaa tai ongelma jatkaa kasvamistaan. 

Meillä on aina ollut valtavasti juoppoja. Niitä on vieläkin suurin osa häiriökäyttäytymisestä. Myös ensihoidossa kännisten osuus on varmaan 90% perjantai- ja lauantaiitaisin. Osa näistä on aggressiivisia ja seaisin....ennen vauhdin takia, nyt peukun. Ongelma on kuitenkin pieni alkoholiin verrattuna. 

Tuohon ei ole tulossa muutosta. Alkoholi on ainoa laillinen päihde ja pirin, kokan ja peukun käyttö kasvaa. Stimulantit ja alkoholi on pirun paha yhdistelmä. Suomessa on usein tapana vetää vähän kaikkea sekaisin alkoholin kanssa.

Vierailija
22/29 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli koronan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltsikat peukuttaa peukkua, vaikka aine on tunnettu vuosikymmeniä flakkana ja on yksi maailman paskimmista huumeista?

Olisko päätoimittajat käytettävä häkissä?

https://www.youtube.com/results?search_query=flakka

Vierailija
24/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltsikat peukuttaa peukkua, vaikka aine on tunnettu vuosikymmeniä flakkana ja on yksi maailman paskimmista huumeista?

Olisko päätoimittajat käytettävä häkissä?

https://www.youtube.com/results?search_query=flakka

Ei ole ensimmäinen kerta kun samalla aineella on useampi nimi. Oleellista on se että tehdäänkö kasvavalle huumeongelmalle mitään? Hallitus keksi kieltää huumeet että siltä porukalta on turha odottaa mitään järkevää kun kieltävät valmiiksi kielletyn asian. Kun jatketaan samalla tavalla niin kasvu jatkuu myös samanlaisena. Huumeongelma on kasvanut kymmeniä vuosia eikä poliitikot näytä pystyvät tekemään sille mitään. Asiantuntijoiden neuvot eivät kelpaa niin antavat sitten ongelman kasvaa. Voi vihellys millaisia kansanedustajia.

Vierailija
25/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media tekee oikein kun se pitää ongelmaa näkyvissä. Se on ainoa tapa saada päättäjät reagoimaan. Nämä meidän poliitikot ovat järkyttävän huonoja huumeongelman kanssa. Asiantuntijoiden neuvot eivät kelpaa. Nerot suorastaan patit päättivät ratkaista ongelman kieltämällä huumeet. 

Nehän on kielletty jo kymmeniä vuosia sitten. Vahva alisuorittaminen hallitukselta jatkuu tässäkin asiassa. Työttömyys kasvaa, valtion velka kasvaa ja huumeongelma kasvaa. Miksi me suostutaan katsomaan noin huonosti suoriutuvaa hallitusta? Ihan oikeasti potkut tuollaisille alisuorittajille.

Mä luulen että tällaiset mainoskampanjat oikeasti lisäävät käyttöä. Kaikki tietää hinnat ja mistä saa, kun lehti neuvoo.

En ole itse koskaan edes nähnyt mitään huumeita ja olen 50v. Näinkin pystyy Suonessa elämään.

Vierailija
26/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsyttää. Oon nähnyt peukun käyttäjiä ja ovat paskoneet toki elämänsä mutta eivät sivullisille vaarallisia muutoin kuin omaisuusrikosten myötä 

Vierailija
27/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Media tekee oikein kun se pitää ongelmaa näkyvissä. Se on ainoa tapa saada päättäjät reagoimaan. Nämä meidän poliitikot ovat järkyttävän huonoja huumeongelman kanssa. Asiantuntijoiden neuvot eivät kelpaa. Nerot suorastaan patit päättivät ratkaista ongelman kieltämällä huumeet. 

Nehän on kielletty jo kymmeniä vuosia sitten. Vahva alisuorittaminen hallitukselta jatkuu tässäkin asiassa. Työttömyys kasvaa, valtion velka kasvaa ja huumeongelma kasvaa. Miksi me suostutaan katsomaan noin huonosti suoriutuvaa hallitusta? Ihan oikeasti potkut tuollaisille alisuorittajille.

Mä luulen että tällaiset mainoskampanjat oikeasti lisäävät käyttöä. Kaikki tietää hinnat ja mistä saa, kun lehti neuvoo.

En ole itse koskaan edes nähnyt mitään huumeita ja olen 50v. Näinkin pystyy Suonessa elämään.

Huumeiden käyttö on kasvanut suomessa  valtavasti ilman mainostamista. No valitus on pikkusen mainostamista kun tunnin valistuksesta 50 minuuttia menee kannabiksesta puhumiseen ja kovista huumeista valitus varoittaa paljon vähemmän. 

Vierailija
28/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs mahtaa kun ei enää Marin tai putin kansaa kiinnosta.  Jostakin klikkiuutiset on tehtävä.

Vierailija
29/29 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu oli koronan kanssa. 

Korona on vieläkin keskuudessamme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan