Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Quinny Zapp ?

07.04.2007 |

Onko kokemusta? Menevätkö helposti kasaan ? Ovatko näppärät matkoilla tai shoppaillessa ?

(Tiedän ettei selkänoja mene alas.)

Miten shoppailu sujuu ? Oliko Zappeihin saatavana joku kassi tai kori ?

Onko joku ostanut nettikaupoista , esim saksalaisista ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ostettu saksalaisesta nettikaupasta www.foryourbaby.de:stä. Siellä oli sillon tarjouksessa 149 euroa. Ollaan oltu tyytyväisiä, kulkevat kaupungilla melkein itsestään, todella kevyet siis työntää. Meillä niissä kulkee 2-vuotias tyttö. Kasaaminen ei ole ihan helpoimmasta päästä, siis alussa, mutta jos sitä tekee säännöllisesti tai harjoittelee muutaman kerran niin alkaa sujumaan helposti, ei siis mikään varsinainen ongelma.

Shoppailu sujuu ihan hyvin :D Koria ei noihin taida olla saatavilla eikä työntökahvoihin voi oikein pahemmin kasseja laittaa ettei rattaat kaadu taaksepäin, mutta kyllä mä aina kassini olen saanut kuljetettua, tosin meillä on yleensä aina mukana sisaruksella myös Quinnyn Buzzit missä on tavarakori. Itse en vaihtaisi Zappeja kyllä mihinkään toisiin rattaisiin, koska ovat nimenomaan just niin sopivat kaupungilla pörräillyyn. Muutkin ovat kovasti tykänneet jotka ovat satunnaisesti tyttöämme näissä työntäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla