Asiantuntija: omakotitalot kannattaa myydä tappiolla nyt
Asiantuntija: ei kannata lähteä siihen itsepetokseen, että luulisi saavansa rahansa pois kymmeneen vuoteen. Nyt kannattaa myydä omakotitalo tappiolla, koska viivyttely vain lisää tappiota, on asiantuntijan tyly arvio.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa asua omassa kodissaan? En minä ole myymässä. Ei mitään väliä saako omiaan pois tai onko saamatta.
No sitten ei kannata myydä. Eiköhän tässä nyt puhuta niille ihmisille jotka mediassa ruikuttavat kun se Itä-Suomen rintamamiestalo ei nostanutkaam arvoaan eikä tarjottu hinta miellytä.
Ei sitä taloa kannata myydä tappiolla, jonnekin siitä on kuitenkin silloin muutettava, hankittava joku toinen talo tilalle, koska ei taloa voi vain myydä ja jäädä sen jälkeen taivasalle.
Eri asia osakekaupoissa, voit myydä hankkimatta välittömästi mitään tilalle
Nämä ns. asiantuntijat, sijoituspörssisekoilijat ovat jo tyystin harhautuneet tosielämän ulkopuolelle, kauas!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei asunnossa ole vuokralainen, niin silloin se ei ole mikään sijoitus. Katsokaa kun sijoituksen tulisi tuottaa voittoa omistajalle, ei kuluja, kuten omassa kodissa asuminen. Meni yli hilseen? Ymmärrän, ei tuota hoksaa suurin osa muistakaan.
Kuvittelet olevasi jotenkin välkky?
😂😂😂
Ainakin välkympi kuin suurin osa ihmisistä, sen verran harva tuon tietää.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos haluaa asua omassa kodissaan? En minä ole myymässä. Ei mitään väliä saako omiaan pois tai onko saamatta.
Tämä. Eikö ihmiset ollenkaan anna enää arvoa sille asumiselle? Itse maksoin pari vuotta sitten omasta kodistani 49te, nyt realistinen arvo lienee 25te. Mutta mitä sitten - asumiskulut lainoineen on 310e kuussa ja täällä päin halvin kt-yksiöiden vuokra pyörii 450e nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei asunnossa ole vuokralainen, niin silloin se ei ole mikään sijoitus. Katsokaa kun sijoituksen tulisi tuottaa voittoa omistajalle, ei kuluja, kuten omassa kodissa asuminen. Meni yli hilseen? Ymmärrän, ei tuota hoksaa suurin osa muistakaan.
😂😂😂
Niin, ja mun sijoitus kylläkin realisoituu, kun myyn sen ja saan rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Niin, omassa kodissahan ei ole mitään kuluja sinä aikana kun siellä asuu, eikä hinnat ole nousseet muuallakaan, esim. siinä seuraavassa kodissa... Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Me tienataan tällä? 🙄
Myin talon, myyntiaika oli 3kk ja sain pyyntöä enemmän. Ei siihen kyllä aika vaikuttanut vaan kunto ja sijainti.
Asuntokauppa tietysti sanelee tällä hetkellä, mutta väite, ei alueellisesti pidä kutiansa. On totta teollisuuspaikkakunnilla, joissa suuri työnantaja on lopettanut, mutta kannattaa pitää mielessä että myös suurimmat virheet on joskus tehty luottamalla " asiantuntijoihin".
😂😂😂