Asiantuntija: omakotitalot kannattaa myydä tappiolla nyt
Asiantuntija: ei kannata lähteä siihen itsepetokseen, että luulisi saavansa rahansa pois kymmeneen vuoteen. Nyt kannattaa myydä omakotitalo tappiolla, koska viivyttely vain lisää tappiota, on asiantuntijan tyly arvio.
Kommentit (70)
Jep. Myyn sitten pois, millaisen makuupussin ostan? Nykyinen vaan -2 asteeseen.
Mihin laitan rahat kun viinaakaan tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntolaina kannattaa ottaa muslimipankilta, ne ei saa periä yhtään korkoa lainasta.
Tämä. Minä aion ottaa asuntolainan vasta sitten, kun Suomen ensimmäinen somalipankki avaa konttorinsa. Nyt ysäriltä asti sitä odottanut, mutta minä voin odottaa.
Muistaakseni saavat periä korkoa vääräuskoisilta. Meinaatko kääntyä?
Vierailija kirjoitti:
Asuntolaina kannattaa ottaa muslimipankilta, ne ei saa periä yhtään korkoa lainasta.
Mutta lainanhoitokuluja voi. :D
Nyt kannattaa äkkiä myydä, koska voi olla, että hinnat tulevaisuudessa nousee ja sitten on jo liian myöhäistä. Eiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä aion ottaa asuntolainan vasta sitten, kun Suomen ensimmäinen somalipankki avaa konttorinsa. Nyt ysäriltä asti sitä odottanut, mutta minä voin odottaa.
Muistaakseni saavat periä korkoa vääräuskoisilta. Meinaatko kääntyä?
Sekoitat juu talaisiin.
Kaffebulla kirjoitti:
Juu ja kohta tulee potkulaki!
Keitä nyt olet heittämässä uuniin? Häpeä. Ilmiannan.
Pörssikurssit ovat nousseet jo vajaa puolisen vuotta. Käänne on tulossa ehkäjo 26, viimeistään 27.
Mykää kaikki pois. Kaikki rommaa mitään ei jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen asiantuntija täällä: Älä myy nyt vaan odota maltilla. Nousukiito on jo alkanut, pitäkää tuoleistanne tukevasti kiinni vauhti tulee olemaan hurjaa. Talouskasvu raketoi ensi vuonna jolloin on parempi aika myydä.
t, Asiantuntija
HOX!! Tämä on VALEASIANTUNTIJA! Uskokaa vain ensimmäistä asiantuntijaa. Hän on aito.
AP
Leikkiasiantuntijoita molemmat, mutta lohduksesi ilmoitan, etten ikinä pitäisi minkään alan asiantuntijana henkilöä joka puhuu "raketoimisesta".
Vierailija kirjoitti:
Asuntojen hinnat eivät voi aina vain nousta. Varsinkin kun työttömyys kasvaa ja pätkätyöt yleistyy. Ei ole sellaisia merkkejä jotka puhuisivat asuntojen arvonnousun puolesta.
Talous on kääntymässä nousuun tai se on jo alkanut. Työllisyys alkaa parantua vuoden kuluessa siitä. Asuntojen rakentaminen on hyytynyt, joten jäljellä olevien asuntojen arvo tulee nousemaan, koska asuntoja ei tule olemaan liikaa. Varsinkaan halutuilla alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Parempihan se on ottaa nyt rahat, kuin jättää mahdollisten iskujen jalkoihin. Sitten ei saa mitään.
Miten rahoille sitten sen paremmin käy.
Ok-talojen menot eivät ainakaan tästä pienene.
Vihonviimeinen vaiva ja risti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen asiantuntija täällä: Älä myy nyt vaan odota maltilla. Nousukiito on jo alkanut, pitäkää tuoleistanne tukevasti kiinni vauhti tulee olemaan hurjaa. Talouskasvu raketoi ensi vuonna jolloin on parempi aika myydä.
t, Asiantuntija
HOX!! Tämä on VALEASIANTUNTIJA! Uskokaa vain ensimmäistä asiantuntijaa. Hän on aito.
AP
Leikkiasiantuntijoita molemmat, mutta lohduksesi ilmoitan, etten ikinä pitäisi minkään alan asiantuntijana henkilöä joka puhuu "raketoimisesta".
Kohta ne hinnat raketoi. T.Asiantuntija
Viekää tuhkatkin munasta.
T. Tuhkamuna
Vierailija kirjoitti:
Mykää kaikki pois. Kaikki rommaa mitään ei jää.
Kohta vaihdellaan taas oravannahkoja ja tehdään työkaluja kivestä.
Mun mökkerön kulut on n. 1500€/v. Oma rauha, harrastukset pihapiirissä jne. En todellakaan myy!
Vierailija kirjoitti:
Mun mökkerön kulut on n. 1500€/v. Oma rauha, harrastukset pihapiirissä jne. En todellakaan myy!
Voisit saada siitä nyt 5000€. Parin vuoden päästä enää 4000€. Heti myyntiin ja elät herroiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit saada siitä nyt 5000€. Parin vuoden päästä enää 4000€. Heti myyntiin ja elät herroiksi.
Missähän bantumaassa 5000€:llä elää herroiksi? Suomessa ehkä kuukauden, jos sitäkään ja säästäväinen saa olla.
Miksi Hypo ei lainoita maahanmuuttajia, niin että hekin voisivat ostaa toiveidensa asunnon? Tulotko esteenä?