Ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä en ymmärrä jonkun perkeleen romantiikan ja veivaamisen päälle ja siksi naikkoset ovat aina karsastaneet
Olen taannut lainojaan, ostanut huonekaluja, remontteja, autonkorjausta, kodinkoneita ja järjestänyt sekä luvannut noin keskimäärin easy living. Minulle jos tullaan sanomaan että pyykkikone on rikki, ompelukone ei tee tikkiä tai pojalla ei ole mopoa, niin hommataan ne kuntoon ilman jotain parin tunnin vatkaamista. Naikkoset eivät tunneolentoina haluakaan toimivia fasiliteetteja, vaan jonkun jolle kaataa koko lantakuorma niskaan. Ja joku paukahtanut mikrouuni korjaantuu, ei suinkaan uudella uudella laitteella, vaan konsertti- tai teatterikäynnillä ja kynttiläillallisella.
Kommentit (35)
Kuvittele viiksekkäät huulet kaulallasi ja kookas käsi hieromassakulliasi. Lihaksikas miehekäs viiksimies on tulevaisuutesi, et enää edes muista panneesi pillua kun pääset kunnolla imemään limaista suonikastakyrpää ja saat sellaista tiukkaanpersereikääsi.
Sellaisiakin naisia muuten on ketkä osaa itse laskea 1+1 ilman että väännetään rautalangasta kynttilänvalossa, toki harvassa. Ymmärtävät ilman rautalangasta vääntöä ettei ne huvimajat, grillit ym möksän pihaan, parin tonnin tilisiirto tilinsä haukatessa tyhjää, uudet pesukoneet tai autonreuhunsa kuntoonlaitot ilmesty tyhjästä, etenkään ilman syytä. Ja ennen kaikkea hiffaavat miksi ne ilmestyvät juuri kyseiselle naikkoselle itselleen. Osa hoksaa, osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiakin naisia muuten on ketkä osaa itse laskea 1+1 ilman että väännetään rautalangasta kynttilänvalossa, toki harvassa. Ymmärtävät ilman rautalangasta vääntöä ettei ne huvimajat, grillit ym möksän pihaan, parin tonnin tilisiirto tilinsä haukatessa tyhjää, uudet pesukoneet tai autonreuhunsa kuntoonlaitot ilmesty tyhjästä, etenkään ilman syytä. Ja ennen kaikkea hiffaavat miksi ne ilmestyvät juuri kyseiselle naikkoselle itselleen. Osa hoksaa, osa ei.
En nyt ymmärrä sun viestiä. Käyn töissä, menen kauppaan ja ostan pesukoneen. Vievät vanhan koneen pois ja samalla asentavat uuden. Mitä ihmeellistä tuossa on?
Minä karsastan sinua koska puhut rumasti naisista ja haukut heitä naikkosiksi. Kuulostat vastenmieliseltä ihmiseltä.
Minua jahtasi yksi nainen kun tarvitsi miestä joka tekisi kaikki tekniset työt. Hän osasi kyllä mutta ei halunnut itse, oli kuulemma ahdistavaa. Mutta kyllä hän sen romantiikan halusi ihan samalla tavalla. Jouduin vaihtamaan työtehtäviä kun olin varattu ja tämä nainen alkoi olemaan vähän liiankin tuttavallinen
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä täysin mistä rahat tililleni tulevat, ja miten uudet pesukoneet jne on hankittu. Olen itse tehnyt töitä josta tulee palkkaa tililleni, ja sitten niillä rahoilla ostan tarvitsemani.
Mieheltä kaipaan keskusteluja ja kumppanuutta, yhteistä aikaa. En mitään auton rassailua. Vien itse autoni huoltoon ja miehen ei siihen tule koskea.
Ei nykynainen tarvi mitään ompelukoneen korjaajaa tai remonttireiskaa.
Nykynainen haluaa kumppaniltaan sitä kumppanuutta. Jokainen osaa itse kodinkoneensa ostaa ja autonsa korjattaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt AP:n vuodatuksesta juuri mitään. Eikä varmaan ole ymmärtäneet nuo naisetkaan. Siinä se vika taitaa olla.
Niin juuri. Jos ei halua, että se mies on pelkästään mikron hankkija, niin miksei sitten voi ilmoittaa sille naispuoliselle, ettei kelpaa kiitokseksi mikään kynttiläillallinen ja seksiäkään ei heru, koska olen mies, joka haluaa vain korjata koneita ja hoitaa mopoasiat kuntoon,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä sun viestiä. Käyn töissä, menen kauppaan ja ostan pesukoneen. Vievät vanhan koneen pois ja samalla asentavat uuden. Mitä ihmeellistä tuossa on?
Tämä onkin niitä tosi miehiä, jotka korjaavat pesukoneen itse. Toisin sanoen kone on palasina keskellä olohuonetta ja nainen pesee vaatteet nyrkkipyykkinä kunnes itse menee kauppaan ostamaan uuden koneen.
Eli tunnevammainen naisia haukkuva ja vähättelevä misogyyni. Mies josta ei ole seuraa ja joka vain nyplää joidenkin rikkinäisten mekaanisten laitteiden kanssa.
Ei ihme jos naiset karttaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynainen tarvi mitään ompelukoneen korjaajaa tai remonttireiskaa.
Nykynainen haluaa kumppaniltaan sitä kumppanuutta. Jokainen osaa itse kodinkoneensa ostaa ja autonsa korjattaa.
Nimenomaan. Ja myös me perinteisemmät naiset mielellään ulkoistetaan nämä yksittäiset hommat ja vietetään laatuaikaa sen kumppanin kanssa. Raha ei työssäkäyvälle ole ongelma.
Joo, aviomieheltä kaipaa kieltämättä paljon enemmän tunnetta ja munaa kuin toimivia fasiliteetteja, niitä varten myydään kaikenlaisia palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin niitä tosi miehiä, jotka korjaavat pesukoneen itse. Toisin sanoen kone on palasina keskellä olohuonetta ja nainen pesee vaatteet nyrkkipyykkinä kunnes itse menee k
Aloituksessa kerrotaan kodinkoneet ostetun naiselle. Ilmeisesti maksettu myös auton korjaamolaskut jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä käyvä nainen ja asun yksin omakotitalossa. Ei mulle mikään tyhjästä ilmesty. Ei ole koskaan ilmestynyt. Naimissa ollessa yhdessä hoidettiin asiat.
Suoraa toimintaa sängyssä tai vaikkapa keittiön pöydällä.