Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin illanistujaisissa yhden mukavan miehen, tultiin tosi hyvin juttuun

Vierailija
28.08.2025 |

vaihdettiin somet ja hän laittoi viestiä haluaisinko lähteä hänen veljen kanssa treffeille. Tää mies johon tutustuin on itse naimisissa ja sen tiesin jo kun tapasimme. Hänen kumppanikin takasin samana iltana.

Mietin pitäisikö? Mies sanoi että hänen veljensä on rento maalainen, samanlainen kuin hän (huumorintajulta ja kiinnostuksenkohteiltaan). Kerroin ystävälleni ja ne pitivät outoja ehdotusta, mielestäni taas suloista.

Miten on? Enhän mä mitään menetä.. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jännämies vai kilttimies?

Veli ainakin sellainen maalainen myös. Käy töissä ja heitti hyvää läppää. Hänen vaimo oli myös tosi mukava, eli sanoisin että kilttimies. Toivottavasti velikin. 😊 Ap.

Vierailija
22/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin saman valinnan edessä kuin Ap, päädyin naimisiin ja saatiin kaksi ihanaa (nyt jo aikuista) poikaa

En mä kestä, tää kuulostaa ihanalta. 🥺 Kiva jos ja kun on noin onnistanut. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet totta kai. Mitään hävittävää sulla ei ole. 

Vierailija
24/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin saman valinnan edessä kuin Ap, päädyin naimisiin ja saatiin kaksi ihanaa (nyt jo aikuista) poikaa

Mulle kävi siis ihan samalla lailla, olin illanvietossa jossa tapasin mukavan tyypin joka esitteli minut myös vaimolleen. Sitten tyyppi ehdotti josko tapaisin hänen veljensä, johon suostuin. Tämä tyyppihän oli sitten meidän häissä bestman 😅

Mene treffeille, et häviä mitään muuta kuin ehkä pari tuntia aikaa! Ja jos mitään ei kehkeydy, niin ainakin sait muiston ja kokemuksen

Vierailija
25/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä. Kannattaahan tuo kortti katsoa, ei siinä mitään menetä. 

Vierailija
26/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperin vaihdoitte somet? 

Vierailija
27/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MENE! Kuulostaa todella oudolta, että hän hankkii veljelleen treffiseuraa. Minkälainen ihminen antaa veljellensä luvan tuohon? Kuulostaa todella epätoivoiselta. Luultavasti takertuja, josta seuraa loppuelämäksesi ongelmia.

Vierailija
28/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene vain, ellei tyypistä tullut creepy olo.

Ei ollenkaan. Hänen kanssa oli paljon juteltavaa ja oon itsekin puoliksi maalainen, hieman kaupunkilaistunut tosin. Mua vaan jännittää ihan kauheasti ja mietin ystäväni kommenttia. Ap. 

Ystäväsi on kade. Yleiselle paikalle tapaamaan, niin pääset pois, jos tilanne käy epämiellyttäväksi. 

Joo. Oon kyllä melko suora suustani, että jos ei nappaa, niin kerron sen usein heti. Ap.

Kerro sille kivalle miehellekin joskus, jos olet sitä mieltä että hänen veljensä on täys tollo. 

Vierailija
29/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo somen (mikä lie monikossa? Somejen? Somien?) vaihtaminen juhlissa on vähän ... no, ehkei niin hirveän kivaa vaimoa kohtaan. Mistä tiesit tuolla hetkellä vielä, mitä ukkomies oikein tarkoittaa. Haluaa alkaa viestitellä sun kanssa? Jäi häiritsemään tuo. Mutta ihan kiva käänne sinänsä tuo velimies. 

Vierailija
30/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi siis ihan samalla lailla, olin illanvietossa jossa tapasin mukavan tyypin joka esitteli minut myös vaimolleen. Sitten tyyppi ehdotti josko tapaisin hänen veljensä, johon suostuin. Tämä tyyppihän oli sitten meidän häissä bestman 😅

Mene treffeille, et häviä mitään muuta kuin ehkä pari tuntia aikaa! Ja jos mitään ei kehkeydy, niin ainakin sait muiston ja kokemuksen

Oikeesti? Oho. Ei voi muuta sanoa ku että ihania juttuja tapahtuukin ihmisille! 🏼 

Mä juttelen paraikaa tän veljen kanssa ja vaikuttaa viestein ihan mukavalta ja muutaman kuvan perusteella menee kyllä jatkoon (ihan kasvokuvia, näille jotka heittävät typeriä kommentteja tänne).

En kuitenkaan uskalla innostua ihan liiakseen, kun ollut aika huonoja kokemuksia viimeisimmistä miehistä. Mutta katsotaan. 🤭 Ap.

Vierailija
31/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alunperin vaihdoitte somet? 

Koska tultiin tosi hyvin juttuun! Lisäksi puhuttiin muutamista varaosista. 😅 Ap.

Vierailija
32/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo somen (mikä lie monikossa? Somejen? Somien?) vaihtaminen juhlissa on vähän ... no, ehkei niin hirveän kivaa vaimoa kohtaan. Mistä tiesit tuolla hetkellä vielä, mitä ukkomies oikein tarkoittaa. Haluaa alkaa viestitellä sun kanssa? Jäi häiritsemään tuo. Mutta ihan kiva käänne sinänsä tuo velimies. 

Somen vaihto tapahtu kun he olivat lähdössä. Oltiin juteltu ja pelattu koko ilta porukassa ym. Ihan oli hänen vaimo vieressä kun mun somea pyysi. Mulla tuli ainakin vilpitön olo hänestä, mutta vähän varauksella toki oon nyt näiden treffien suhteen kun huonoja kokemuksia. Ap.

Vierailija
33/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan, mutta älä hyppää heti sänkyhommiin. 

Mitä se kuuluu kenellekään, hyppääkö?

Vierailija
34/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, syy koukuttua palstaan. Pitäähän se nyt tulla tänne lukemaan, miten homma etenee!

Vierailija
35/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Oho. Ei voi muuta sanoa ku että ihania juttuja tapahtuukin ihmisille! 🏼 Mä juttelen paraikaa tän veljen kanssa ja vaikuttaa viestein ihan mukavalta ja muutaman kuvan perusteella menee kyllä jatkoon (ihan kasvokuvia, näille jotka heittävät typeriä kommentteja tänne).En kuitenkaan uskalla innostua ihan liiakseen, kun ollut aika huonoja kokemuksia viimeisimmistä miehistä. Mutta katsotaan. 🤭 Ap.

Todennäköisesti on tapahtunut Porvoossa.

Vierailija
36/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä palsta alkaa olla pilalla mutta ap:lle, you go girl! Mitä kaverisi mielipide merkkaa? Tietysti menet treffeille jos kiinnostaa 

Vierailija
37/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Oho. Ei voi muuta sanoa ku että ihania juttuja tapahtuukin ihmisille! 🏼 Mä juttelen paraikaa tän veljen kanssa ja vaikuttaa viestein ihan mukavalta ja muutaman kuvan perusteella menee kyllä jatkoon (ihan kasvokuvia, näille jotka heittävät typeriä kommentteja tänne).En kuitenkaan uskalla innostua ihan liiakseen, kun ollut aika huonoja kokemuksia viimeisimmistä miehistä. Mutta katsotaan. 🤭 Ap.

Todennäköisesti on tapahtunut Porvoossa.

Sä taidat metsästää mitätöintiin ketjuja, joissa puhutaan tunteista ja suhteista. 

Vierailija
38/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin palata ens viikolla kertomaan miten meni! Kiitos kaikille rohkaisusta, ne autto oikeesti! 🏼😊 Ap. 

Vierailija
39/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä katsastamaan minkälainen tämä veli on, et sinä siinä tosiaankaan mitään menetä. Tapaamasi mies selvästikin tykkäsi sinusta ja ajatteli, että sinä sopisit hänen veljelleen, joka ilmeisesti on kumppania vailla, toisin kuin hän itse. Sinä tykkäsit tästä miehestä ja jos kerran veli on samantyyppinen, ei kait ole mitään estettä, mikset voisi tykätä veljestäkin. 

Vierailija
40/50 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin palata ens viikolla kertomaan miten meni! Kiitos kaikille rohkaisusta, ne autto oikeesti! 🏼😊 Ap. 

Palaa ihmeessä! Ois tosi kiva kuulla miten teillä meni 🙂

t: se joka päätyi naimisiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan