Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole nukkunut kahteen yöhön, enkä päivään!?!?

Vierailija
28.08.2025 |

Olen ollut niin flunssassa. Nyt pelottaa, että vieläkö valvon puoli-istuvassa asennossa ja yskin? 

Yskä tuntuu nyt illasta rauhoittuneen. Otan vielä varuilta Buranaa, jos se sitten rauhoittaisi yöunet. En päivälläkään ole nukkunut silmäystäkään, kun olen yskinyt. Nyt kyljet ovat hellinä yskimisestä. Kääntyminenkun sattuu..

Onko vinkkiä? Yleensä muuten nukun hyvin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda lämmintä ja ottaa hunajaa. Mulla oli myös viime syksynä yskä mikä kesti loputtomiin 

Vierailija
2/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 Joo panikoit täällä jo eilenkin flunssaasi. Moni lääkäri valvoo töissä tuon ajan, että kyllä sä henkiin jäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin tärkeää juoda lämmintä? Minä tykkään pöydällä olleesta sokerittomasta Jaffasta, jota en muuten juo.

ap

Vierailija
4/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄 Joo panikoit täällä jo eilenkin flunssaasi. Moni lääkäri valvoo töissä tuon ajan, että kyllä sä henkiin jäät.

Kiitos myötätunnostasi, ettei muilla sattuisi olemaan myös flunssaa? Olisiko vertaistukea.

Vierailija
5/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salviateetä kun juo hunajan kanssa ei paljon yskitä. Minulla oli kesäflunssa ja kaamea yskäkin pari päivää. Salviateetä meni pari litraa päivässä ja sen ollessa vähän jäähtynyt lisäsin reilusti hunajaa. Yskää ei ollut ja sain hyvin nukuttua. Buranaa en ole ikinä yhtäkään ottanut. 

Vierailija
6/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salviateetä kun juo hunajan kanssa ei paljon yskitä. Minulla oli kesäflunssa ja kaamea yskäkin pari päivää. Salviateetä meni pari litraa päivässä ja sen ollessa vähän jäähtynyt lisäsin reilusti hunajaa. Yskää ei ollut ja sain hyvin nukuttua. Buranaa en ole ikinä yhtäkään ottanut. 

Arvaan että ap:lle ei kelpaa tämäkään neuvo. Haluaa juoda Jaffaa. 

Vierailija
7/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota salmiakkikossua muutama snapsi niin olo helpottaa. 

Vierailija
8/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnostasi, ettei muilla sattuisi olemaan myös flunssaa? Olisiko vertaistukea.

On ollut viikon, nyt jo helpottaa.  Mulla on auttanut jäätelö yskittämiseen enempi kun lämmin.  Heti kun rinnasta lämpenee niin alkaa yskittää, lima vaan ei kunnolla irtoa.

Vierailija
9/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on valmis kaikkeen, mutta olen allerginen hunajalle niin en uskalla kokeilla tuota salviateetä. Ristikukka-allergia.

Ap

Vierailija
10/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo teinin melatoniinia. Jospa se auttaisi.

Ap

Vierailija
11/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyVä että nukut ainakin iltaisin.

Vierailija
12/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on yliarvostettua.

Vierailija
13/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole flunssaa juuri nyt, pahoittelen. 

Mutta ota tuju juuri valkosipulia ja inkivääriä. Hunaja auttaa kurkun ärsyyntymiseen, koita pitää sitä nielussa hetki.

Penskana piti kurlata suola edellä, puhdistaa mutta sitä en enää aikuisena ole kykenyt tekemään.

Tai sit sikspäkki resilaria apteekista niin unohtuu joku kurkun ärsytys.

Vierailija
14/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin päivällä nenäkannua. Toimi loistavasti! 

Ap

Vierailija
15/15 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit lääkäriltä Ventolin-reseptin. Auttaa oikeasti.