Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin, että miehet valittaa Tinderistä turhaan, mutta olen muuttanut mieleni

Vierailija
28.08.2025 |

Hyvä ystäväni jäi viime vuonna sinkuksi ja on nyt liittynyt ensimmäistä kertaa elämässään Tinderiin. Hän on hyvin tavallinen mies. Ei mikään superkomea, mutta ei kyllä rumakaan ja hymy on mielestäni aika viehettävä, vaikken mikään homo olekaan. Taustalla korkeakoulutusta ja ei ole päihdeongelmaa tms. Pidetty heppu ylipäätään ja ei kyllä pahemmin pahaa puhu kenestäkään ja aina ollut sellainen sovitteleva tyyppi. Mielestäni ansaitsee hyvinkin sellaisen tavisnaisen.

No, mitä nämä häntä lähestyvät naiset ovat? Ensinnäkään niitä ei juuri ole, ja ne harvat joita on, eivät todellakaan ole edes mitään keskitasoa. Ovat miestä tyyliin yli 20 kg lihavampia, naamasta eivät todellakaan edes niitä keskinkertaisia ja sitten joukossa on myös sellaisia, jotka suunnilleen käy jossain kuntouttavassa työtoiminnassa.

Alan uskoa, että se on todellakin totta, mitä täällä miehet ovat Tinderistä sanoneet, että sieltä tavismies ei saa edes tavisnaista. Nyt se on tullut aika konkreettisesti itsekin läheltä nähtyä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulin uudet ulinat. Samaa paskaa eri paketissa. Tällä kertaa "tapahtui kaverille".

Vierailija
22/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Kyllä minä lienen vähemmän incel kuin sinä :D Tuskin kauas heittää, jos arvaan sinun olevan sinkku, joka asuu jossain vuokraluukussa ja ainoa omaisuus on kämpän halpa irtaimisto.

Ap

Tuollaisella asenteellahan sinä olet ansainnut arvoisesi naisen, vai mitä.

No on minun nainen kyllä varmasti parempi, kuin joku tuollainen palstaeukko, joka osaa hokea vain inkkeliä vastauksena kaikkiin parisuhdekysymyksiin.

Ap

Tasoteoreetikot ovat kumppanien aatelia 💪🏻

Jos ei tasoja olisi, sinäkin voisit saada vaikkapa lääkärimiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tavis mies kelpaa tavis naiselle se on selvää ollut jo vuosikymmenen. Naiset ei vaan ymmärrä miesten maailmaa miten vaikeaa on päästä edes treffeille. Suomessa naiset ovat varmasti maailman nirsoimpia.

Tavallisen miehen on vaikea päästä treffeille itseään 20v nuoremman kaunottaren kanssa missä tahansa päin maailmaa. 

Kannattaisikohan miesten katsoa ihan rehellisesti peiliin. Olisikohan arkiselle tavismiehelle kuitenkin se arkinen tavisnainen riittävän hyvä? 

Vierailija
24/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei ole mikään palvelu, josta voi tilata itselleen mieluisan kumppanin. Vrt. vaikka auton tai uuden talvitakin ostaminen verkkokaupasta. Tinderissä joitakin onnistaa, joitakin ei. Siinä mielessä muistuttaa enemmän vaikkapa työpaikan hakemista netin kautta. Takuuta ei ole. 

Tinderin käyttö on myös täysin vapaaehtoista. Jos se ei "toimi", voi poistua. Itse olen ollut jo vuosia sinkkuna mutta en ole koskaan edes ladannut kys. sovellusta puhelimeeni. 

Vierailija
25/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen tavisnainen ei halua tinderiin kun pääsee siellä sitten väistelemään sitä pelimies/muu vonkaaja/muu hyypiö-osastoa. Helpompi olla yksin.

Vierailija
26/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö sitten yhdessä nauratte näille tinderin naisille... Hienoja miehiä ootte. Vai miten tiedät millaiset naiset hänestä tykkäävät. Ja miten ne voivat lähestyä jos mätsiä ei ole tullut. 

Vierailija
27/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli itsekin miehenä huomattua. Lopetin lopulta koko Tinderin. Kaikki tavalliset naiset loisti poissaolollaan. Joko ne oli niitä ihan alakastia, joita ei kukaan huoli, tai sitten ulkomaisia huijareita.

Jaa, no mä oon hoikka, lapseton, korkeakoulutettu, töissä, ei tatuointeja, liikunnallinen, raitis. Eipä tämmöisiä miehiäkään Tinderistä tuntunut löytyvän, joten en viihtynyt siellä pitkään. Kaikenlaisia seksinvonkaajia, mykkiä ja huijareita liikenteessä.