Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin, että miehet valittaa Tinderistä turhaan, mutta olen muuttanut mieleni

Vierailija
28.08.2025 |

Hyvä ystäväni jäi viime vuonna sinkuksi ja on nyt liittynyt ensimmäistä kertaa elämässään Tinderiin. Hän on hyvin tavallinen mies. Ei mikään superkomea, mutta ei kyllä rumakaan ja hymy on mielestäni aika viehettävä, vaikken mikään homo olekaan. Taustalla korkeakoulutusta ja ei ole päihdeongelmaa tms. Pidetty heppu ylipäätään ja ei kyllä pahemmin pahaa puhu kenestäkään ja aina ollut sellainen sovitteleva tyyppi. Mielestäni ansaitsee hyvinkin sellaisen tavisnaisen.

No, mitä nämä häntä lähestyvät naiset ovat? Ensinnäkään niitä ei juuri ole, ja ne harvat joita on, eivät todellakaan ole edes mitään keskitasoa. Ovat miestä tyyliin yli 20 kg lihavampia, naamasta eivät todellakaan edes niitä keskinkertaisia ja sitten joukossa on myös sellaisia, jotka suunnilleen käy jossain kuntouttavassa työtoiminnassa.

Alan uskoa, että se on todellakin totta, mitä täällä miehet ovat Tinderistä sanoneet, että sieltä tavismies ei saa edes tavisnaista. Nyt se on tullut aika konkreettisesti itsekin läheltä nähtyä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä inkkeli taas ulise

Vierailija
2/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli itsekin miehenä huomattua. Lopetin lopulta koko Tinderin. Kaikki tavalliset naiset loisti poissaolollaan. Joko ne oli niitä ihan alakastia, joita ei kukaan huoli, tai sitten ulkomaisia huijareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on paska peli. Paljon mieluummin pelaan pippeliä. 

Vierailija
4/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Kyllä minä lienen vähemmän incel kuin sinä :D Tuskin kauas heittää, jos arvaan sinun olevan sinkku, joka asuu jossain vuokraluukussa ja ainoa omaisuus on kämpän halpa irtaimisto.

Ap

Vierailija
5/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Kyllä minä lienen vähemmän incel kuin sinä :D Tuskin kauas heittää, jos arvaan sinun olevan sinkku, joka asuu jossain vuokraluukussa ja ainoa omaisuus on kämpän halpa irtaimisto.

Ap

Tuollaisella asenteellahan sinä olet ansainnut arvoisesi naisen, vai mitä.

Vierailija
6/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikkien etu että sinä ja hyvä ystäväsi pysytte sinkkuina. 

Vierailija
7/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Tulee mieleen jokailtainen keskustelu tuvassa kun emäntä ojentaa peräkamarin poikaa pehkuissaan. :DD

Vierailija
8/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eivät todellakaan ole edes mitään keskitasoa. Ovat miestä tyyliin yli 20 kg lihavampia, naamasta eivät todellakaan edes niitä"

Kertoo kyllä paljon sinusta ja sinun kaveristasi.  Kait sentään muistaa alleviivata koulutuksensa.

t. aikuinen mies.

Vierailija
9/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Ap

No on minun nainen kyllä varmasti parempi, kuin joku tuollainen palstaeukko, joka osaa hokea vain inkkeliä vastauksena kaikkiin parisuhdekysymyksiin.

Ap

Vierailija
10/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ystävästäsi" tykkäävät vain ne jotka hän on itse mätsännut. Miksi tämä pitää aina selittää uudestaan 

Vierailija
11/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ystävästäsi" tykkäävät vain ne jotka hän on itse mätsännut. Miksi tämä pitää aina selittää uudestaan 

No eihän se nyt niin mene. Kyllähän sitä näkee jos joku on sinusta ns tykännyt, vaikka itse et ole aiemmin koko profiilia edes nähnyt.

Vierailija
12/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eivät todellakaan ole edes mitään keskitasoa. Ovat miestä tyyliin yli 20 kg lihavampia, naamasta eivät todellakaan edes niitä"

Kertoo kyllä paljon sinusta ja sinun kaveristasi.  Kait sentään muistaa alleviivata koulutuksensa.

t. aikuinen mies.

Sinusta kyllä näkee, ettei ole koulunpenkkiä liiemmin kulutettu.

Vierailija
13/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse myös korkeasti koulutettu ja missin kanssa naimisissa?

Vierailija
14/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavis mies kelpaa tavis naiselle se on selvää ollut jo vuosikymmenen. Naiset ei vaan ymmärrä miesten maailmaa miten vaikeaa on päästä edes treffeille. Suomessa naiset ovat varmasti maailman nirsoimpia.

Vierailija
15/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse myös korkeasti koulutettu ja missin kanssa naimisissa?

Taas naiset sitten vie keskustelun tällaisiin "oletko missin kanssa naimisissa", kun on tarkoitus puhua ihan vain tavallisista naisista.

Vierailija
16/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen mies.

Sinusta kyllä näkee, ettei ole koulunpenkkiä liiemmin kulutettu.

Mutta kumminkin parisuhteessa ja  velaton omakotitalo yms.

Vierailija
17/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestä muuttumaan paremmaksi niin saa naisia. Ja ihan tiedoksi nainen on aina täysi kymppi ja siihen täydellisyyteen riittää pelkkä sukupuoli kun nainen on aina kaikella tapaa täydellinen ja naisen kuuluu saada vain parasta eikä naisen koskaan kuulu tyytyä mihinkään muuhun kuin täydellisyyteen

Vierailija
18/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun en itsekään ole mikään komea, mutta sain tuhansia matcheja ja treffejä olisi ollut vaikka joka päivälle. Ihan tavallisia ja hyvännäköisiä naisia; toki ne ig-mallit ei matchanneet.

Vierailija
19/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia. Omat vahvuudet ei tule esiin kuvasta ja bioa ei edes lueta jos kuva ei ole alfa top 10. 

Ikinä ei ollu sinkkuna ongelmia löytää naisseuraa baareista, puistoista kesällä ym, mutta tinderissä alle 20 osumaa vuodessa ja itse en ollut se ronkeli, vaan jaoin varmaan yli tuhat tykkäystä. 

Onneks löysin vaimon sitte ihan muualta.

Vierailija
20/27 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä inkkeli taas ulise

Ap

No on minun nainen kyllä varmasti parempi, kuin joku tuollainen palstaeukko, joka osaa hokea vain inkkeliä vastauksena kaikkiin parisuhdekysymyksiin.

Ap

Tasoteoreetikot ovat kumppanien aatelia 💪🏻