Valittava puoliso
Puoliso tulee töistä himaan. Pahalla päällä ja valittaa kaikesta ja samoista asioista päivästä toiseen. Kun sanon, että ei ole minun syy nuo ja en jaksaisi kuunnella nyt valittamista, niin hän suuttuu, sanoo, että olen itsekäs ja muka kaikki mielestäni liittyy minuun ja että en ole maailman napa. Mua nyt vaan nyppii tyyppi joka aloittaa valituksen ja on pahalla päällä heti ovesta astuttuaan, pilaa munki hyvän fiiliksen. Niin, että olenko todella itsekäs, jos sanon etten jaksa kuunnella? Ja ei ole tosiaan minuun liittyvää valittamista vaan yleistä paska tilaansa milloin mistäkin mutta aiheet samat ja usein lapset ja elämä on perseestä. Mitä en nyt ymmärrä? Jaksaisitteko muut vaan kuunnella? Tätä oon nyt jo kuunnellu ja en jaksa enää. Joku raja!
Kommentit (4)
Mulla oli tuommoinen. Valitti kaikesta, ja jos muutin jonkin asian, valitti siitäkin. Onneksi ollaan erottu.
Mulla on naisena vain yksi keino tuohon, ero ja omat asunnot. Nalkuttaja voi jäädä keskenään valittamaan. Tai jos ei halua erota, pariterapeutti tulkitsemaan että mistä kyse ja löytyykö yhteinen sävel. Vai ei olla tyytyväisiä vieläkään. Ja jos on jo tehnyt sen mitä voi. Huonolla pariterapeutilla ei tee mitään, heti vaihtoon.
Miksi olet idiootin kanssa?