Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 2v suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia ehkäisynä?

Vierailija
28.08.2025 |

Puhuttiin äijien kanssa saunaillassa viime viikonloppuna ja olivat kaikki sitä mieltä, että ei ole missään nimessä normaalia. Olen ottanut asian puheeksi naisystävän kanssa, mutta häneltä löytyy aina liuta tekosyitä. Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle. Kenties minun onneni ei ole hänelle yhtä tärkeää, kuin hänen onnensa on minulle?

M32

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
2/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vasektomiassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys.

Vierailija
4/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiaan kanssa tarvi ehkäisyä.

Vierailija
5/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."

Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.

Vierailija
6/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aivan tosissasi ja tuo on tilanteenne niin on normaalia käyttää kondomia ehkäisynä ellei jompikumpi tai mieluiten kumpikin ole käynyt sterilisaatiossa. Harmi ettei miehille ole ehkäisypillerejä.

Vierailija
7/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia voidaan käyttää ehkäisykeinona vaikka 30 vuoden avioliitossa, jos se on sopivin ehkäisykeino siinä suhteessa

Vierailija
8/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."

Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.

Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.

Vierailija
9/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista. 

Vierailija
10/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista. 

Ei sulla mitään miestä ole, vaan eunukki. Tosimies osaa vetää ulos ennen siemensyöksyä.

Vierailija
11/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.

Jep. Tuossa vaiheessa tehdään jo lapsia :)

Vierailija
12/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotiaan kanssa tarvi ehkäisyä.

Olet täysin sairas yksilö.

Vierailija
13/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ilmeisesti lapsia

Vierailija
14/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ehkäisyvalmisteet aiheuttavat monille niin ikäviä oireita, että niitten kanssa voi varautua seksin loppumiseen kokonaan. Sekin ehkäisee, ja hyvin ehkäiseekin. 

Vierailija
15/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuossa vaiheessa tehdään jo lapsia :)

Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
16/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei hormonit sovi. Tai naisille sinä. 

Vierailija
17/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5

En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle 

Vierailija
18/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisella on joku tauti mihin kondomi auttaa, niin onhan se ymmärrettävää. Tai muut ehkäisytavat eivät käy.

Vierailija
19/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nainen halua sekoittaa kroppaansa hormoneilla, niin ei halua.

Vierailija
20/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaincellin provoilut vol 983

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän