Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 2v suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia ehkäisynä?

Vierailija
28.08.2025 |

Puhuttiin äijien kanssa saunaillassa viime viikonloppuna ja olivat kaikki sitä mieltä, että ei ole missään nimessä normaalia. Olen ottanut asian puheeksi naisystävän kanssa, mutta häneltä löytyy aina liuta tekosyitä. Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle. Kenties minun onneni ei ole hänelle yhtä tärkeää, kuin hänen onnensa on minulle?

M32

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mars vasektomiaan, niin saat olla kumivapaa. Hormonit on myrkkyä naisille. Itse joudun käyttämään kierukkaa endometrioosin hallintaan ja nämä sivuvaikutukset on kurjia. Eikä tee edes mieli seksiä.

Ei ole kumivapaa, nainen on tautipesäke

Vierailija
62/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä tarvitse olla sen ihmeellisempää vaivaa kuin aurallinen migreeni naisella, niin ei silloin sovi hormonaalinen ehkäisy. Kumi on hyvä, kun se suojaa naista myös niiltä miehen syrjähypyiltä, joilta on saattanut tulla ei-toivottuja muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin on olemassa ehkäisyhormonilääkitys. Se taitaa olla pistoshoitoa. Menepä käymään lääkärissä ja pyytämässä niitä. Toinen vaihtoehto on vasektomia.

Sitten voisit myös kerran päivässä truutata vaniljakastiketta puoli desiä syvälle anukseesi ja antaa sen sieltä sitten valuskella itsekseen päivän mittaan pois. Se antaa sinulle kuvan siitä, miltä naisesta tuntuu saada sinun litkujasi sisäänsä.

Kondomi estää kaikki nämä asiat.

Vierailija
64/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on aina uhrattava enemmän suhteelle. Tässä tapauksessa hänen nautintonsa. Naisia ei näytä vastausten perusteella kiinnostavan. Huolestuttavaa.

M44

Aina löytyy miehiä joille kondomi on täysin OK.

Vierailija
65/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet kokematon ja valehtelet. Kondomi eo suojaa 100% raskaudelta, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät toimivat. Sanon tämän kymmenien vuosien ja naisten kokemuksella ja mulla on lapsia"

No ei ihme, että sulla on lapsia 😄 -eri

Mulla muuten kierto on vaihdellut koko elämän ajan 21-100 päivää ja mitään pms-oireita ei ole. Voitko kertoa milloinka ne varmat päivät olikaan?

Eihän sulla ole ollut edes seksiä sen jälkeen kin eno raìskas sut pienenä.

Kiitos fiksusta kommentista. 

Ajattelin että ymmärrät wt-puhetta, jota itsekin käytät.

Vierailija
66/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on aina uhrattava enemmän suhteelle. Tässä tapauksessa hänen nautintonsa. Naisia ei näytä vastausten perusteella kiinnostavan. Huolestuttavaa.

M44

Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa lukuisia sivuvaikutuksia, yhtenä seksihalujen väheneminen, pahimmissa tapauksissa hengenvaarallisia veritulppia. Kierukka taas aiheuttaa herkästi vuotohäiriöitä. Toisin sanoen, naisille tarkoitetut ehkäisymenetelmät aiheuttavat ongelmia koko ajan, kondomi taas vain seksin aikana. Niin joo, ja osa naisista saa hiivatulehduksen suunnilleen joka kerta paljaalla panemisen jälkeen.

Vierailija
67/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Aina löytyy miehiä joille kondomi on täysin OK.

Heillä on yleensä kuppa tai joku vastaava.

Vierailija
68/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä tarvitse olla sen ihmeellisempää vaivaa kuin aurallinen migreeni naisella, niin ei silloin sovi hormonaalinen ehkäisy. Kumi on hyvä, kun se suojaa naista myös niiltä miehen syrjähypyiltä, joilta on saattanut tulla ei-toivottuja muistoja.

Luulin eka että tää oli trolli ja aurallinen migreeni on samaa tasoa kuin jotkut energiakivet.

Vierailija
69/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Jos naista ei kiinnostaisi, hän pitäisi polvet ristissä. Mies voi toki olla panematta, jos kondomi tuntuu ikävältä, tai etsiä toisen miehen, jonka kanssa ei ole raskauspelkoa.

Vierailija
70/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siis naiset saavat syödä kaikkia myrkkyjä vuoskaudet, kuten minä, ja sitten saa syövän. Mutta miehen kalulle ei käy kortsu! Koittakaa nyt jotain ajatella.

Vierailija
71/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siis naiset saavat syödä kaikkia myrkkyjä vuoskaudet, kuten minä, ja sitten saa syövän. Mutta miehen kalulle ei käy kortsu! Koittakaa nyt jotain ajatella.

Ajattele jos mies saa noista myrkyistä penissyövän???? Etkö sääli himoissasi miestä ollenkaan?

Vierailija
72/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ehkäisyvalmisteet aiheuttavat monille niin ikäviä oireita, että niitten kanssa voi varautua seksin loppumiseen kokonaan. Sekin ehkäisee, ja hyvin ehkäiseekin. 

Suosittelen varmoja päiviä sekä keskeytettyä yhdyntää. Siis vakiintuneseen suhteeseen ehkäisykeinoksi.

Vierailija
73/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani tytöt/naiset minun nuoruudessa käytti ehkäisypillereitä parisuhteessa, enkä koskaan kuullut valitusta mitä ne aiheuttaa. Mitenhän nykyaikana vaikuttaa, että aiheuttavat kaikenlaista vaivaa.

Vierailija
74/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Se on miehen vastuulla jos ei halua lasta. Kaikki vastuu on aina miehillä ja meillä on kaikki oikeudet. Harmi vaan kun miehillä on samanlainen oikeus omaan kehoonsa mikä on meilläkin joka tekee sen että nainen ei saa päättää kaikesta

Nainenkin päättää omasta kehostaan. Jos nainen ei halua hormonaalista ehkäisyä eikä miehen siementä sisäänsä, silloin naisella tosiaan on oikeus kieltäytyä näistä asioista. Mies sitten pohtii tykönänsä, miten asian ratkaisee.

Vierailija
75/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäksi tulee ilman kumia. Sanoi nainen mitä tahansa.

Ei tule, jos siemeniä ei laske sisään. Mikä siinä biologiassa on niin hankalaa?

Mikäli siemeniä ei laske sisään niin lapsesta saattaa tulla muunvärinen kuin isä. Tämä tapahtui kaverin naapurille. Kannattaa siis miettiä mihin siemenensä laskee.

Ei se siitä johdu, ettei laske siemeniä sisään. Se johtuu siitä, ettei ole päässyt pukille eikä edes nyrkkikyllikkiä ole päästänyt visiitille. Kun siemen joutuu möhjöttämään munissa liian kauan, se pilaantuu, ja sitten tulee sellaisia mustapään ja vähän pilaantuneen näköisiä lapsia.

150kg sinitukkaisen emakon oksennus

onneksi geenisi hävi

Röh röh!

Vierailija
76/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisten ulkonäkö suojaa seksiltä, joten asia on heille vain teoreettinen

Vierailija
77/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani tytöt/naiset minun nuoruudessa käytti ehkäisypillereitä parisuhteessa, enkä koskaan kuullut valitusta mitä ne aiheuttaa. Mitenhän nykyaikana vaikuttaa, että aiheuttavat kaikenlaista vaivaa.

Sinun nuoruudessasi? Niin, nythän ne syövät sieltä sitten esiin nousevat.

Vierailija
78/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollotiloo ja 0/5

En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle 

Aika laiska yrityshän tää on. Ennen oli provotkin parempia ;D

Vierailija
79/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisten ulkonäkö suojaa seksiltä, joten asia on heille vain teoreettinen

Mens poika kotiis kasvamaan.

Vierailija
80/87 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät vaihtoehdot suuhun ja perseeseen paljaalla  jos ei hyväksy hakekoon ehkäisyn. kortonkit on teinien hommia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä