Onko normaalia että 2v suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia ehkäisynä?
Puhuttiin äijien kanssa saunaillassa viime viikonloppuna ja olivat kaikki sitä mieltä, että ei ole missään nimessä normaalia. Olen ottanut asian puheeksi naisystävän kanssa, mutta häneltä löytyy aina liuta tekosyitä. Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle. Kenties minun onneni ei ole hänelle yhtä tärkeää, kuin hänen onnensa on minulle?
M32
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."
Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.
Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.
On ristiriitaista väittää että kestäisi negatiivisia sivuvaikutuksia, kun kerran vinkuu kumin käyttämisestä. Ja se on kuitenkin eri ehkäisymenetelmistä kaikkein vaivattomin ja vähiten sivuvaikutuksia aiheuttava.
Minä olen ollut suhteessa kumppanin kanssa 8v, koko ajan kondomiehkäisy. En voi käyttää hormoneita, kun tullut niiden takia aivoveritulppa. Toivuin ennalleen, mutta syön lopun ikää hyytymislääkitystä.
Sitäpaitsi monilla naisilla e-pillerit vie halut täysin, aiheuttaa ärtymystä, masennusta ym. Ei sellaisia kannata kärsiä, kun on vaihtoehtona kondomi.
Ja niin kuin joku yllä kirjoitti, miksi et menisi vasektomiaan, jos kondomi on sinulle jotenkin vaikea käyttää? Siittiöitä voi pakastaa yksityisellä, jos joskus haluaisitte yhdessä lapsen.
Naisella on tauteja, kaikilla niillä on. Käyttäisin kumia.
Isäksi tulee ilman kumia. Sanoi nainen mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."
Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.
Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.
On ristiriitaista väittää että kestäisi negatiivisia sivuvaikutuksia, kun kerran vinkuu kumin käyttämisestä. Ja se on kuitenkin eri ehkäisymenetelmistä kaikkein vaivattomin ja vähiten sivuvaikutuksia aiheuttava.
Olet kokematon ja valehtelet. Kondomi eo suojaa 100% raskaudelta, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät toimivat. Sanon tämän kymmenien vuosien ja naisten kokemuksella ja mulla on lapsia.
Mulle hormonaalinen ehkäisy aiheutti pitkäkestoista haluttomuutta ja huomattavaa mielialanvaihtelua. Miehestä on pikkujuttu käyttää kumia kun vaihtoehtona ja haluton raivohullu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, jos siemeniä ei laske sisään. Mikä siinä biologiassa on niin hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kokematon ja valehtelet. Ko
Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät :'D Kas kun ei täysimetys.
Vierailija kirjoitti:
Mulle hormonaalinen ehkäisy aiheutti pitkäkestoista haluttomuutta ja huomattavaa mielialanvaihtelua. Miehestä on pikkujuttu käyttää kumia kun vaihtoehtona ja haluton raivohullu.
Haluton raivohullu se on joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa nyt taas.
"Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät :'D Kas kun ei täysimetys."
Joopajoo. Turha puhua teidän hullujen kanssa, kun luulette naisen tulevan raskaaksi pelkällä pyhällä hengellä. Miksi edes kommentoit, kun sulla ei ole kokemusta yhdynnästä tai lapsenteosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista.
Ei sulla mitään miestä ole, vaan eunukki. Tosimies osaa vetää ulos ennen siemensyöksyä.
Sellainelle tosimiehelle on toinenkin nimi: ISÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli siemeniä ei laske sisään niin lapsesta saattaa tulla muunvärinen kuin isä. Tämä tapahtui kaverin naapurille. Kannattaa siis miettiä mihin siemenensä laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluton raivohullu se on joka tapauksessa.
No sittenhän ei tarvi ehkäisyäkään kun ei ole seksiä. Problem solved.
Ap mene roskiin :D Heh mikä pelle hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa nyt taas.
Kohta kerrot että haikara tuo vauvat?
Entä jos suojeleekin sua joltakin. Papilloomavirus... Hiv esim
Vierailija kirjoitti:
"Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät :'D Kas kun ei täysimetys."
Joopajoo. Turha puhua teidän hullujen kanssa, kun luulette naisen tulevan raskaaksi pelkällä pyhällä hengellä. Miksi edes kommentoit, kun sulla ei ole kokemusta yhdynnästä tai lapsenteosta?
Sano nyt vielä että ensimmäisellä kerralla ei voi tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et tiedä mitä precum on?
Taitaa tosiaan sulle se biologia olla hankalaa
En alkaisi enää seurustella myöskään pillereitä syövän naisen kanssa. Coitus interruptus ja varmat päivät toimii, vaikka olisi aktiiviset siittiöt.