Tuntemani henkilö sanoo että hänellä on rintasyöpä joka on levinnyt vatsaan
Tämä nainen sanoi tarvitsevansa lastenhoitoapua torstaista sunnuntaihin. Sanoin, että en voi ottaa lapsia ihan koko tuoksi ajaksi, mutta torstai-lauantaiaamu onnistuisi. Vastaukseksi sain pitkän syyllisyysviestin, että häneltä poistetaan rinnasta kasvain, syöpä on levinnyt mahaan, kuinka voin olla näin itsekäs, sairaala ei muuta aikataulujaan minun vuokseni, kuinka voin olla näin kamala ihminen. Vastasin, että autan mielelläni, mutta mulla on tosiaan muuta lauantaina puolesta päivästä eteenpäin, enkä voi auttaa la-aamua pidempään. "Olkoon, järjestän asian itse" oli vastaus.
Myöhemmin sain kuulla, että tämä nainen oli operaatiotaan seuraavana päivänä lähtenyt Jyväskylään viettämään illanistujaisia kavereiden kanssa. Ei taida olla kyse levinneestä syövästä ja isoista syöpäoperaatioista? Millainen ihminen valehtelee syövästä?
Kommentit (41)
Ei noin pitkälle levinneitä syöpiä todellakaan leikata. Koska ei siitä ole enää mitään hyötyä
Höh mun viesti jäi johonkin matkan varrelle.
Eli tässä on siis kaksi vaihtoehtoa. 1) henkilöllä on syöpä joka on levinnyt, ja elinaika lasketaan kuukausissa. Silloin minä olen kamala ihminen, kun epäilen, enkä anna lastenhoitoapua näin vaadittaessa. 2) mitään syöpää ei ole. Silloin tuo toinen ihminen on vielä kamalampi tapaus, koska kuka valehtelee levinneestä syövästä ihan vaan saadakseen lastenhoitoapua?
Oli kumpi tahansa, niin ei taida käydä hyvin tässä. Ap
Luulen että AP keksasi koko jutun.
Mutta missään tapauksessa sinulla ei ole velvollsuutta hoitaa kenenkään tenavia useampaa päivää kuin sinulle itsellesi sopii, oli lastsen äidillä sitten vaikka lepra ja paiserutto.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että AP keksasi koko jutun.
Mutta missään tapauksessa sinulla ei ole velvollsuutta hoitaa kenenkään tenavia useampaa päivää kuin sinulle itsellesi sopii, oli lastsen äidillä sitten vaikka lepra ja paiserutto.
Olisinpa keksinyt. Toki tää kuulostaa vähän hämärältä, kun olen jättänyt tiettyjä yksityiskohtia pois, ja vaihtanut joitakin detaljeja kuten Jyväskylän.
Mutta siis, pointti oli se, että miten käsitellä tilanne, jossa syöpäkortti heitetään pöydälle sen jälkeen, kun ei saada "joo tottakai, teen mitä vain sun vuoksi" -vastausta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nelostason syöpiä ei leikata ellei ne esim paina hermoja tai estä verisuonia. Nelostason syöpää ei hoideta, ainoastaan pidetään kurissa ja oireita helpotetaan.
Miksi niitä pidetään kurissa? Mitä väliä sillä enää tuossa vaiheessa on "estääkö ne suonia" (?), tai painaako hermoja. Nopeamminhan siitä syöpäsairaasta pääsee eroon, jos ei tee mitään. Apteekista voi hakea Buranaa.
Sinua halutaan hyväksikäyttää. Onko oikeasti syöpää, miksi kysyy sinua moneksi päiväksi lastenhoitoon.
Olisin vastannut tuon syyllistämisviestin jälkeen, ettei sovi tuo to-la lastenhoitokaan. Sairaudella sääliä kerjäävät ihmiset on :p
Miksi juuri sinulla on velvollisuus hoitaa hänen lapsiaan? Oletko heidän isänsä?
Jos olet, niin sinulle on tulossa pitempi lastenhoitopesti, jos on todella kyse levinneestä syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syöpäsairaatkin saa pitää hauskaa
Syylistämällä, että sairaalassa ei mennä hänen aikataulujen mukaan ja piti olla torstai-sunnuntai operaation takia, ei illainstujaisien mukaan. Ja toisekseen ap oli ottamassa lapset to-la aamuun saakka. Hänellä oli meno minkä vuoksi ei pystynyt pitää la-su enää. Silti "kaveri" syylisti, että syövän takia tarvitsee hoitoapua, ei illanistujaisien vuoksi. Ja huom törkeä vastaus: Hoidan sitten itse. Ensinäkin tämän lapsen vanhemman pitääkin se tilanne itse hoitaa eikä ap:n joka ei ole lapsen vanhempi vaan pelkästään kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä syöpäsairaatkin saa pitää hauskaa
Syylistämällä, että sairaalassa ei mennä hänen aikataulujen mukaan ja piti olla torstai-sunnuntai operaation takia, ei illainstujaisien mukaan. Ja toisekseen ap oli ottamassa lapset to-la aamuun saakka. Hänellä oli meno minkä vuoksi ei pystynyt pitää la-su enää. Silti "kaveri" syylisti, että syövän takia tarvitsee hoitoapua, ei illanistujaisien vuoksi. Ja huom törkeä vastaus: Hoidan sitten itse. Ensinäkin tämän lapsen vanhemman pitääkin se tilanne itse hoitaa eikä ap:n joka ei ole lapsen vanhempi vaan pelkästään kaveri
Ja ne ketkä ei tajunnut, että se operaation piti olla to-su aikana ja tämä syöpähoitolainen oli mennyt operaation seuraavana päivänä illanistujaisiin eli perjantaina, ei maanantaina. Eli hoitoapu koskikin selvästi tätä illanistujaisia eikä operaatiota varten
Jos yh.-äidillä on pitkälle edennyt syöpä niin eiköhän silloin sossukin ole mukana kuvioissa kun lapsista on tehty lasu tai sossu saanut jotenkin muuten tietää tilanteesta?
Pfizerin tyyppi joka lähti kyseisestä firmasta lätkimään, paljasti syöpälääkkeen joka on 10 000 kertaa tehokkaampi kuin viralliset syöpälääkkeet.
Tee tällainen juoma:
1 teelusikallinen ruokasoodaa lasilliseen vettä.
Purista sitruunasta mehua veteen.
Sekoita ja juo sellaisenaan.
Tee tällainen juoma 3 kertaa vuorokaudessa ja juo.
Itselleni ilmaantui yhtäkkiä tumma, iso luomi otsaan. Saattoi olla melanooma.
Join tuollaista juomaa 2 - 3 kuukautta.
Luomi hävisi.
Paransin myös koirani patin joka oli jalassa tuollaisella juomalla.
Ruokasooda: lääkeyhtiöiden pahin vihollinen.
Palauttaa elimistöön normaalin Ph - arvon.
Syöpäsolut eivät viihdy emäksisessä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Jos yh.-äidillä on pitkälle edennyt syöpä niin eiköhän silloin sossukin ole mukana kuvioissa kun lapsista on tehty lasu tai sossu saanut jotenkin muuten tietää tilanteesta?
Niin lapsille kai järjestetään psykologin tai terapeutin käyntejä, ja kunta varmaan pystyy jotain kotihoidon apuakin fiksaamaan, ainakin jonkin verran?
Toinen syöpälääke:
Karin havupuu- uute- juoma.
Eräs ihminen paransi tuolla keuhkosyövän, oli MTV - uutisissa.
Kirjoittakaa muistiin ennen kuin ketju häviää.
Nelostason syöpiä ei leikata ellei ne esim paina hermoja tai estä verisuonia. Nelostason syöpää ei hoideta, ainoastaan pidetään kurissa ja oireita helpotetaan.