Onko normaalia että 2v suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia ehkäisynä?
Puhuttiin äijien kanssa saunaillassa viime viikonloppuna ja olivat kaikki sitä mieltä, että ei ole missään nimessä normaalia. Olen ottanut asian puheeksi naisystävän kanssa, mutta häneltä löytyy aina liuta tekosyitä. Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle. Kenties minun onneni ei ole hänelle yhtä tärkeää, kuin hänen onnensa on minulle?
M32
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ehkäisyvalmisteet aiheuttavat monille niin ikäviä oireita, että niitten kanssa voi varautua seksin loppumiseen kokonaan. Sekin ehkäisee, ja hyvin ehkäiseekin.
En alkaisi enää seurustella myöskään pillereitä syövän naisen kanssa. Coitus interruptus ja varmat päivät toimii, vaikka olisi aktiiviset siittiöt.
Samaa mieltä on naapurin akka, ja hänellä on viisi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista.
Ei sulla mitään miestä ole, vaan eunukki. Tosimies osaa vetää ulos ennen siemensyöksyä.
Sellainelle tosimiehelle on toinenkin nimi: ISÄ.
Olen ylpeä siitä että olen isä. Lapset on harkiten tehty ja siitetty kertalaakista. Niin se toimii.
Mars vasektomiaan, niin saat olla kumivapaa. Hormonit on myrkkyä naisille. Itse joudun käyttämään kierukkaa endometrioosin hallintaan ja nämä sivuvaikutukset on kurjia. Eikä tee edes mieli seksiä.
Kuka pölhö täällä vaahtoaa keskeytettyä yhdyntää ym. Todella epävarmoja keinoja. Touhutippalapsia riittää :}
No käy sitten siellä vasektomiassa, pälli. Pieni epämukavuus yhteisen nautinnon eteen.
Hormonaalinen ehkäisy ei ole kovin varmaa, vaikutus on naiseen iso ja vie usein seksihalutkin. Steri taas suuri operaatio toisin kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ehkäisyvalmisteet aiheuttavat monille niin ikäviä oireita, että niitten kanssa voi varautua seksin loppumiseen kokonaan. Sekin ehkäisee, ja hyvin ehkäiseekin.
En alkaisi enää seurustella myöskään pillereitä syövän naisen kanssa. Coitus interruptus ja varmat päivät toimii, vaikka olisi aktiiviset siittiöt.
Huutista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät :'D Kas kun ei täysimetys."
Joopajoo. Turha puhua teidän hullujen kanssa, kun luulette naisen tulevan raskaaksi pelkällä pyhällä hengellä. Miksi edes kommentoit, kun sulla ei ole kokemusta yhdynnästä tai lapsenteosta?
Sano nyt vielä että ensimmäisellä kerralla ei voi tulla raskaaksi.
Heti ensimmäisellä kerralla tulee raskaaksi, kun laskee siemenet sisään. Tiedän sen, koska minulla on useampi lapsi. Sen sijaan keskeytetty yhdyntä tai varmat päivät ei ole koskaan pettänyt. Kondomi on pettänyt ja siitä seurasi abortti. Mitä yrität todistella vänkäämiselläsi?
"Olet kokematon ja valehtelet. Kondomi eo suojaa 100% raskaudelta, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät toimivat. Sanon tämän kymmenien vuosien ja naisten kokemuksella ja mulla on lapsia"
No ei ihme, että sulla on lapsia 😄 -eri
Mulla muuten kierto on vaihdellut koko elämän ajan 21-100 päivää ja mitään pms-oireita ei ole. Voitko kertoa milloinka ne varmat päivät olikaan?
Miehen on aina uhrattava enemmän suhteelle. Tässä tapauksessa hänen nautintonsa. Naisia ei näytä vastausten perusteella kiinnostavan. Huolestuttavaa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista 😂
Vain wt-porukka käyttää tuota ilmaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäksi tulee ilman kumia. Sanoi nainen mitä tahansa.
Ei tule, jos siemeniä ei laske sisään. Mikä siinä biologiassa on niin hankalaa?
Mikäli siemeniä ei laske sisään niin lapsesta saattaa tulla muunvärinen kuin isä. Tämä tapahtui kaverin naapurille. Kannattaa siis miettiä mihin siemenensä laskee.
Ei se siitä johdu, ettei laske siemeniä sisään. Se johtuu siitä, ettei ole päässyt pukille eikä edes nyrkkikyllikkiä ole päästänyt visiitille. Kun siemen joutuu möhjöttämään munissa liian kauan, se pilaantuu, ja sitten tulee sellaisia mustapään ja vähän pilaantuneen näköisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista.
Ei sulla mitään miestä ole, vaan eunukki. Tosimies osaa vetää ulos ennen siemensyöksyä.
Sellainelle tosimiehelle on toinenkin nimi: ISÄ.
Olen ylpeä siitä että olen isä. Lapset on harkiten tehty ja siitetty kertalaakista. Niin se toimii.
Kaikki lapset siitetään kertalaakista, pösilö. Ja tässä oli kyse siitä että keskeytetty yhdyntä olisi jotenkin toimiva ehkäisykeino. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pölhö täällä vaahtoaa keskeytettyä yhdyntää ym. Todella epävarmoja keinoja. Touhutippalapsia riittää :}
Olet hyvä esimerkki. Taisi isälläsi lorahtaa vähän kusta sekaan.
Vierailija kirjoitti:
"Olet kokematon ja valehtelet. Kondomi eo suojaa 100% raskaudelta, ainoastaan keskeytetty yhdyntä ja varmat päivät toimivat. Sanon tämän kymmenien vuosien ja naisten kokemuksella ja mulla on lapsia"
Mulla muuten kierto on vaihdellut koko elämän ajan 21-100 päivää ja mitään pms-oireita ei ole. Voitko kertoa milloinka ne varmat päivät olikaan?
Eihän sulla ole ollut edes seksiä sen jälkeen kin eno raìskas sut pienenä.
ja kun naikkonen siinä haikaileetoista komistusta jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli siemeniä ei laske sisään niin lapsesta saattaa tulla muunvärinen kuin isä. Tämä tapahtui kaverin naapurille. Kannattaa siis miettiä mihin siemenensä laskee.
Ei se siitä johdu, ettei laske siemeniä sisään. Se johtuu siitä, ettei ole päässyt pukille eikä edes nyrkkikyllikkiä ole päästänyt visiitille. Kun siemen joutuu möhjöttämään munissa liian kauan, se pilaantuu, ja sitten tulee sellaisia mustapään ja vähän pilaantuneen näköisiä lapsia.
Ilmankos se kaverin naapuri takelteli juttua kertoessaan. Ei halunnut myöntää miten harvoin saa. Tämä pitää kertoa muillekin.
Ihan normaalia. Se on miehen vastuulla jos ei halua lasta. Kaikki vastuu on aina miehillä ja meillä on kaikki oikeudet. Harmi vaan kun miehillä on samanlainen oikeus omaan kehoonsa mikä on meilläkin joka tekee sen että nainen ei saa päättää kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole ollut edes seksiä sen jälkeen kin eno raìskas sut pienenä.
Kiitos fiksusta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150kg sinitukkaisen emakon oksennus
onneksi geenisi häviävät, ja vaikka väität olevaai vapaaehtoisesti lapseton, niin totuus on että edes persu ei sua nussisi
No sähän teet pienellä teolla eli kondomin käytöllä teidät molemmat onnelliseksi, joten jatkakaa samaan malliin💪