Onko normaalia että 2v suhteessa mies joutuu edelleen käyttämään kondomia ehkäisynä?
Puhuttiin äijien kanssa saunaillassa viime viikonloppuna ja olivat kaikki sitä mieltä, että ei ole missään nimessä normaalia. Olen ottanut asian puheeksi naisystävän kanssa, mutta häneltä löytyy aina liuta tekosyitä. Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle. Kenties minun onneni ei ole hänelle yhtä tärkeää, kuin hänen onnensa on minulle?
M32
Kommentit (87)
"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."
Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.
Jos olet aivan tosissasi ja tuo on tilanteenne niin on normaalia käyttää kondomia ehkäisynä ellei jompikumpi tai mieluiten kumpikin ole käynyt sterilisaatiossa. Harmi ettei miehille ole ehkäisypillerejä.
Kondomia voidaan käyttää ehkäisykeinona vaikka 30 vuoden avioliitossa, jos se on sopivin ehkäisykeino siinä suhteessa
Vierailija kirjoitti:
"Mietin, että jos voisin itse jollain pienellä teolla tehdä seksistä paljon nautinnollisempaa naisystävälleni, niin tekisin sen, vaikka aiheuttaisikin jotain negatiivisia sivuvaikutuksia minulle."
Mutta ethän sinä ole nytkään valmis siihen negatiiviseen sivuvaikutukseen, siis kondomiin.
Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.
Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole itse valmis vasektomiaan niin sitten käytät kondomeja. En ikinä söisi e pillereitä, niissä on niin monet sivuvaikutukset. Onneksi miehellä on piuhat poikki niin ei tarvitse miettiä moista.
Ei sulla mitään miestä ole, vaan eunukki. Tosimies osaa vetää ulos ennen siemensyöksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin heikko luetunymmärtäminen. 2 vuotta ap käyttänyt kumia. Itse en olisi mistään hinnasta tuollaisessa suhteessa. Joku sitä akkaa panee kuitenkin ilman kumia ja nyt se ei ole ap.
Jep. Tuossa vaiheessa tehdään jo lapsia :)
Vierailija kirjoitti:
2 vuotiaan kanssa tarvi ehkäisyä.
Olet täysin sairas yksilö.
Naisten ehkäisyvalmisteet aiheuttavat monille niin ikäviä oireita, että niitten kanssa voi varautua seksin loppumiseen kokonaan. Sekin ehkäisee, ja hyvin ehkäiseekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tuossa vaiheessa tehdään jo lapsia :)
Tiedän kokemuksesta.
Kaikille ei hormonit sovi. Tai naisille sinä.
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa tälle provolle
Jos toisella on joku tauti mihin kondomi auttaa, niin onhan se ymmärrettävää. Tai muut ehkäisytavat eivät käy.
Jos ei nainen halua sekoittaa kroppaansa hormoneilla, niin ei halua.
🥱