Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inari Fernández, 43, tajusi avioeronsa jälkeen miksi monissa avioliitoissa on huonoa seksiä

Vierailija
28.08.2025 |

Avioero käynnistää hurjan Tinder-tykkäyksien värittämän deittailun Camillan elämässä. Hän tutustuu toinen toistaan kuumempiin miehiin, jotka herättävät naisen seksuaalisuuden henkiin ennenkokemattomalla tavalla. Löytyy niin Viikinki, Poromies, Kelkkamies kuin Prätkämieskin, se kuuluisa kaksoisliekki. Muiden muassa.

Kuten miesten lempinimistä voi päätellä, kirjan tapahtumat sijoittuvat Inarin todellisiin kotimaisemiin Lappiin: Ivaloon, Inariin, Rovaniemelle ja Sodankylään. Kuuden Lapissa asutun vuoden jälkeen Inarille oli helppo sijoittaa tapahtumat juuri sinne. Lisäksi Lapin deittailukulttuuri itsessään on asia, jonka Inari halusi kirjaan ehdottomasti mukaan.

Välimatkat ovat Lapissa niin sairaan pitkiä, että jo se tekee deittailuun oman erityispiirteensä. Toisen luokse saatetaan mennä heti ensitreffeille yökylään, sillä ajomatkaa saattaa olla jopa 500 kilometriä, Inari kertoo.

https://anna.fi/ihmiset/inari-fernandez

Kommentit (489)

Vierailija
241/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä jos kirja myy ja saa elätettyä itsensä. Ei ole multa pois. 

Vai onko myynyt itseään ja saanut sillä kirjan tuotettua?

Vierailija
242/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas näen 38-vuotiaana, ettei Tinderin läpi koluaminen ole mitenkään kivaa.. Aluksi ehkä oli, mutta tarpeeksi kauan kun sitä tekee niin ei enää jaksa edes kiinnostua treffeistä. Ja mitä seksiin tulee niin suurimman osan kanssa seksi ei ole mitään ihmeellistä. Kyllä käy kateeksi niitä, joilla on vakaa avioliitto. Joku joka oikeasti välittää ja rakastaa, eikä ole vaan sun p..un perässä. Kaikki avioliitot ei ole hyviä ja itsekin eronnut huonosta liitosta. Ei siltikään itsensä jakaminen tinderissä tee onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kirja on kiinnostava. Aloin kuunnella Bookbeatista ja näyttää olevan siellä kaikkein kuunnelluin teos.

Aika kitkeriltä  ja jopa kateellisilta tuntuu monien kommentit täällä. Inarihan elää 100% omannäköistään elämää, ja se näyttää aiheuttavan monissa pistoksen ja vihan, joka kumpuaa siitä oman elämän elämättömyydestä. Australialainen saattohoitaja on kirjoittanut teoksen, jossa haastattelee kuolevia, ja pahin katumus kuolinvuoteella on se, eri uskaltanut elää omannäköistään elämää. Ennen kuin alkaa haukkua ja arvostella, kannattaa miettiä, mihin tän tyypin teot ja puheet mussa iskee? Joskus on vaikea tunnustaa omaa katkeruuttaan elämää kohtaan. 

Mä elän täysin päinvastaista ydinperhearkea, mutta koen silti Inarin kirjan kuvaaman maailman kiinnostavana. Varmaan juuri siksi, etten ole katkera ja pettynyt omassa elämässäni.

Ihan ok elää, eri asia tarviiko siitä huudella. Omat teinini häpeäisivät silmät päästään ja aivan varmasti kuulisivat koulussa, jos olisin omista eron jälkeisistä lentelyistäni aikanaan kirjoittanut. En pidä niitä tai Inarinkaan mitenkään vääränä, sinkku voi tehdä mitä haluaa omalla ajallaan.

Koska olen vanhempi, ja koen tehtäväksi suojella lapsiani, niin en kuitenkaan ikinä olisi tuonut tuota vaihetta julkiseksi niin, että lapset siitä potentiaalisesti kärsisi. Enkä heidän korviinsa. Tämä on se hiertävä asia, ei itse teot. Lasten ja muiden läheisten yksityisyys menee samalla, heiltä lupia kyselemättä, mikä ei vaikuta ensisijaisesti lastensa hyvää ajattelevan ihmisen teolta. 

Vierailija
244/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa lapset kuulla äitinsä sekoiluista. Vaan eihän tämä sitä ymmärrä, koska vapautuminen ja voimaantuminen on niin tärkeää myös lapsille näyttää. Kun oma äiti toiminut toisin niin tämä sitten vetää toiseen ääripäähän. Jospa käytettäs ihan maalaisjärkeä, ei kaikkia yksityisasioita julkisuuteen.... Vaan sehän näillä somevaikuttajilla on tapana, yksityisyys myydään rahasta. Eikä vain oma vaan myös lasten ja lähipiirin.

Vierailija
245/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä Inarilla omia  lapsia  ?

Vierailija
246/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valittelee kun jotkut antanut jo tunti ilmestymisen jälkeen yhden tähden kirjasta äänikirjapalvelussa. Kun kirja on 10 tuntia. Itse ainakin kuuntelin nopeutetusti. Eiköhän noita aina ole, en oo vaan ikinä kuullut että joku kirjailija ois tehnyt numeron noista arvioinneista. 

Vierailija
247/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tässä on edelleen kaksoisstandardi: miehille viriili seksielämä ja useat kumppanit on vitaliteettia viestivä meriitti - naisen taas toivotaan (erityisesti miesten silmissä) pidätettävän, hymyilevän vienosti ja pitävän jalat ristissä. 

Miksei nainen saisi nauttia vapaasta seksistä, omata voimakkaita seksuaalisia haluja ja elää kuten haluaa? Minä ainakin ihailen sellaisia naisia."

Sinä puhut nyt vain omista kuvitelmistasi. Se sinun vapaa seksi ikävä kyllä tuottaa tuskaa muille naisille ja tietenkin tauditkin leviävät. Omat voimakkaat seksuaaliset halut voi toteuttaa oman rakkaan kumppaninsa kanssa kaikkein parhaiten.

Vierailija
248/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tunnin kuuntelee nopeutetusti niin saa kyllä hyvän kuvan kirjasta, ei se siitä parane

Vierailija
249/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottavaa ja heikosti kustannustoimittaja kioskikirjallisuutta.

Jatko-osassa Rakkaus saamme sitten lukea Ruutukunkusta, joka on paras kaikessa - niin sängyssä, kumppanuudessa kuin vanhemmuudessakin.

Vierailija
250/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hällä se perus, eli noin 40 v kauhee kriisi ja sit 44 v pamahtaa päälle esivaihdevuodet ja sit ei ookaan kuin valitustakatsotaan..

Vierailija
251/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin 37-43 vyotiata, eivät tiedä mikä oottaa nurkan takana. VAIHTARIT! HAH:Ddd

Vierailija
252/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
253/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Ei ihme, että riitti vientiä sinkkumarkkinoilla. Turhaan miehet täällä häntä haukkuvat. Jokainen olisi lähtenyt jos nainen olisi huolinut. Tekopyhää haukkumista.

Ja mikä ihmeen itkupotkuraivarien aihe tämä edes on? Jokainen saa elää miten mielii ja harrastaa seksiä kuinka haluaa, kunhan on seksikumppanin suostumus. 

Vierailija
254/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen. Ei ihme, että riitti vientiä sinkkumarkkinoilla. Turhaan miehet täällä häntä haukkuvat. Jokainen olisi lähtenyt jos nainen olisi huolinut. Tekopyhää haukkumista.

Ja mikä ihmeen itkupotkuraivarien aihe tämä edes on? Jokainen saa elää miten mielii ja harrastaa seksiä kuinka haluaa, kunhan on seksikumppanin suostumus. 

Kyllähän tämä lynkkaus tulee täällä ennen kaikkea naisilta.

Vierailija
255/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalinen pöyristyminen on huonosti naamioitu sanoihin "huono itsetunto", "huomion tarve" , "epävakaa persoonallisuus" jne. vaikka varmaan mieli tekisi huutaa H-sanaa. Moni nainen tuntee kokevan villin ja vapaan naisen seksiseikkailut uhkana omalle maailmankuvalle. Miksi?

Vierailija
256/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalinen pöyristyminen on huonosti naamioitu sanoihin "huono itsetunto", "huomion tarve" , "epävakaa persoonallisuus" jne. vaikka varmaan mieli tekisi huutaa H-sanaa. Moni nainen tuntee kokevan villin ja vapaan naisen seksiseikkailut uhkana omalle maailmankuvalle. Miksi?

Kateus. Ehkä epävarmuus, jopa pelko, että mies pitää enemmän villimmästä, koska useinhan näin onkin. Mies saattaa sanoa haluavansa kiltin, kunnollisen ja siveän naisen, mutta usein totuus on aivan toinen. 

En itse ole koskaan harrastanut irtosuhteita, ja olen tarvinnut kunnon tutustumisen, usein kihlauksen, ennen intiimiä kanssakäymistä. Mutta ei minua siltikään villimpien naisten seksinharrastaminen haittaa.

Olen usein jäänyt periaatteineni yksin ja seinäruusuksi, mutta olen asian kanssa sinut. Jos mies haluaa seksuaalisesti kokeneemman ja villimmän naisen, niin eihän se sen toisen naisen vika ole. Eikä minunkaan vikani. 

Vierailija
257/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt valittelee kun jotkut antanut jo tunti ilmestymisen jälkeen yhden tähden kirjasta äänikirjapalvelussa. Kun kirja on 10 tuntia. Itse ainakin kuuntelin nopeutetusti. Eiköhän noita aina ole, en oo vaan ikinä kuullut että joku kirjailija ois tehnyt numeron noista arvioinneista. 

En ikinä käytä 10 tuntia yhdentähden kirjan kuuntelemiseen

Vierailija
258/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole niin monimutkaisia juonenkäänteitä tms etteikö voisi kuunnella kaksinkertaisella nopeudella. 

Vierailija
259/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kaikki vähintään 1,25X nopeudella. Yksinkertaisia voi kuunnella 2X kuten tämä

Vierailija
260/489 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onpahan nyt kuunneltu. Jossain kohdassa kyllä vähän hyppäsin yli, tunnustan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi