Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä tiedätte ystävienne seksielämästä?

Vierailija
28.08.2025 |

Mieheni kertoi että eräs hänen sinkkuystävistään oli udellut kaikenlaista meidän seksielämään liittyviä asioita. Esim. kuinka usein me rakastellaan ja mikä on lempiasentomme. Onko tämä miehillä kuinka yleistä? Kuinka paljon tiedätte ystävienne seksielämästä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on lapsia, siis omia. Kai ne on nussimalla tehty. 

Vierailija
2/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken sen mitä heidän tyttöystävänsä ja vaimonsa ovat kertoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kateellinen!

Sinä saat puhua seksistä vaimojen kanssa mutta minulle ne eivät puhu. 

Kerro kuinka sinä sen teet - mikä tantrinenJjumala sinä oikein olet! 🤗

Vierailija
4/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kateellinen!

Sinä saat puhua seksistä vaimojen kanssa mutta minulle ne eivät puhu. 

Kerro kuinka sinä sen teet - mikä tantrinenJjumala sinä oikein olet! 🤗

Hehe, hetekalla kaunottaret tykkäävät supatella. Jokaisessa piirissä, kuten opiskelukaveripiiri, lähipiiri, työkaveripiiri, on mies tai useampi joka on saanut peuhata lähes kaikkien piirin kaunotarten kanssa.

Miehen pitää flirttailla, jokaiselle kaunottarelle. Kun mies flirttailee, kaunotar tietää siitä että mies haluaa häntä, ilman tätä tietoa yksikään kaunotar ei ikinä sipsuttele miehen eteen, antautuakseen. Flirtti ei saa olla rankkaa, esimerkiksi jos kaunottarella on minihame niin lyhyt reisien ihaileminen (silmillä) ja sitten soveltuvassa tilanteessa kuiskaus "waauuuu", on erittäinkin riittävä. Mitä tahansa kaunotar paljasteleekaan, sitä pitää ihailla, paljaat varpit, paljaat nilkat, paljas napa, - lyhytkestoinen ihailu pää hieman kenossa, hymyillen, ja siitä suoraan parin sekunnin kysyvä/kuuma katse suoraan silmiinsä, edelleen hymyillen. Tai jalkapeli, pöydän alla. Tai reiden ropeloiminen vieressä istuessa. Tai peffan käpälöiminen käveltäessä, tai niskan/alaselän sormeileminen halattaessa, mitä tahansa mikä kertoo kaunottarelle selkeästi "olet seksikäs, haluan juuri sinua, kovasti", mutta ilman sanoja.

Noin joka toinen kaunotar on riittävän tyytymätön suhteeseensa ja lisäksi moni kaunotar haluaa kokea jotain uutta, sellaista mitä ei kotiseksissä saa kokea. Eli, lykky paranee jos miehellä on jokin kaunottaria kiinnostava jännä perversio tai useampi.

Vierailija
5/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää flirttailla, jokaiselle kaunottarelle.

Siis: Miehen pitää flirttailla, jokaiselle kaunottarelle, mutta vain yhdelle kerrallaan, yhdelle per tilaisuus/tilanne. Ei ikinä mitään joukkoflirttailua, kaunotar haluaa tuntea olevansa se ainoa jota mies haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan