Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisilla kuulemma ennätysmäärät rahaa makaamassa tileillä, no, mulla ei ole

Vierailija
28.08.2025 |

Tälläkin hetkellä 250 euroa, mikä on Suomessa olematon summa.

No, oon luuseri ja vähemmistössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran, että jään eläkkeelle ennen oikeaa ikää. Syynä se, että yhdenkään mamun takia en pidennä työuraani.

Vierailija
2/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, mediaani oli joku 230 euroa. Väestö on edelleen rutiköyhä eikä nitään mistä köyttää eikä siten varaa ostaa mitään suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen ei tietenkään kerro mitään yksilöiden tilanteesta. Minulla on käyttötilillä nyt 30.000€. Joillain, etenkin vanhemmilla ihmisillä voi olla satojatuhansia, kun eivät halua sijoittaa niitä. Eikä minullakaan nuorena ollut kuin maksimissaan opintorahan ja -lainan verran.

Vierailija
4/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on säästöjä kertynyt, ja vuoden päästä pääsen nauttimaan mukavaa eläkettä.

Opiskelu ja pitkä työura palkitaan.

Vierailija
5/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minun rahani makaa, kun sinä käyt leipäjonossa.

Vierailija
6/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minun rahani makaa, kun sinä käyt leipäjonossa.

En käy missään leipäjonoissa, se olisi häpeällistä Suomen kaltaisessa maassa.

Vierailija
7/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luuleen että minun 50-luvun alussa syntyneillä vanhemmillani on yli puolimiljoonaa eri tileillä heidän elämäntapansa ja eläkkeensä tietäen,no onneksi olen ainoa lapsi,M38.

Vierailija
8/8 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen ei tietenkään kerro mitään yksilöiden tilanteesta. Minulla on käyttötilillä nyt 30.000€. Joillain, etenkin vanhemmilla ihmisillä voi olla satojatuhansia, kun eivät halua sijoittaa niitä. Eikä minullakaan nuorena ollut kuin maksimissaan opintorahan ja -lainan verran.

Mediaaniarmo onkin paljon parempi kuin keskiarvo.

Keskiarvot tuppavat näyttämään epärealistiesen isoja lukuja kun miljjonilla on 200e mutta yhdellä onkin sitten 500 kvintiljoonaa niin keksimäärin tilit on sadoissa miljardeissa