Asumisoikeus asunnoista joukkopako!
Uusien rakentamista ei enää tueta. Hallitus pitää toimintaa riskialttiina.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni parikymmentä tuhatta euroa kynnysrahaa johon mt-väellä, juopoilla, peukkupenoilla ja piriliisoilla ei ikinä ole varaa. Omistusasunto-osakeyhtiöissä yksi takuuvuokralainen joka pitää huumekauppaa asunnossaan, pillaa samalla kaikkien ympärillä olevien asuntojen kotirauhan, siisteyden ja turvallisuuden.
Jos peukuttelija hoitaa asiansa ja viettää normielämää, voi hän toki asua.
Mutta jos rellestää lentää pihalle kotvan päästä.
Sen mitä aikaan näin kun itse olin vuokralla osaketaloissa niin se 'kotva' oli kyllä lähempänä vuosia. Itse asiassa väsyin aina ennen muuttamaan pois ennen kuin roskaväelle saatiin toimitettua edes ensimmäistä varoitusta.Sekä alkoholisteja että huumekauppiaita on ollut naapurissa, häiriöiden aste jokseenkin sama. Ei koskaan enää, muutan mielummin
Jostain syystä suomessa isännöitsijät ei suostu mitään varoituksia antamaan vuokralaisina asuville, paapotaan. Mutta annas olla jos olet omistusasuja olet isännöitsijöille ja hallituksien narsisteille vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Uusia asoja rakennetaan parhaillaan ennätysmäärä, koska asofirmat halusivat hyödyntää sen aran tuen maksimaalisesti. Seuraavia asoja sitten rakennetaan vasta kun korkotaso palaa aiemmalle nollatasolle tai uusi hallitus korjaa nykyisen hallitukset tuhot.
Minulla on jo vuoden verran ollut mietinnässä, josko heittäytyisi "asunnottomaksi" eli osoite poste restante ja kamat kesämökille. Näyttää tuo työtilanne sen verran heikolta ettei ole enää perusteita asua siellä missä työpaikkoja ennen oli.
M55
Ainakin Hesassa saa halpoja vuokra-asuntoja asuntosijoituskuplan jäljiltä. Melkeen vastikkeen hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Asumisoikeusasumisen hinta on liian korkea ja vastikkeet nousevat kovaa vauhtia. Ja niitä rempataan yhtiön puolesta jatkuvasti. Epäilemättä remppafirmoilla on kytköksiä asumioikeusyhtiöihin.
Tätä liikaa ja liian aikaista remppaamista oon ihmetellyt? Tuttu joutuu vuodeksi evakkoon, talo rakennettu 10v. sitten, nyt isot rempat aso-talossa ja ihan turhaan.
Asossa saat vuokra- ja as. oy:n asumisen haitat. Ja lisää vaan rakennetaan.
Vakavarainen taloyhtiö saa remonttilainan mistä tahansa pankista. Talousvaikeuksissa oleva tai halvaksi arvioitu taloyhtiö ei mistään.